7. Bradr kjole og nye familie!

1.6K 23 3
                                    

"Heeeeey moooooaaaarrr, JEG ER HJEMME!" råber jeg med min sædvanlige trætte stemme efter en omgang arbejde. Jeg ser min mor står at skære grønsager, imens hun er iført en pæn sort stram kjole.

"Please sig vi skal have lasagne! Jeg har haft endnu en lorte dag på lorte job!" siger jeg tungt, og tager et glas fra skabet og hælder noget vand i. Hun vender sig om med sit falske irriterende smil. Nu lyder det som om jeg er sur på min mor, hvilket jeg total meget også er!

"Ja vi skal have lasagne! Men det bliver ikke kun os to i aften! Det er min forlovede som du mødte i går og hans to sønner.."

"HVAD?!" sprutter jeg dramatisk med vand ud over mig selv. Hun har da ikke nævnt at jeg skal til også at have sted søskende! Og så er det to sønner! Ikke engang en eller anden pige, som jeg måske ville kunne blive ok venner med! Ikke fordi jeg ikke kan være venner med drenge, nej faktisk er størstedelen af mine venner, drenge.

"Julie Jonhson! Siger du at jeg skal også have nogle fucking stepbrothers oven i købet?!" spørger jeg med en hvis vrede i tonen. Min mor ser pludselig meget nervøs ud.

"Altså... jah" siger hun med en grimasse. Fuck hvor jeg hader hende dybt lige nu! For det første skal hun giftes igen! For det andet er det ikke nok med at han sikkert flytter ind her eller vi skal flytte ind hos ham! Så har han også to uduelige sønner med!?! Jeg sukker dybt og lægger mig til rette i sofaen. Hvad skal jeg se? Måske noget friends? Det er jo altid en sikker vinder, eller skal man være lidt dristig og tage en nye serie? Stranger Things sæson 3? Naaah, jeg kunne ikke lide sæson 2, så kan jeg sikkert heller ikke lide sæson 3. Friends bliver det sgu! Jeg kunne også godt trænge til nogle Chandlers gode jokes, og Joeys sjove kommentarer! Oven på sådan en mærkelig dag som jeg har haft.

"Du skal ikke til at se Friends nu! Du skal tage et bad og tage noget præsentabel tøj på... og det betyder ikke lose ripped jeans og nedslidt t-shirt! Det betyder pæn kjole, og hvis det lyster gerne nogle flotte højehæle, nu når du ikke er den højeste..."

Men selvfølgelig skal det ikke være så let!

"Jeg nægter simpelhen at tage højehæle p..."

"Jeg er ligeglad hvad du har på af sko bare du ikke har det der på! Det er simpelhen for upræsentabelt! Og ikke nok med at min fremtidige mand mødte dig for første gang hvor du har et bollebesøg!" siger min mor irriteret. Jeg gisper så snart hun siger ordet b... nej det kan jeg ikke engang sige det selv.
"Ad mor ikke brug det ord! Og hvem siger at han bare var en bo.. ven med fordel? Måske var det bare en god ven jeg havde på besøg!" siger jeg til forsvar. Hun vender sig om mod mig med et løftet øjenbryn.

"Hvad skulle du så med den stak kondomer?" spørg hun udfordrende. Jeg fryser mit blik chokeret. Pis så hun kondomerne?! Ew! Var jeg så fuld at jeg var ligeglad med at min mor så kondomerne? Hold nu kæft hvor er jeg ikke klog! Jeg rømmer mig og begynder langsomt at moonwalke ud af lokalet og spurter op på mit værelse. Ja mange mener at jeg er underlig... og de har ret. Det er nok en af grundene til jeg ikke har en kæreste... single 4 life! Jeg glemmer aldrig den gang i 6 klasse og der startede den her super hotte dreng... og så dum som jeg nu kan være tænkte jeg lige at hviske til min daværende veninde Carla om hvor hot den nye dreng var... gæt hvad! Drengen kom lige forbi da jeg sagde ordret.

"Han er lige sådan en man godt kunne slikke ren da han sikkert smager af ren nydelse.." og der stoppede jeg vente mit bekymrede ansigt mod den nye dreng der så skræmt på mig... og han snakkede aldrig til mig. I know... jeg er åben... måske lidt for åben. Heldigvis er jeg en voksen person nu og har lært af mine erfaringer.

Fint jeg kan vel godt være liiidt præsentabel at se på. Ik at jeg ikke synes at jeans ikke er præsentable...
Jeg ender med at tage en sort stram kjole, som min mor sikkert ville elske. Problemet er bare jeg går ALDRIG i kjole. Jeg går tit i overalls eller smækbukser eller jeans og t shirt. Aldrig nederdel eller kjole.

Så snart jeg har fået min kjole på ringer det på. Så er tiden inde... jeg skal møde min fremtidige "brødre" og "far". Bradr... jeg havde lige vænnet mig til at være enebarn efter Jackson er flyttet ud.

Jeg tager en dyb indånding og begynder at gå ned af min trappe. Jeg hører min mor byde dem velkommen. En drenge stemme spørger om noget og min mor kommer med en venlig og lys stemme. Nogle trin begynder at gå op af trapperne. Jeg stopper frysende når jeg en tot hår. Personen kommer mere og mere til syne op af trapperne. Vent... Tyler? Som i Dean's bror? Hva frick? Hvad fanden laver han her? Er han brudt ind? Da han er kommet helt op af trapperne møder han mig der står helt frosset og ser forvirret på ham. Han får et overraskende blik.

"Dig har jeg mødt! Walmart tøsen! Du kender min bror" siger han helt chill og tænker ikke over hvad jeg laver her. Jeg peger forvirret på ham.

"Hvad laver du i mit hus?" spørger jeg desperat. Han trækker let på skuldrene.

"Jeg kunne spørge dig om det samme" siger han med sine arme krydsede. Jeg ryster forvirret på hovedet og går direkte forbi ham. Jeg fatter hat lige nu. Hvad laver han i mit hus?! Jeg løber ned af trapperne i høj fart. Jeg hører stemmer ude i køkkenet. Jeg skynder mig ind. Min mor står og skænker vin til hende og Eric. En anden dreng står ovre ved køleskabet og leder efter noget. Den ryg ser bekendt ud. Den bubblebutt ser bekendt ud. De veltrænede skuldre blade. Fuck please sig det ikke er hvem jeg tror det er! Ellers bliver det superduper akavet.

"Hej skaat! Kom og hils på Eric og hans søn, Dean!" siger min mor med et stort smil på læberne. Fra navnet Dean forlader hendes læber går alt i slowmotion derfra af. Jeg lader mit blik glide intens over på Dean, der i slowmotion vender sig om. Så snart vores blikke mødes fryser hele verden for mig. Vi kigger på hinanden og tænker sikkert kun en ting.

Fuck!

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now