Yoongi
Jungkook'un bu denli salaklık yapacağını cidden tahmin etmezdim. Jin ve Namjoon birbiriyle ciddi derece aşıktı nasıl böyle saçma bir yorum yapar ki? Bunu diyecek kadar sinirlenmiş olmalı.
Ha bu arada...
Şu psikolog olayları falan gerçek değildi de. Ne gideceğim o tımarhaneye be. Sadece Heesu bir kaç iş ile psikoloğa gittiğimi falan göstermişti. Gitmek için bir nedenim yoktu.
Hoseok, Jungkook'u alıp üst kata çıktı.
Jin sinirli görünüyordu. Jungkook, Jin'i sırtından bıçaklamış gibiydi. Ben olsam bende sinirlenirdim. Sonuçta o Jungkook için en çok uğraşan kişilerden biriydi.
"Ben nerede yatacağım?"
Hiç kimseden ses çıkmayınca Jimin kalktı ve bana baktı.
Kıvırcık ve civciv sarısı saçlarıyla sevimliydi.
Ama Jungkook'ta uzun saçlarıyla ayrı bir şeydi. Cidden daha da bir afet olmuştu.
Benim yerimi gösterdiğinde teşekkür edip içeri girdim. Tek olduğum için şanslıydım. Kimseyi çekemem.
Yatağa oturup bavulumu açtım ve içindeki kıyafetlerimi gardroba koydum.
Kulaklığımı telefona takıp müzik dinlemeye başladım. Şimdi bu genginlikte diğerlerinin yanına gitmek iyi bir fikir değildi.
Jungkook
Hoseok hyung beni yukarı çıkardığı zaman direk lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Gerginlikten ve sinirden elim titriyordu.
Sinirden aklıma geleni düşünmeden Jin hyunga söylemiştim.
Onu kırmak istediğim son şeydi.
Gözlerim dolmuş ağlamaya başlamıştım.
Lavabonun kapısı açıldığı zaman içeri giren Hoseok hyunga sıkıca sarıldım. Şuan tek isteğim koca bir sarılmaydı.
"H-hyung ne yapacağım b-ben? Jin hyung hayal kırıklığına u-uğramıştır."
Saçlarımı okşuyor ve daha daha da sıkı sarılıyordu. "Jin hyung bilerek söylemediğini anlar Jungkook. Anlık bir sinirle söylemiştin. "
Ondan ayrılıp bulanık gözlerimle baktım "Özür dilemeliyim."
"Önce sakinleş ama olur mu?"
"Hayır hyung b-ben hemen söylemeliyim.
Gülümseyip sırtımı sıvazladı. "Sen bilirsin Jungkook-ah. Ama bence şimdi söyleme. Herkes gergin."
"Ne zaman söyleyeceğim?"
"Jin hyung yemek hazırlarken mutfakta tek oluyor. O zaman söylersin tamam mı? Sakinleş biraz. "
Başımla onu onayladım.
~♥~
Akşam yemeğine kadar aşağı inmemiştim. Eğer inersem Jin hyungu görüp moralim tekrar bozulacaktı. Bunu yapmayıp odamda tıkalı kalmıştım.
Saat öğleden sonra 4'tü. Jin hyung, Hoseok hyung ve ben her gün bu saatte beraber yemek hazırlamak için mutfakta oluyorduk.
Yani tam zamanı.
Üstümü başımı toparlayıp aşağı indim. İndiğim zaman dikkatimi çeken ilk şey Yoongi ve gülüşerek konuşan Tae hyung olmuştu.
Ne saçma bir görüntü.
Onları umursamayıp mutfağa ilerledim ve içeri girdim.
Stresle sandalyeye oturup Jin hyungun beni fark etmesini bekledim.
Bir süre sonra dolaptan bir şeyler almak için arkasını dönmüş ve gözlerimiz kesismişti.
"Hyung konuşalım mı?"
Domuz etini dolaptan alıp tezgaha koydu ve karşıma oturdu.
Stresle elimi enseme atmıştım ve ensemdeki saçlarımla oynuyordum. "Hyung ben çok çok özür dilerim yemin ederim sinirle ağzımdan çıkan şeylerdi. Daha haftalar önce sizin aşkınızı kıskandığımı söylemiştim. Böyle saçma şeyler söylemek haddime değil-"
"Jungkook." Gülmüştü. "Sakin ol. Sana kızmadım, sadece biraz kırıldım. Düşünerek konuşmalısın."
Ayağa kalktım ve ona sarıldım. "Öyle yapacağım. "
Kapı açıldığı zaman Hoseok hyungu görmüştük. "Ah böldüm mü?"
"Saçmalama. İçeri gir ve noodle yap."
Ondan ayrılıp mızmızlandım. "Ya hyung! Noodle ben yapacağım!"
"Ben...ben ne yapacağım?"
"Sen hamallık yap."
"Hyungniem~ beni kırıyorsunuz~"
Gülmüş ve yemeği hazırlamaya başlamıştık.
-Kaç haftadır #yoonkook 2'deyiz teşekkürler.
-Bi de bu fic arka sokaklar gibi uzayacak herhalde taslaklarımda hâlâ beraber olamadı bunlar ne zaman olacaklar bende bilmiyorum.
Yav depreme banyo yaparken yakalandım Allah düşmanımın başına getirmesin aldkwldms
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!/Yoonkook ✔
FanfictionKeşke o gün babam beni çağırdığı zaman eve gitmeseydim. Semegi-Ukekook Yan çift:Vmin ©dbSakura Normal olarak daddy hikayesi ve smut yerleri var rahatsız olacaklar baştan okumasın. #1 - daddy #1 - sugakookie #1 - yoonkook #3 - bl Başlangıç Tarihi: 15...