14. Kapitola, časť druhá

285 22 3
                                    

"Nie je divoká, čo povieš? Myslíš, že ma môže predstihnúť? Myslíš? Myslím, že je čas na ilúziu. Je čas postarať sa, aby videla svoje najväčšie obavy znova a znova, až kým nepadne. Je čas na Večnú bolesť."

Draco si objal kolená, kolísal sa sem a tam, sem a tam, jeho myseľ kompletne chladná.

... Draco... môžeš ju zachrániť... láska dokáže zničiť Voldemorta... nepočúval si?

Ten hlas bol taký dôverne známy, detský, chlapčenský. Zdvihol pohľad, prehľadával miestnosť kvôli nepozvaným hosťom. Chlapec ho vyplašil, ukázal sa za jedným z kresiel.Nechcem, aby zomrela... vždy bola taká láskavá...

Draco sa pokúsil postaviť, ale nohy ho neudržali. Bol príliš vyčerpaný. Plazil sa na všetkých štyroch k chlapcovi, hľadel na neho s divokými očami. "Ako tu môžeš byť?" bolo jediné, čo zvládol povedať či myslieť si.

Ani nevedel, ako to povedal nahlas.

Ja som ty... ty si ma len nikdy nemal príliš v láske...

"Čo... si predtým povedal?" spýtal sa, vyslovoval každé slovo veľmi opatrne, ako keby sa bál, že inak nebude rozumieť.

"Ako ju môžem zachrániť? Zomiera... horšie, stráca samu seba. Chcem to zastaviť. Pomôž mi! Ak niečo vieš, pomôž mi, pomôž mi."

Môžem vziať tvoje spomienky a zostať tu. Môžeš si nechať tie, kde je v nebezpečenstve a kde ju miluješ. Len ju zachráň.

Frustrovaný Draco násilne schmatol chlapca. "Ako to mám dopekla urobiť? Je to Voldemort. Je na obed väčších králikov než som ja. V porovnaním s ním som ničím. Nemôžem ho poraziť."

Chlapec odrazil Dracove ruky, hnev mu zažiaril v očiach.

Ty si ale ufňukanec. Sedíš si tu, čakáš, kým zabije dievča, ktoré miluješ! Ty ju MILUJEŠ! Môžeš ju zachrániť, ty idiot. Dumbledore káže o láske neustále. Je to jediný spôsob, ako zabiť toho netvora. Naplň ho láskou a on ju nedokáže zabiť! Choď!

Draco konečne pochopil, čo chlapec myslel. Poznal lásku. Vybehol z miestnosti, vytvoril dvere, ktoré mu hneď za pätami zmizli.

.... a keď sa vrátiš... prosím, už ma viac nenechaj samotného...

Voldemort si užíval naháňačku viac, než očakával. To dievča bolo oveľa zaujímavejšie, než pochopil zo správ, ktoré mu posielal Snape. Mala to byť knihomoľka, školáčka... ten myškovský typ. Namiesto toho bola schopným protivníkom. S úškrnom nad ňu vyslal sieť Večnej bolesti. Celú večnosť bude vidieť zomierať svojho najlepšieho priateľa rukami svojej lásky. To ju zlomí. To by zlomilo kohokoľvek. Mohol počuť, ako jej už trhá vnútro. Aká sladká hudba to bola pre jeho veľmi vylepšené zmysly.

Temný pán bol úplne fascinovaný Hermionou Grangerovou, muklorodenou čarodejnicou, ktorej myseľ bola teraz v jeho rukách, bola jeho, aby sa s ňou hral, aby ju zmanipuloval. Tie silné vlny potešenia zviedli z cesty jeho myšlienky, spôsobili, že uveril, že všetky jeho pocity sú jeho vlastné. Nikto iný nebol na slobode; nikto, kto by možno mohol mať kľúč, aby ho zastavil.

Draco už našiel pokojné miesto vo Voldemortovej mysli, posadil sa na zem a začal cítiť, opakujúc všetky možné mocné slová vo svojej mysli. Nech je v bezpečí. Zbožňujem ju. Je tou najnádhernejšou osobou na svete. Ale po chvíli sa jeho mágia, jeho myšlienky, jeho emócie obrátili k jedinému slovu: drahocenná. Mohol cítiť, ako všetko okolo neho začína páliť, ako z neho vyžaruje teplo, ako ničí Voldemorta zvnútra, požierajúc všetku tú telesnú rozkoš, po ktorej tak túžil.

ℌ𝔞𝔱𝔢, 𝔓𝔯𝔢𝔧𝔲𝔡𝔦𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔖𝔢𝔠𝔯𝔢𝔱 ℑ𝔫𝔱𝔢𝔫𝔱𝔦𝔬𝔫𝔰 / 𝒟𝑜𝓃𝑒 ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя