Vigtig besked i bunden!
"Bare stop her"
Jeg kigger ud ad vinduet og bliver glad da jeg ser Clara være den der stå og venter på mig denne gang ude foran en club. Ja i hørte rigtig mama her skal i byen og drikke sig pisse stiv!"Så du skal på club. Var rigmands festen for kedelig for en fest tøs som dig?" spørger Louis C med et smørret grin. Havde lige glemt han stadig eksisterede.
Jeg får øjenkontakt med Clara som skynder sig hen til bilen. Jeg ruller mit vindue ned.
"Jeg har vitterlig ventet i fem hele minutter på dig! Og— hvem er det?" Stopper Clara op med at snakke og stirre på Louis C, okay hvorfor er det jeg kalder ham Louis C? Jeg kender ikke andre Louis end ham, og det giver en ingen meningen at jeg kalder ham Louis C så?
Clara ændre straks sin sure mine når hun ser at han er lige hendes type, men indtil hun lærer hans personlighed at kende flygter Clara væk i en høj fart imen hun skriger som en skålet gris.
"Clara... Louis Cleeeveland... Louis... Clara!" introducere jeg dem for hinanden. Clara rækker sin hånd frem flirtende, hvilket Louis tager glædeligt imod.
"Sååååå... skal vi smutte ind Clara?" siger jeg imellem Clara og Louis hænder. De trækker deres hænder tilbage, og jeg åbner min sele og træder ud af bilen. Jeg vender mig om og ser Louis der kigger afventende på mig. Jeg kan ikke fatte hvad jeg kommer til at gøre nu.
Jeg tager en dyb indånding."Louis... tak for liftet" siger jeg langsomt, og kan slet lide at sige det næste, men gør det kun af ren høflighed.
"Vil du med? Altså ind på club?"
Louis smiler smørret og træder ud af bilen, låser den.. og fick mig. Jeg havde håbet han ville sige nej. Han går med lange skridt mod mig og lægger en arm rundt om mine skuldre. Jeg har ikke engang overskud til det her pis! Jeg tager fat i hans hånd og smider den væk og humper ind på club.Vi kommer ind på clubben og vi går straks op mod baren. Mig som troede at Louis og Clara ville flirte og sikkert lave mere senere på aften, men så snart vi har fået noget at drikke har Clara allerede øje for en anden dreng... eller to... eller fire, jeg har helt ærligt ikke styr på det. Jeg synes ikke rigtig jeg ser nogen som jeg vil lægge an på i aften. Jeg ved i hvert fald hvem der er på.... Louis Cleveland. Hvis der ikke er andre hvad skader det så?
Efter et par shots og noget alkohol i blodet kan jeg mærke det hele svimle lidt og når jeg bliver fuld bliver jeg flirty. Når jeg mener flirty, mener jeg meget på trængene og fuldkommen ligeglad med hvem... og er åbenbart fuldkommen ligeglad med at det går ud over Louis, hvilket han slet ikke klager over. Det sidste jeg husker at jeg kysser med Louis, og jeg sidder i hans bil, imens jeg kysser ham langs hans hals.
Fuuuuck jeg har ingen kontrol.__________________________
Maaaaand jeg har hovedpine. Det er som om der har tyve små trolde der står og tramper på mit hovedet.
Det en af ulemperne ved at drikke sig stiv, man har det ad helvedets til dagen efter. Jeg hader det, men alligevel ender jeg op sådan her næsten hver fredag på en eller anden måde...Jeg gaber træt og stækker mine arme. Ja jeg ved det kun er noget man sikkert kun ser på TV, men jeg gør det rent faktisk, da det en eller anden måde hjælper mig med at stå ordentlig op, selvom det sikkert ikke hjælper, men det trigger min hjerne til at virke.
Min hånd lander på noget behåret. Jeg kigger til min højre med udvidet øjne. Der lægger en fyr ved min side. Fuck fuck fucki fuck. Det er derfor jeg er så afslappet... jeg fik vist lettet trykket i går med en... blondie? Wtf! Det er ikke min type, alle ved at min type er en med brunt hår og brune øjne, og gylden hud.... mm ja ik en blond, som er bleg? Jeg sætter mig lidt op, og prøver at se om jeg skimme en smule af hans ansigt, men det er svært. Jeg prøver at rykke en smule tættere på hans ansigt. Han begynder straks at bevæge sig en smule. Inden jeg kan nå at sige rød grød med fløde, bevæger han sig som Ninja og får mig hurtigt vendt og får mig ned at lægge på ryggen igen, imens han sidder overskrævs på mig imens mine arme er låst i hans hænder. Jeg har lukkede øjne af chok. Jeg åbner forsigtig mine øjne. Ejjj. Seriøst?
Louis. F*cking. Cleeeveland. Det her må være for sjovt. Jeg må virkelig have fået meget at drikke siden det her skete! Han ser på mig med et selvtilfreds smil.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
One Night stand to a stepbrother
Любовные романыCarly møder en lækker, sjov og mystisk fyr på en lørdag aften. Hun lærer en ny person, men lærer også en del nye sidder af sig selv. De ved begge to godt at det kun var en one Night stand, men hvad sker når de mødes anden gang, bare under nogle andr...