36

3.2K 218 37
                                    

Jungkook

"Ne yapıyorsun? "

Korkuyla yerimde sıçrayıp ona döndüm. "Beni korkuttun!"

Şuan yalan bulmak için zaman kazanıyordum.

"Sana bir şey sordum." Yataktan kalkıp bana yaklaştı.

Karanlık olduğu için sadece yaklaştığında onu net bir şekilde görebilmiştim.

Ondan uzaklaşıp kalçamı masaya dayadım. "Ben bardağını arıyordum. Kirli diye-"

"Ah Jungkook~" gülmüştü. "Tekrardan yalan söylüyorsun ama böyle olmaz ki güzelim."

"Ne saçmalıyorsun Yoongi?"

Güzelim? Bana böyle seslenemez.

Arkasında ki ışığı açtığı zaman istemsizce gözümü kısmıştım.

"Yalan söylüyorsun, sen oyun oynarken bardağı mutfağa bıraktım ve sen bunu gördün."

"Bardağı tezgahta görmedim-"

"Hadi gerçekleri konuşalım, elindeki kağıt hangisiydi?"

Görme gibi bir ihtimali yoktu! Sırtı masaya dönüktü!

Aklıma gelen şey ile kendime daha da güvenmiştim. Şimdi hiçbir şey anlamayacaktı. "Tamam yakaladın beni. " kollarımı bağladım. "Uyanık olup olmadığına bakmaya geldim. Sana bir şey soracaktım."

Ne anlamında başını eğdi.

"Az önce söylediğin şeylerden sonra cevabımı aldım. Gerçekten acınasısın." Omzunu işaret parmağımla dürtükleyip kendimden uzaklaştırdım ve odasından çıktım.

Şimdi kafasını yormaya başlayacaktı.

~♥~

13.25

Yoongi'nin dışarı çıkmasını bekliyordum. Çıktığı zaman kağıdı odasından alıp hızlıca fotoğrafını çekmeliydim. O numaralarda bir şey olmalıydı!

Hyunglara bir şey söylememiştim çünkü bu işi kendim bitirmek istiyordum. Onları en başından beri bu işe sokmamalıydım.

Hoseok hyung yanımdan kalkıp Yoongi'nin yanına gittiğinde onları çaktırmadan izlemiş/dinlemiştim.

Beraber kalkıp dışarı çıktıklarında şaşkınlıkla telefonumu elime aldım.

Ben
Hyung Yoongi'yi
içeri alma.
Sonra anlatırım.
Onu oyala lütfen~
Görüldü

Tamam Hoseok hyung benim için şuan istisnaydı.

Gülümseyip hızla üst kata çıktım. O sırada Namjoon hyungu görmüştüm. Beni takmayıp aşağı indiğinde hemen Yoongi'nin odasına girdim.

Odaya kamera takma ihtimali 100'de kaçtır?

Çok düşünmeyip "X" kağıdını masada aramaya çalıştım. Ancak  bulamıyordum! Sikeyim...orada cidden bir şey vardı ki sakladı!

Dolapları falan açıp içindekileri aradım ama hiçbir şey bulamamıştım. Stresle saçımı geriye atmıştım. Hadi ama!

Yine de işime yarayacak bir şeyler vardır illa ki!

Masayı biraz daha karıştırdım ancak hepsi şirket ile ilgiliydi. Kapı sesi duyduğumda her şeyi eski hâline getirip odadan çıktım ve aşağı indim.

Gelmişlerdi.

Daddy!/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin