15. Afvisning & Louis C

1.3K 22 2
                                    

Dean trækker hele min krop helt tæt mod hans. Han løfter mig op så jeg tager mine ben rundt om livet på ham. Vi bryder ikke kysset vi bliver ved, med at lege med hinandens tunger. Han sætter mig på vaskemaskine. Vi skiller os fra hinanden.

"Er du sikker på det her er en god ide, Carly?" spørger Dean med et bekymret blik. Jeg smiler drillende.

"Vi ordner dit problem, ik sandt?" siger jeg og lader min hånd glide ned til hans nedreområde.

"Whoookayyy... men vi skal huske at være—"siger Dean og stopper pludselig med sin sætning da jeg rører hans lille ven. Jeg begynder langsomt at lege med han der nede, hvilket får ham til at stønne, men ikke får højt.
"Stille" ånder han beroligende ud. Jeg fniser en smule ved hans måde at stoppe med at være seriøs på.
Jeg tager min hånd op af hans bukser. Han kigger forvirret på mig. Jeg leder min hånd mod min ryg for at finde lynlåsen til den her stramme kjole, men selvfølgelig skal den være besværlig lige nu og her. Dean ser på der bakser med den her fandens kjole.

"Vend dig om... så hjælper jeg dig" siger han ivrigt.

"Jeg vidste ikke du var til doggystile!" siger jeg overrasket. Dean ruller med øjnene og vender mig om.

"Nej du nok mere til... 69? Naaah yoga?" siger jeg grinene, jeg kan virkelig ikke tage noget seriøst, kan jeg vel?

"Carly vend dig nu om og drop pjattet" siger han irriteret. Jeg griner lidt og vender mig om. Han begynder at lyne min kjole ned.

"For din information, er jeg mest til den helt normale, pige på dreng eller omvendt... eller doggystile, er også meget fin" siger han med en lav stemme i håb om jeg måske ikke hørte det.

"Jeg vidste det!" jubler jeg. Jeg tror sgu jeg er synsk! Han ruller øjne og lader min kjole falde ned over mine hofter. Han kigger nærstuderende langs min krop, helt fra top til tå.
Han kigger forpint langs min krop. Jeg kigger forvirret ned på hans hænder der gnider sig mod hinanden som om han prøver at modstå noget. Jeg kigger på forvirret op på ham. Hvad laver han? Glor? Hvorfor glor han når han kan tage det?

"Skal du bruge min tilladelse?... fordi den har du allerede" siger jeg med et nervøst smil. Jeg har aldrig været nervøs sammen med en dreng. Jeg har heller aldrig været nervøs for at vise min krop foran en dreng, men den måde han stirre på mig så lang tid, for mig til at blive nervøs. Ser jeg ikke ud som han havde forstillet sig? Er jeg ikke så sexet som han havde håbet?
Han ryster pludselig på hovedet. Han træder et skridt væk fra mig. Han går mod døren. Han tager fat i håndtaget, men vender sig om hurtigt.

"Undskyld... undskyld Carly, men jeg kan ikke, det er forkert" siger han og lukker døren.

Jeg kigger på den lukkede dør. Jeg står fortabt i kun undertøj og stirre på døren. Om jeg står her i 5 sekunder, 2 minutter eller en time, jeg ved det ikke. Jeg forstår ingenting lige nu.
Der begynder at trille en dråbe vand ned ad min kind. Mine øjne er utætte. Jeg ved ikke om det er alkoholen eller at jeg står uden tøj på der har effekt på mig. Jeg har det som der er noget der har et fast greb om mit hjerte og klemmer det.

Jeg tager min kjole på igen, og tager min stilletter i hånden. Jeg når hen til døren, lægger min hånd på håndtaget. Ud af ren vrede sparker jeg pludselig hårdt på døren med min fod, hvilket viser sig at være super duper dumt! Jeg mærker smerten stige i høj grad i min fod. Hvorfor er jeg så dum? En lille del af mig er glad for at det er en anden form for smerte jeg tænker på lige nu og ikke en vis anden smerte, jeg ikke vil føle fordi den følelse, burde jeg ikke have, det for tidligt og jeg får ikke den slags følelser...
Jeg bider smerten i mig og går, eller rettere humper ud på gangen og over til mit værelse. Jeg humper målrettet ind og henter min clutch, min telefon og et par vans, som jeg skynder mig at tage på, men bliver nødt til at være forsigtig da min fod skriger af smerte. Jeg tørre mine øjne. Jeg tager min lederjakke på og skynder mig ud af mit værelse. Jeg går humpende ned ad trapperne. På vejen støder jeg ind i Tyler. Han kigger forvirret på mig med røde øjne. Jeg kender sådan nogen øjne. Fuck. Han er skæv. Han smiler bredt til mig.
Så var det ikke en cigaret han røg med den blonde.
Jeg ryster på hovedet.
"Jeg kan ikke overskue det her lige nu" siger jeg og humper videre ud mod hoveddøren.

