Jeg ser på Dean der kigger nervøst den anden retning. Jeg vender mit ansigt mod der hvor hans blik forsvinder hen... ÅH fuck.. Tyler. Jeg giver straks slip på Dean og træder et skridt væk fra ham. Jeg kigger på Tyler der står med et smørret smil.
"Nå nå nå, hva? Dean er det vores søster som jeg ser dig stå og råsnave med?" spørger Tyler med et smil.
"Papsøster" retter jeg på ham. Han griner bare af min rettelse. Han nyder virkelig det her, han elsker at være den som har bukserne på. Jeg retter mit nervøse blik ned i jorden. Pludselig hører jeg en flække af grin. Jeg kigger chokeret på Tyler der står og flækker af grin. Jeg kigger hen på Dean som også står og kigger forvirret på Tyler der flækker af grin. Hvad griner drengen af?
"Hvad er det ved det her, som er så skide sjovt Tyler?" spørger Dean irriteret til Tyler. Dean har et irriteret blik, som er et blik som siger at man slet ikke har lyst til at trodse ham.
"Tror I jeg er blind? Jeg ved sgu da godt at i har haft noget kørende! Troede i at det var en hemmelighed?" spørger Tyler, men leder ikke efter noget spørgsmål. Jeg troede det var en hemmelgihed.
"Har du sagt det til ham?" spørger jeg irriteret Dean, som straks kigger over på mig med chok.
"NEJ!" forsvarer han sig selv hurtigt.
"I er så åbenlyse, den måde i kigger på hinanden som om i bare har lyst til at rive hinandens tøj af lige nu og her" siger Tyler med sekuleret smil. Jeg mærker varmen stige til mine kinder, fuck har vi været så tydelige? Det er slemt det her. Men har Dean også kigget på mig som om han har haft lyst til at rive mit tøj af? jeg troede bare det var mig. Jeg ser hen på Dean som også har fået smule røde kinder.
"Bare rolig vores far og din mor ved ikke noget og jeg skal nok holde jeres lille "hemmelighed", ikke at de overhovedet vil komme til at lægge mærke til det, da de er for blinde i kærlighed til at lægge mærke til en skid" siger han og siger det sidste med en bitter tone. Han er vist ikke en fan af kærlighed.
"På en betingelse..." siger han og ser på os med spekuleret smil. Hvad vil det mande menneske nu have? Hvad skal man gøre for at han holder sin kæft og lader vær med at hele tiden slutte sine sætninger i fricking cliffhangers hele tiden, tror han det er en dramaserie eller hvad?
"I skal fortælle mig hvornår alt det her turteldueri startede?" spørger Tyler med lumsk smil, og trykker på knappen til elevatoren for at åbne dørene igen.
Som om jeg gider at give ham det svar? Det fortjener ha-
"Dagen inden vi skulle møde vores stedsøster og stedmor, det var ikke andet end et one night stand Tyler, så romantiser ikke mere end hvad det er" siger Dean med en iskold facade. Tyler skifter så snart Dean fortalte hvornår det hele skete, hans ansigts udtryk går fra et smørret smil til et trist blik. Han ser med medlidenhed på Dean. Se det er det jeg fricking siger, jeg er altid den forvirrede der ikke ved en fricking skid! Eller så er jeg altid den sidste der ved en skid. Ik fair!
Dean går ud af elevatoren. Jeg kigger en sidste gang på Tyler, som kigger trist ned i jorden. Jeg går efter Dean imens han går med hurtige faste skridt mod vores værelse. Han låser døren op og åbner den, holder den for mig og derefter lukker den i. Han smider sin taske arrigt på gulvet og trækker arrigt sin t-shirt af. Woah. OKay overload af hotness en masse! Hele hans mave er spændt af at være irriteret og spænder så derfor i alle sin muskler. Jeg ved godt det er lidt underligt, men jeg er virkelig tiltrækket af ham lige nu! Jeg er så pervers, men han ser bare så gooodt uud lige nu. Han trækker sine tennis shorts ned og tager sine sko af. Okay hvad er han egentlig i gang med?
Han kigger kort over på med et forvirret smil.
"Jeg smutter i bad" siger han og går ud på badeværelset. Jeg kigger efter hans smukke muskuløse ryg. Åh my...
Jeg hører vandet tænde inde i bruseren. Jeg kigger på døren ind til badeværelset der står på klem. Jeg tager en dyb indånding og prøver at tænke på noget andet end tanken om vandet der drypper ned langs Deans musk-
Jeg kan ikke holde til det her... Nu tager jeg en chance som er super duper dumt, men jeg er vel også lidt dum.. ik? det er okay jeg kan tage det, fordi jeg ved at det her er dumt.
