Det er virkelig hvad jeg har brug for lige nu, et dejlig varmt bad... oh yeah! Jeg tænder for vandet i bruseren så det lige kan varme op. Jeg tager mit håndklæde af og smutter ind i det varme bad. Aaaaaa lige hvad min krop og mine tanker har brug for. De sidste par dage har jeg brugt på at undgå Dean, imens Dean har løbet efter mig som en lille hundehvalp der gerne vil have opmærksomhed. Jeg har ikke kunne se ham i øjnene, efter jeg sagde lige, hvad jeg tænkte højt og tydeligt foran idioten. Oh My. Ikke nok med han hørte mine ord så, så han mig blive pinligberørt over det bagefter, hvilket han så har forstået, at jeg ikke mente det for sjov.
Det eneste sted hvor jeg kan være safe fra Dean er; mit værelse, badeværelset, hos Clara og på mit arbejde.Jeg nynner lidt, til den her sang jeg har haft på hjernen hele morgenen og det værste ved det hele er, at det ikke er en god sang.
"I Am savage! Classy, bougie, ratchet. I am savage" mumler jeg lavt for mig selv, da jeg ikke virkelig ikke vil have at nogen høre, at jeg synger den sang højt. Jeg mumler videre på sangen. Jeg hører pludselig nogle trin uden foran døren, og efter to sek svinger døren op. Jeg får et giga chok og vender mit blik mod personen der kommer brasende ind uden tilladelse. Tyler. Seriøst? Jeg ved ikke hvem jeg foretrækker mindst skulle opdage mig nøgen i et bad. Dean eller Tyler? Dean er jeg ikke på talefod med, men han har set min kropsdele før såååh der ikke noget nyt der. Tyler er jeg skam på talefod med, men han har ikke set min krop, hvilket ikke er helt tryg ved!"TYLER! WTF JEG ER I BAD" råber jeg irriteret og hysterisk efter Tyler, der bare går over til toilettet tager brættet op og begynder at tisse. TISSE! Jeg har altså grænser for privatlivet her! Tyler vender sit blik mod mig imens han tisser. Han løfter sit ene øjenbryn og ser uinteresseret i hvad jeg har at sige.
"Hvad?" spørger han en smule irriteret. Jeg udvider mine øjne i chok, den dreng har ingen situationsfornemmelse!
"Jeg er nøgen for frick sake!" Hvæser jeg irriteret til ham."Jaer og? Det jo ikke fordi det er noget som tænder mig. Du ved betegnelsen homoseksuel betyder jeg kun er til mit eget køn" siger han med et blik der siger-duh-huuu! Jeg fnyser irriteret og vender ryggen til, så han ikke ser hele butikken, men min bagdel. Men som sagt han ser langt fra interesseret på min krop. Så lyver han da i hvert fald ikke omkring det.
"Hvad sker der egentlig for dig og Dean?" spørger Tyler imens han lyner sine bukser op. Hele min krop stivner bare ved hans navn. Jeg tænker, hvis jeg nu ikke svarer ham, men kommer med et sjovt fact så glemmer han sikkert det han spurgte om.
"Vidste du at en snegl kan sove i 3 år?" siger jeg og skummer noget shampoo i mit hår. Tyler ser på mig, som jeg kommer fra månen og lige landet på jorden.
"Cool nok, men Carly mit spørgsmål" minder han mig om og er slet ikke imponeret over mit fact, som jeg ikke engang er sikker på er sandt. Jeg finder dem på internettet når det er Carly i nøddeskal. Af en eller anden grund beroliger det mig på en måde.
"Juuuhuuu Carlyyyy! Fik du ikke en orgasme sidst i var sammen og derfor ignorerer du ham?" spørger Tyler med et grin. Jeg drejer mit ansigt mod ham, men har stadig bagdel mod ham, så han ikke ser hele shoppen. Jeg sender ham en af de legendariske dræberblikke i hans retning. Han løfter sine hænder i luften som overgivelse for mit syge dræberblik.
"Fint fint, jeg skal nok blande mig uden om jeres Bonnie and Clyde buisness, hvis jeg må låne din højttaler i aften?" spørger han med hundehvalps øjne. Min højtaler? Hvis jeg havde vist at det var det han var ude efter, havde jeg givet ham det for længst. Hvis det betød jeg slap for at høre ham sige min orgasme. Bradr. EW.
"Jaja og smut så UD"
Tyler nikker løfter en pegefinger og ligner en der skal til sige noget mere, men drengen lovede ikke at bringe Dean og jeg op igen. Han smutter ud af badeværelset og han låser ikke.
YOU ARE READING
One Night stand to a stepbrother
RomanceCarly møder en lækker, sjov og mystisk fyr på en lørdag aften. Hun lærer en ny person, men lærer også en del nye sidder af sig selv. De ved begge to godt at det kun var en one Night stand, men hvad sker når de mødes anden gang, bare under nogle andr...