"Hvor skal du hen skat?" Hører jeg min mors stemme. Jeg vender mig om, og der står min mor med et bekymrede sæt øjne.

"Jeg har et sted jeg skal være" siger jeg og humper videre da jeg ikke gider at uddybe. Jeg hører min mor mumle et eller andet men vælger at ignorer det da jeg skal ikke kan rumme hende lige nu. Jeg åbner døren og går ud. På forhaven sidder Dean med Louis Cleveland og nogen andre og ryger og snakker. Jeg humper direkte mod vejen og giver dem ikke et eneste blik i håb om at de ikke lægger mærke til min eksistens.

"Hey smukke"
Fuck mig, hvorfor sker det her overhovedet for mig? Jeg kan ikke ignorer Louis C, da det ikke er ham jeg har et problem med pt, så jeg bliver nødt til at være rimelig overfor ham, men jeg sagde ikke noget med at være venlig eller sød, for det har jeg bestemt ikke tænk mig at være for sådan et røvhul som ham.

"Hvor er du på vej hen, i den humpen?" spørger Louis med et ubehagelig sulten blik.

"Ud" siger jeg kort og kontant, men fortæller ikke for meget, kun lidt.

"Hvor er ud?" spørger han med et intenst blik. Tror han vi flirter, eller sådan noget?

"Ik her"
"Og hvor er ik her"
Urgh han går mig virkelig på nakken det rige røvhul.

"Ik her flere kilometer væk fra jer" siger jeg i håb om at Dean også forstod den del, da jeg ved han lytter. Selvom han har sit blik ned i sit skød. Han har knyttede hænder, men om jeg giver en flyvende fuck, for den narrøv? Nope.

"Årh smukke er man på den tid måneden?" spørger Louis drillende. Typisk drenge så snart en pige viser andet end sukkersødme og villighed, så tror en dreng straks at man har pms! Det pisser mig så stærkt af, som om at piger ikke kender til følelsen af vrede, af sig selv, men det skal have noget gøre med en mens!

"Hvis jeg var dig Louis C så—"
"Cleveland"
"Jaer om jeg giver en fuck"
Alle hans drenge venner laver alle sammen en jublen.

"Aoch der blev Louis lige sat på plads af en lille pige" er der en dreng der siger, som jeg ikke kender navnet på.

Jeg begynder at humpe ud fra forhaven i håb at de ikke ligger mærke til mit uduelige exit, jeg ligner en haltende elefant uden krykker.
Jeg hører pludselig nogle hurtige skridt bag mig. Pludselig kommer Louis Cleeeeeeveland ind foran mig og stopper min humpen. Jeg kigger opgivende op på ham, hvad vil den skidderik nu?

"Okay undskyld for at tro det var den tid på måneden, men jeg er vant til at bo sammen med mine søskende..." siger han med et blik der reelt ligner at han er ked af det.

"Der hvor du nu er på vej hen i din humpen, der når du ikke særlig langt uden en bil" siger han og lader sit blik lande på en bil bag mig. Jeg vender mig og ser den røde Ferrarier. Jeg kan ikke lade vær med at vende øjne af hans selvfede blik.

"Vil du have et lift?"
Jeg kigger op Louis C blå øjne, og lader mine øjne lande bag hvor Dean kigger intens på os. Hmmm. Hvorfor ikke give Dean lidt igen?

"Okay" siger jeg koldt og vender mig om mod bilen. Jeg skal lige til at humpe hen mod bilen, men når ikke langt før Louis C lægger sin hånd på min skulder.

"Vil du have hjælp?" spørger han lader sin hænder glide hen mine hofter. Jeg tager fat i hans hænder med et flirtende blik... og tager hårdt fat i dem og kaster dem væk.

"Du giver mig et lift. Ik andet fister" siger jeg med en løftende finger. Jeg humper over i bilen og sætter mig ind. Jeg sætter mig ind og kigger et sidste blik tilbage til der hvor Dean er. Han ser glad ud? Han skal ikke have lov til at være glad. Han er idioten. Jeg rækker finger ad ham, hvilket bare for ham til at grine.

"Søskende altså"
Jeg vender mit blik væk fra Dean og hen mod Louis der sidder ved min side. Sagde han lige søskende?

"Papsøskende" retter jeg. Han trækker på skuldrene og tænder bilen.
"Same thing" Siger han og trykker spejderen i bund.

Jeg tror jeg har brug for noget frisk luft, ellers tror jeg at jeg kaster op!

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now