5. Lorte job og lorte liv

2.2K 22 4
                                    

Hvad er mening egentlig med arbejde? Vi gør det hver dag. Arbejder. Men hvorfor? For at tjene penge? Hvad hvis ingen ville arbejde, så ville penge jo ikke betyde noget. Så ville verden være et meget bedre sted! Ingen arbejde = ingen penge! Hvis vi fik robotter til at gøre alt for os, ville vores liv jo kun gå ud på at have det sjovt og slappe af! Og selvfølgelig at skabe fremtidige generationer. Hvis i ved hvad jeg mener.
Jeg skal på arbejde om 30 minutter. Jeg arbejder på walmart... I know. Det er ikke mit drømmejob, men lønnen er okay og det er imens jeg finder ud af hvad jeg vil med mit liv og uddannelse.

Jeg tager min sædvanlige ulækre blå uniform på. Hvorfor også lige blå? De kunne have valgt alle mulige andre farver end den her lorte farve! Ikke misforstå mig jeg elsker blå, meeeen jeg vil ikke have det på hver dag jeg skal på lorte job! Jeg har ret til at sige min mening om stedet, da det er der hvor jeg arbejder, meeeen fuuuck jeg skal have mig et nyt fucking job.

__________________________

Hvorfor er det overhovedet jeg spiller min tid på det her nonsens?
"Undskyld mig, arbejder du her?" spørger en gammel dame på omkring 70.

"Ja dsv hvad kan jeg hjælpe med? Vi har udsalg på vores lækre chocolate chip cookies, 2 for en pris!" siger jeg med en typisk sælger stemme. Hun vifter med hånden og tager en krøllet seddel op.

"Nej nej, min mave har ikke godt af alt det sukker... så stopper toilettet og det hele, så nej tak! Men kan du sige mig hvor voksenbleerne er henne?"

Hmm... ew. Jeg smiler falsk til den gamle dame. Jeg nikker og går imod hygiejne afdelingen.
Er hun sikker på at det er cookiesne der giver hende dårlig mave? Siden hun stadig skal bruge voksen ble...

"Her er de, både bløde og rug!" siger jeg hurtigt og skynder mig mod en af mine medarbejdere, som hedder Daniel. Han er den eneste her som også bund ærlig om hvor meget vi hader det her job. Så tænker man sikkert, hvorfor siger vi ikke op?... well, fordi vi er en flok dovendyr, som ikke orker at skrive en ansøgning...
Hvem siger også at vi stammer fra aberne? Fordi det er det rene bullshit!
Jeg stammer 100% fra dovendyret! Bum basta bacardi!

"Kan du styre et rumskib?" Spørger jeg fortvivlet til Daniel. Han trækker på skuldrene og sukker imens han sætter glidecreme på plads.

"Hvis jeg kunne, ville jeg bo på månen nu" siger han træt og åbner en ny pakke glidecreme. Vi sukker begge tunkt. Hvad er det dog jeg spilder mit liv på? Mine venner fra College er allerede enten i gang med at få en udannelse, eller få børn, eller blevet gift, osv. Men her sidder jeg, som voksen der stadig bor hjemme hos min mor, og sukker over at jeg skal hjælpe en gammel dame med at finde voksen bleer! My life pretty much sucks!

"Så hvad brugte du din aften af frihed på?" spørger Daniel med en trist stemme. Har han tømmermænd? Han virker mere bitter end normalt?!

"Tjoov jeg mødtes med Clara på den sædvanlige bar... men jeg endte faktisk med, slet ikke at hænge ud med hende. Jeg mødte den her fyr, som jeg ikke præcist kan huske hvad hedder... tror det var Ted? Men i hvert fald brugt jeg natten sammen med ham" siger jeg og går over tjekker nogle varer ind. Daniel lyser helt op i hele fjæset da jeg nævner mit nats "begivenheder". Han vrikker med øjnene brynene, og smiler lumsk.

"Uuuh Nice! Var han god til sit 'arbejde'? Hvis du forstår hvad jeg mener!?" spørger han mere interesseret i min tilstedeværelse. Jeg mærker varmen stige mig til hoved.

Har jeg nogensinde fortalt hvor spændende det kan være at tjekke varer ind? Man bibber streg koden, så den er registret, så man ikke kan stjæle ting der er tjekket ind, fordi ellers går alarmen igang, fordi man ikke har betalt ved kassen hvor de bibber den igen, hvor den bliver registreret som købt! I know, spændende!!!! Jeg tror jeg kan få en pragtfuld karriere ud af det her! Fuck det her! Jeg vil hellere snakke om min pragtfulde orgasme jeg fik mig!

Jeg lægger bibbelimtingen fra mig og løber nærmest mod Daniel. Jeg lægger min arm på hans biceb og sender et chokeret blik.

"OH.MYYY.GOOOOD det var god sex! Jeg har aldrig i mit fucking røvsyge liv, haft så fucking god sex! Jeg mener det seriøst! Jeg tror jeg fik en orgasme på under 2 fucking sekunder! Og det bedste ved det hele var, at vi kom på samme tid! Jeg har altid hørt fra piger fra mit College, om hvor åh hvor forelskede de var, og de er som skabt for hinanden, fordi de kom på samme tid og bla bla blaaaa... men nu ved jeg hvad de mener... borset fra jeg ikke var forelsket i denne dude... Men jeg kunne mærke hans udløsning på samme tid!" siger jeg lamslået. Daniel løfter øjenbrynene af overaskelse og laver så en grimasse.

"For mange detaljer tak! Men jeg er glad for du havde god sex.. Min aften var det rene lor..."

"OMG DANIEL HAN ER HER! FUCK!" afbryder jeg råbende Daniel. Jeg ser Ted gå med en indkøbsvogn sammen med en lidt yngre dreng. Var det Ted han hed? Eller var det Set? Dan?

Fuck. Han kommer tættere og tættere på! Jeg må finde et gemmested, NU!
Hvordan skal jeg nå at gemme mig på 10 sekunder når han kommer tættere og tættere på! TÆNK HURTIGT CARLY! Hm... jeg har en ide. Daniel kigger undrende på den skræmte lille mig på 1,65 højde. Inden han kan nå at spørge hvem jeg gemmer mig for, er jeg allerede hoppet op på hans veltrænede skuldre.

"Hyp, hyp min lille hest! Løb som om pesten var efter dig!" siger jeg med en rigtig teater stemme. Meeen selvfølgelig står idioten stille og forvirret. Jeg bevæger min mund ned til hans øre.

"Det betyder du skal løbe.... NU" hvæser jeg irriteret. Han adlyder endelig mine ord... Men problemet er vare det... han ved ikke hvordan han ser ud. Så han løber mod retningen af hvor Dan, Ted, Set... går med sin indkøbsvogn. Men ikke nok med det støder han hårdt ind i hans yngre ven ved hans side.
Fuck mig!

Daniel falder pladask på jorden, hvilket den anden dreng også gør, hviiilket betyder at jeg falder pladask ned i deres hidtil tomme indkøbs vogn. Hvorfor? Hvoooorfoooor? Det sker altid for fucking mig!

Jeg åbner forsigtig mine øjne på klem, og møder nogle nutella brune øjne. Oh My... I am screwed.

"Carly?..." spørger han fortvivlet.
Fuck han kan huske mit navn.

"Daaaaaan!" Hviner jeg overrasket, men så snart navnet forlader mine læber, skærer han en grimasse. Fuck forkert navn... Fuckfuckfuck, fuckedi Fuck!

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now