29. Stønnepunkt & Pinky promise

1.2K 24 4
                                    

"Jeg ved ikke hvad fuck vi er"
Same. Samme. Fucking. Her. Eller skulle jeg sige lige mine ord?
"Det her... det gør for fanden ondt!" udbryder han læner en hånd hver side af mit hovede, så jeg ikke kan løbe væk som jeg altid gør.
"Ondt? Jeg har sgu da ikke slået dig?" Spørger jeg forvirret og prøver at løfte stemningen. Jeg har altid været typen der hader at alt skal være så seriøst hele tiden. Selv til min fars begravelse lavede jeg en joke om hvor grim hans håndskrift var. Folk grinte kun fordi de havde ondt af mig. "Stakkels pigebarn! Hun udtrykker sin sorg gennem dårlige jokes"
Det viser bare at de ikke kender mig særlig godt... jeg lever af dårlige jokes. Det er mit DNA. Det er i hvert det DNA jeg har fået fra min far. Han hader også seriøsitet.
"Måske ikke fysisk, men mentalt har du i hvert fald ødelagt et eller fucking andet" siger han og ser dybt ind i mine øjne. Ødelagt? Hvad taler drengen om? Siden hvornår er han blevet sådan en pussy talker?

"Jeg ved ikke hvad vi er, men jeg ved, at jeg ikke kan klare tanken om dig der fucker rundt med andre!" Siger han og ser ned på vores fødder. Ik kig på mine fødder! De er så små! Nej Dean mine øjne er heeer!! Jeg tager fat i hans kæbe så hans øjne er på min øjne. Okay dumt valg! Nu forventer han jeg svarer... shit shit SHIT! Ned med hovedet igen Dean! Jeg kan ikke argh! Jeg presser han hovedet ned på vores fødder igen. Neeej så ser han mine fødder! Argh jeg kan ikke beslutte mig!Okay nu har jeg det. Jeg tager fat i hans kæbe for tyvende gang, og lader hans øjne lande på mine bryster. Jaer. Jeg er ikke stolt af det her. Dean ser bare tilfreds og forvirret på mine bryster.
"Øhm Carly? Hvad laver du?" spørger han med et forvirret grin. Godt spørgsmål. Hvad har jeg gang i? Jeg tror, jeg freacker lidt ud lige nu.

"Hvad vi er? Det har jeg ingen ide om Dean..." siger jeg og hans øjne glide fra mine bryster op til mine øjne igen. Det er så intimiderende! Hvad skal jeg sige nu?
Jeg er jo ligeså forvirret som ham, sikkert mere.
"Hvad end det her er... så vil jeg ikke have det til at ende" siger Dean nervøst.
"Heller ikke mig" siger jeg med et lettet smil. Han smiler og ser ned på mine læber.
"Jeg kunne virkelig godt kysse dig lige nu" siger han og ser sulten på mine læber. Jeg kunne virkelig også godt kysse hans læber lige nu, hvis ikke hans far i samme hus som os. Ikke at det har stoppet os før.
"Jeg tror vi finder ud af hvad vi er med tiden" siger jeg og lader mine hænder glide over hans brystkasse. Han smiler roligt til mig og lader sine hænder glide ned langs min ryg. Længere og længere ned.
"Hvor er dit punkt?"
"Punkt?"
"Ja dit stønne punkt?"
"Hahahaha jeg har aldrig hørt om noget der hedder "dit stønne punkt". Sikke en latterligt or-"
"Jeg tror det er her" afbryder Dean og lader sine hænder lande på min røv.
"Tror du jeg ville stønne af at du bare lægger dine hæ-" stopper jeg brat mig selv, da hans store hænder giver begge mine baller et klem, hvilket for mig til at stønne. Han bevæger sin mund mod min nakke og kysser den, imens hans hænder er på arbejde. Nu tror jeg forstår hvad han mener med stønne punkt. Dean Williams har fundet mit fucking stønnepunkt. Jeg tror helt ærligt, at lige meget hvor Dean Williams vælger at placere sine hænder på min krop, vil det være mit stønnepunkt.
Fordi jeg siger jer! Hans hænder har styr på sit shit!
"Dean" stønner jeg advarende.
"Hmmm" mumler han imellem kyssende i min nakke.
"En hver kunne opdage os lige nu"
"Så lad dem se os. Jeg er så ligeglad lige nu" siger han og løfter mine ben så jeg kan lade dem kramme om hans hofter. Jeg er faktisk også ligeglad, om vi bliver opdaget, men jeg er ikke ligeglad med drama. Jeg hader drama. Jeg hader at se min mor ked af det. Jeg skubber hans kæbe op så hans øjne møder mine.
"Dean... vi forsætter det her senere" siger jeg bevæger mig langsomt ned fra hans krop.
"Pinky promise?" spørger han og stritter sin ene lille finger frem.
"Hahaha hvor gammel er du?" Griner jeg og giver ham et dask på skulderen. Jeg begynder at gå, men når selvfølgelig ikke langt før Dean tager fat i mit håndled og vender mig om mod hans stadig strittende lillefinger.
"Pinky promise virker altid" siger han og bevæger sin lillefinger tættere på. Jeg ruller øjne og fletter min lille finger med hans. Jeg laver et Pinky promise. Jeg kan sgu ikke huske hvornår jeg sidst gjorde det. Da Clara og jeg var mindre gjorde vi det konstant. Endda hvis den ene sagde hun skulle på toilettet og ville være tilbage om 2 minutter, så skulle vi også give Pinky promise på det. Nu står jeg og giver en dreng, der er ældre end mig, et Pinky promise. Shiiit. Eller teknikset er han jo en mand, men nu når han står og spørger om Pinky promise, ville jeg hellere betegne ham som en dreng.

