Jungkook
Gözlerimi açtığımda temizlenmiş bir hâlde yataktaydım. Üzerimde yeni bir gecelik vardı. Yoongi'nin olmamasına sevinip doğrulmaya çalıştım. Ancak sadece çalıştım. Belimdeki ve kalçamdaki ağrı ile yatağa geri düşmüştüm. O ibneyi öldürecektim.
Bileğime baktığımda kızarmış olduğunu görmüştüm. Hadi ama ben bir mankendim. Eğer acı kısa zamanda geçmezse sıçardım.
Offlayıp yataktan bir şekilde kalktım. Kalçamdaki ağrı beni yürütmüyordu. Bir yere tutuna tutuna lavaboya geldim. Aynaya baktığımda köprücük kemiğimdeki hickeyi görmüştüm. İç çekip yüzümü yıkadım. O sırada kapı açılma sesi duymuştum. Yandaki yüz temizleme köpüğünü alıp yüzüme sürdüm. Tekrar yüzümü yıkayıp bu sefer yüz kremi sürdüm. Ellerimi yıkayıp çıktım.
Yoongi, koltukta oturmuş telefonunda bir şeye bakıyordu. Piç ya. Ben burada acı çekeyim onun yaptığına bak.
"Annem döndükten sonra bizi yemeğe çağırıyor."
Ama benim Jun'la buluşmam lazım. Neyse onunla artık başka bir gün buluşurdum. Ayrıca bir şey olmamış gibi davranması sinir bozucu.
"Bana uyar."
Yatağa oturduğumda kalçamdaki acıyla alt dudağımı ısırmıştım. Telefonumu alıp gelen bildirimlere baktım.
Jimin
Jungkook hanım hiç yazmıyor bileTaehyung
Çocuk balayında
Meşgul
:D heheJimin
Öyle mi diyorsunTaehyung
Öyle diyorum yavrumTae hyungun ona yavrum demesine Jimin'in yüzünü merak etmiştim. Cidden hâlâ sevgili olmadıklarına inanamıyordum.
Jungkook
Niye meşgul olayımJimin
Ooo Jungkook hanım siz buralara uğrar mıydınızJungkook
'-'Taehyung
Gözümün önünde büyüdü eşek sıpasıJungkook
Hyung
Aramızda sadece 2 yaş var.Taehyung
OlsunJimin
O değilde Jun düğünde baya yüzü kayıktı
Ne oldu acabaTaehyung
Yüzü kayıktı ne ya :dJimin
Boşver ya
KonuşmuyorumJungkook
Yoo hiçte yüzü kayık değildi :dTaehyung
:D
Anlık Jimin;Jimin
...Jungkook
Şaka bir yana dün Jun yazdı
Buluşmak istiyor.Taehyung
Niye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...