Jeg tager min top af og hiver den over mit hovedet, imens jeg ikke lade vær med at tænke på hvor dum dristig det her er. Jeg hiver dernæst min nederdel ned og hiver mine sko af. Til nu hvor jeg ikke har andet end mit undertøj på, men længere går jeg dog heller ikke. Jeg går med langsomme skridt mod døren til badeværelset. Jeg åbner den let åbnede dør som er på klem. Her ser jeg Dean der står og skylder sig i dejlig varmt vand. Det kan godt være det er dumt, men jeg tror sgu ikke jeg kommer til at fortryde det alligevel. Jeg åbner glasdøren til brusekabinen. Dean vender sig chokeret rundt. Han ser først chokeret på mig og derefter forvirret. Han prøver ikke engang at gemme hans nøgenhed, da han ved jeg er på en måde ikke overasket over hvor stor han er der nede. Jeg går et skridt tættere på ham. Han ser nervøst ned på mig. Jeg lægger mine hænder på hans kinder. Jeg trækker hans hovedet tættere mod mit imens jeg stiller mig en smule på tæer.
"Carly hv-"
"shhh" tysser jeg stille på ham med et blik der er en blanding af sult og berolighed. Jeg trækker hans læber mod mine, vores læber mødes og jeg glemmer alt om hvilken situation vi er i. Jeg glemmer min mor, Eric, Tyler, alt. Det eneste jeg kan tænke på er Dean og hans fucking bløde læber. Han lader sine hænder lande på min lænd. Han trækker min hofter endnu tættere på hans, så jeg kan mærke hvor tændt han er lige nu. Vi lader vores tunger mødes. Jeg mærker de smukke sommerfugle der i min mave lige nu baske med deres vinger så hårdt at jeg kan mærke det mit underliv, det dunker. Jeg lader vores læber skilles fra hinanden, fordi jeg bliver nødt til at have det her undertøj af NU. Jeg trækker min underbukser af og kaster dem ud fra brusekabine. Jeg vender min ryg mod Dean, så han kan hjælpe mig med at få min bh af. Han får den åbnet let og smider den ud af badet. Jeg vender mig om igen mod Dean med et smil. Han bøjer sig smule ned og tager fat i mine lår og bæger mig op, retter mig mod klinke vægen. Jeg krammer mine ben rundt om hans hofter, imens han kysser mig på min hals. Han ved lige hvor han skal kysse mig for at få mig til stønne. Han ved lige hvad han skal gøre for at føle mig godt tilpas. Han kysser mig hele vejen fra min hals op til min mund igen. Imens hans skaft presser sig stift mellem mine ben, trækker jeg ham endnu tættere på så jeg kan mærke ham endnu tættere på.
"Jeg vil mærke dig inde i mig" hvisker jeg ind i hans øre. Han smiler til mig med et lumsk smil.
"Jeg skal lige have et kond-"
"Jeg tager p-piller" abryder jeg ham og kysser videre hen over hans krop. Han smiler tilfreds og løfter mig en smule, og derefter stikker sig ind i mig. Jeg mærker ham udfylde mig helt, hvilket er rart. Nu når jeg tænker over det, er Dean nok en af de eneste som jeg har været sammen med der har givet mig en orgasme som ikke var oral.
Jeg har vitterligt skrevet det her afsnit 2 gange fordi Wattpad havde slettet det jeg havdet skrevet... så det to lige dobbelt så lang tid at skrive det her..urgh. Men nu er det her! Og de var endda to kapitler I har fået jer her, og det har pga af dagens anledning... BOGEN HAR FÅET 10K LÆSNINGER! Det er så sygt! Det er vildt at der er så mange der læser med! Da jeg fandt på den her ide, var det faktisk lidt sådan en fo sjov bog, men jo mere jeg har skrevet på den jo mere synes jeg selv at den er blevet til mere end bare det. Men i hvert fald tak til alle dem som læser med! Og dem så har været super tålmodige på mine lange spring imellem udgivelserne! Det betyder super meget!
Mvh Jo!
YOU ARE READING
One Night stand to a stepbrother
RomanceCarly møder en lækker, sjov og mystisk fyr på en lørdag aften. Hun lærer en ny person, men lærer også en del nye sidder af sig selv. De ved begge to godt at det kun var en one Night stand, men hvad sker når de mødes anden gang, bare under nogle andr...