Jungkook
Yeni bir güne Yoongi'nin üstünde gözlerimi açmıştım.
Kendime geldikten sonra doğruldum ve ellerimi karnına koydum. Kucağındaydım ve açıkcası uykuluyken bu detay umurumda değildi. Yoongi hâlâ uyuyordu. Bir elimi kahküllerine uzattım ve düzelttim. Uyurken çok masum gözüküyordu. İstemsizce gülümsemiştim. Baş parmağım dudağına gitmişti. Onun bana dün yaptığı gibi alt dudağını okşadım. Düşündüğüm saçma şeylerle gülüşüm solmuş ve alt dudağımı ısırmıştım. Gelen cesaretle ona eğilmiştim. Ne yaptığımı fark edip dudaklarına sessizce mırıldandım.
"Çıldırıyor olmalıyım."
"Sayende bende çıldırıyorum."
Sesini duyduğum zaman hızla üzerinden kalkıp yanlışlıkla sertçe penisinin üstüne oturmuştum. Yüzünü acıyla ekşitmişti.
"B-beni korkuttun!"
Kucağından kalkacağım zaman beni durdurmuştu. "Sakın kalkma Jungkook!"
"N-neden? B-bir şey mi oldu? Özür dilerim ama senin suçun! Neden öcü gibi birden-"
Yüzündeki ifadeyle susmuştum. Gözlerimi kaçırıp onun haricindeki her yere bakmaya başladım.
"Jungkook acıyor."
"C-cidden mi?"
"Hmm."
"Özür dilerim bir şey yapmalı mıyım?"
"Sürtünebilirsin."
"Ne?"
Sırıtıp elini belime koymuştu."Şaka yapıyorum sadece tepkini merak ettim."
Of ben burada altıma sıçmışım sen ne diyorsun ya?
Yüzümü asıp kucağından kalkmaya çalıştım ancak belimdeki elleri izin vermemişti.
"B-bırak."
Sürtündüğü zaman yanaklarım kızarmıştı ve başımı eğmiştim
"Her sabah beni böyle izleyecek misin bebeğim?"
Aldığım haz ile ellerimi karnına koydum. Benim ona sürtünmemi sağladı. O hırıltılar çıkarırken ben ufak ufak inliyordum. Alt dudağımı ısırıp başımı geriye attım. Yoongi eliyle alt geceliğimin lastiğini tutmuştu. Çıkarıp bir yere attı. Siktir ya...sevişecek miydik!? Ben kaskatı kesilmişken Yoongi çoktan sadece boxer ile kalmıştı. İyi ki üzerimdeki geceliği çıkarmadı derken geceliğimin omzumdan kaymasını sağlayıp dudaklarını köprücük kemiğime götürmüştü. Bir hickey yaptıktan sonra ikimizinde boxerını çıkarmıştı.
"Beni hazırlamayacak-"
Birden içime giren penis ile gözlerim pörtlemişti. Çok acıyordu!
"Hazırlamaya gerek yok."
"Y-yok mu?! İlkim bu aptal! Canım acıyor!"
Elini karnına koyup penisi çıkarmaya çalıştım ancak sadece denemiştim.
"Aptal mı?"
Geceliğimi bileklerime indirip arkamdan kollarımı bağlamıştı. Canım acıyordu ve gözlerim dolmuştu. "Ö-özür dilerim-"
Hızlandığı zaman canım daha fazla acımıştı. Hızlanınca acımaması gerekmez miydi? Yoongi ise benim zıttımdı, hiçbir mimik yoktu.
"Y-yoongi canım acıyor."
Ellerimi çıkarmaya çalışsamda hiçbir şey yapamıyordum. Çok sıkı bağlamıştı.
Beni domalttığı zaman daha da hızlanmıştı. Zevk noktama geldiği zaman zevkle inlemiştim. Ancak daha sonrasında zevk noktam dışında her yere hızlanmıştı. Bilerek yapıyordu ve bu benim canımı acıtıyordu.
"Aptal ha?"
Kalçama sertçe şaplak geçirdiği zaman acıyla inlemiştim.
Manyak,psikopat! Çıldırmış!
İçime boşaldığı zaman titrek nefesimi vermiştim. Gözyaşlarım yanaklarımdan aşağı süzülüyordu ve durmuyordu. Deliğim yanıyordu ve bu cidden hiç iyi bir his değildi ayrıca hâlâ içimdeydi.
Saçımdan tuttu ve yüzlerimizi hizaladı.
"Sana beni sinirlendirme demiştim bebeğim."
Ne aşığı ya! Sapık lan bu herif!
Tıslayarak konuştum.
"Bırak beni."
"Ya öyle mi? Ama ben devam etmeyi düşünüyordum."
"Kafayı yemişsin sen."
Tekrardan sertçe gel-gitler yapmaya başlamıştı. Ona inat inlemeyecek veya bağırmayacaktım. Ancak bir yere kadar bunu başarabilemiştim. Penisi cidden uzun ve kalındı. Bu yetmiyor gibi içimde şişmeye devam ediyordu.
"D-dur artık!"
"Niye durayım ki? Ben kafayı yemişim."
Kalçalarımın yanaklarını elleriyle sıkıca kavramıştı ve sıkıyordu.
İçime tekrar boşalmış ve içimden çıkmıştı. Ben ise yorgunluktan ölüyordum.
"Hareketlerine dikkat et."
Daha sonrası karanlık. Sanırım yorgunluktan uyuya kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...