On, naopak, sa cítil dosť rozrušene. Vlhké dievčatá, dokonca v habite, boli pomerne atraktívne.
Aj on vkročil do sprchy.
"Hej, čo robíš?" Vážne ho nechcela vo svojej blízkosti.
"Nie si jediná."
"Och..."
Stáli oproti sebe pod studenou sprchou, úporne sa snažili vzájomne sa ignorovať. So spojenými rukami to bolo náročné.
Všimla si, ako si zakaždým olizne peru, keď mu kvapka stečie po líci k ústam; špička jeho jazyka jej poskytovala predstavy, o ktorých ani nevedela, že existujú. Privádzal ju do šialenstva. Prečo tam len tak stál?
Pokusne sa končekmi prstov dotkla jeho pravej ruky. Hrala sa s jeho dlhými, udržiavanými prstami, dotýkala sa jeho nechtov, hladila ho po chrbte ruky. Nezastavil ju, ale ani nereagoval. Len jej dovolil dotýkať sa ho s nečitateľným výrazom v tvári.
Ukazovákom obkreslila krivky znamenia vypáleného do jeho kože. Voda všetko robila takým klzkým, takým ľahko hladiteľným a ona nedokázala odolať pokušeniu. Bola fascinovaná svojou smelosťou, potrebou preskúmať ho. Bolo to ako nekontrolovateľná mágia.
Každý dotyk spôsoboval, že sa prepadala hlbšie do toho pocitu, do tej zaplavujúcej zúfalej túžby. Oči sa jej zmenili na zasnený odtieň tmavej čokolády a telo sa jej triaslo očakávaním. Chcela, aby sa jej dotkol, viac než čokoľvek.
Obrátila oči k jeho, uprene ho sledovala, keď si pritiahla jeho ruku bližšie k srdcu. Urobila posledný krok medzi nimi dvoma a stála pri ňom tak blízko, že skutočne mohla počuť tlkot jeho srdca. Oprela sa viac, takmer sa dotkla jeho krku.
"Potrebujem, aby si sa ma dotkol," zašepkala, dychom hladila citlivú pokožku jeho krku a ucha.
Pozrel sa za ňu, perami sa takmer dotkol jej vlhkých vlasov, modlil sa, aby zmizla. Ona sa len postavila na špičky, vyžadovala si jeho pozornosť.
Keby neexistovalo to sprosté kúzlo, bol by ju okamžite na mieste pobozkal. Bol by ju prinútil kričať jeho meno. Bol by ju pritlačil o stenu. Bol by sa dotýkal jej nahej pokožky svojimi perami, lízal by ju, vychutnával si ju. Toto dráždenie. Chcel si tresknúť hlavu o stenu, že bol taký hlúpy. Mohol ju už mať - keby nebolo toho sprostého kúzla.
Bol taký vzrušený, že nedokázal rozumne uvažovať.
"Nedráždi ma, Grangerová," vydýchol jej do ucha.
"Nedráždim ťa. Bolí to. Niečo urob, prosím," prosila, triasla sa v jeho náručí. "Bolí to."
Ach bože, v jeho dosahu bola divoko vyzerajúca chrabromilská bohyňa sexu a on s tým nemohol nič urobiť. Nemohol uveriť, že sa toto dialo, že ho skutočne prosila o... čo? Urobiť ju?
"Nech by som ťa akokoľvek rád odniesol do tamtej matne osvetlenej spálne a mal s tebou vášnivý sex, nemyslím, že to v tejto chvíli pripadá do úvahy." Smutne sa usmial voči jej uchu a potom pritiahol obe ich ruky medzi nich. "Ale ak potrebuješ niečo, čo je v rozmedzí tohto kúzla, šťastný ti vyhoviem."
Chvíľu ho sledovala, zúrivý výraz v tvári. Potom ho vytlačila von zo sprchy, vrazila ho o umývadlo, odtiahla ich ruky z cesty a pobozkala ho.
Keď sa ich pery stretli, bol príliš šokovaný urobiť čokoľvek, než otvoriť ústa a pozvať ju dnu. Bozkávať ju bolo úžasné. Bola vlhká, bola studená a horúca súčasne a hýbala sa ako mačka.
Ten bozk bol samé zuby a jazyk, obaja bojovali o získanie kontroly. Prehĺbil bozk tým, že ju chytil vzadu za hlavu a pritiahol si ju ešte bližšie, naklonil jej tvár k sebe. Zovrel jej vlasy, prehlásil ju za svoj majetok. Bola božská; bola všetkým, čo si kedy predstavoval.
YOU ARE READING
ℌ𝔞𝔱𝔢, 𝔓𝔯𝔢𝔧𝔲𝔡𝔦𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔖𝔢𝔠𝔯𝔢𝔱 ℑ𝔫𝔱𝔢𝔫𝔱𝔦𝔬𝔫𝔰 / 𝒟𝑜𝓃𝑒 ✔
FanfictionČo môžete získať, keď už ste stratili všetko, čo ste kedy mali? Draco Malfoy to zistí počas svojho posledného ročníka na Rokforte. Tá najčistejšia duša Magika privádza dvoch nepriateľov dohromady, prinúti ich spolupracovať za veľmi mimoriadnych okol...