Jeg går tilbage til køkkenet, hvor jeg opdager at min mor også er stået op. Hvad sker der for at vi alle står så skide tidligt op i dag? Det kan jo ikke passe at alle har været i min situation og lægget og tænkt på Dean hele natten?! Umuligt. Min mor sidder på en af barstolene og ser ned i sit skød, imens Eric sweeter op til hende med morgenmad. Jeg ved godt de er forelskede og alt det der, men hvorfor fuck står han og laver den helt store brunch? Oh nej er det deres et eller andet dag? Et måneds? Shit det kan jeg jo for helvede ikke huske! Det er svært at holde øje med alle de dage. Jeg har et travlt liv med et krævende job. Wallmart. Gud det minder mig om, jeg skal have sagt det lorte job op.

Jeg sætter mig hen på en barstol ved siden af min mor. Hun ser på mig med trætte øjne og smiler svagt. Har hun været oppe hele natten og bestilt vores nye glas kollektion eller hvad? Så vigtig kan den glaskollektion heller ikke være.

"Hey mor, vil du have hjælp til at sætte den nye glas kollektion op?" siger jeg med et smil og nikker mod de tomme skabe. Først ligner hun et mumie eller nej et spøgelse! Men stadig hun ser skræmt rundt på gulvet. Hvad er der med gulvet? Har hun tabt en ørering eller noget? Dean går over mod køleskabet, hvilket så fanger min opmærksomhed. Fordi seriøst... den ryg der! den er lige til at æde til dessert! mumsfilibaba! Jeg kigger tilbage til min mor, der nu ser forvirret på mig. oh nej. Så hun mig salve over Dean? Shit hvis hun gjorde... shit the fuck!

"Kollektion?" spørger hun og ligner et stort spørgsmålstegn. Hvorfor ser hun så forvirret over det? Var det ikke hende som var så opsat på at få en ny glaskollektion? Tyler kigger straks op fra sin telefon. Og mig som troede at hans øjne var limet fast til den skærm...

"Ja du sagde at alle glassene skulle smides ud på grund af vi havde 2018 kollektionen, og det gik ikke da vi er i 2020!" forklarer Tyler og ligner en der synes det er åbenlyst. Min mor ser stadig forvirret ud, men efter to sekunder nikker hun sig enig og ligner en der har fundet ud af, at der ikke kun var en verdenskrig, men to!

"Når ja... det rigtig det går vel ikke" siger min mor tøvende, men ligner og lidt en det, rager en høstblomst for. Hun ser forstenet ned på den lækre morgenmad, Eric har lavet til hende. Hun spiser det ikke, men rejser sig og går ud af køkkenet. Hun svarede aldrig på om jeg skulle hjælpe hende... Er hun okay? Min mor er en af de mennesker der altid er i det gode humør, men nu? Nu ligner hun en der har givet op på alt livsglæde. Eric går hurtigt efter hende, med et bekymret blik. Er der sket noget? Er jeg gået glip af et eller andet? Omg har Eric været hende utro? hvis han har, så giver jeg ham en lige i nosserne så han 100% ikke kan få flere børn. Eller nej jeg tæsker ham så hårdt at han bliver lam resten af sit l- og hvem joker jeg? manden er 20 gange stærkere end mig... men jeg har en spydig mund, så jeg kan spyde ham med mine ord. Auuch siger jeg bare!

Jeg ser hen på Dean og Tyler for at se om de ved noget. Deres blikke er begge alle andre steder end mig. Tyler kigger kort op fra sin mobil og smutter hurtigt op mod sit værelse. And then there were two... Jeg går mod Dean med sammenknebne øjne. Jeg skubber ham op imod køleskabet og ser på ham med et koldt blik. Han ser underholdt på mig.

"Uhhh jeg har altid drømt om køkken sex" siger han og bevæger sig tættere på mig, men jeg bevæger mit ansigt væk fra hans. No way sunnyboy.

"Ah nej! ud med sproget Dean! hvad forgår der, som jeg ikke ved?"

Hey, til jer der ikke har set det, så er der kommet en spin-off ide til One Night stand to a stepbrother og Players Think They are special! Den ligger under random stuff og hedder The Hate Game! og til jer der følger med i min bog der hedder ICED ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hey, til jer der ikke har set det, så er der kommet en spin-off ide til One Night stand to a stepbrother og Players Think They are special! Den ligger under random stuff og hedder The Hate Game! og til jer der følger med i min bog der hedder ICED OUT, så er der kommet en spin-off der hedder The Scandal, som handler om Luke Finley's lillesøster og hans bedste ven Matt West! Ooooog vi skal være glade for at politibetjenten endelig blev dømt for drab mod George Floyd!

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now