"Jeg skal lige sikre mig at du ikke er helt bevidstløs..... Så hvad hedder jeg, og vil du gerne det her?" spørger jeg med seriøs stemme. Jeg vil hellere være safe than sorry!
Hun ud stønner et lille grin.
"Du hedder Dean! Og ja jeg vil gerne det her" siger hun med et smil på læben. Jeg smiler tilbage og forsætter vores kys.Hun bevæger sine hænder hen over mine mavemuskler. Hun bevæger dem ned til kanten af mine underbukser.
"VENT.. jeg skal lige sikre mig at du er med på at det her kun er et one night stand?" siger jeg med en seriøs stemme igen. Hun kigger træt og irriteret over mine afbrydelser.
"JA, jeg er med på det her er en one night thing! Okay! Er der mere vi skal have på det rene? Eller kan du godt finde dit kondom frem?" siger hun med et lettere irriteret blik. Jeg griner, og rækker hen imod mine bukser på jorden. Jeg kigger i begge mine lommer, men det er intet kondom....
"Fuck..." siger jeg af ren frustration.
"Hvad?"
"Jeg har ikke nogle kondomer!"
Carly ser irriteret på mig.
"Er du på p-pille?" spørger jeg med et håb om at hun er. Hun ryster på hovedet.
"Jeg stoppede da jeg kom hjem fra College! Jeg troede at drengene her hjemme, ville være mere ansvarlige ind på College!" siger hun bittert.
"Hvorfor tager du ikke p-piller? Man ved jo aldrig om drengen har glemt kondom!" siger jeg lettere lige så bittert. Hun sender mig et surt blik.
"Fordi at p-piller kan være kræft fremkaldene! Men Fuck det jeg går bed og ser om min mor tilfældighvis har nogle" siger hun og rejser sig op.
Hun tager en kimono på og går i
ud af døren.• • •
Carly's synsvinkelHvilken idiot har ikke kondom på sig? En der gerne vil have børn eller hvad? Ej okay jeg tror ikke Dean er typen der vil have børn, endnu.
Jeg løber nærmest ned af trapperne. Ja så ivrig er jeg efter sex! Ikke døm mig! I må gerne kalde mig sexmonster og alle de ting, men ikke døm! Jeg skynder mig hen til vires fælles badeværelse. Please sig at hendes nye kæreste Eric, eller nårh nej forlovede, lad os håbe han har kondomer. Jeg rydder rundt vires skabe og skuffer, men ingen ting. Fuck hvor ellers skulle vi have kondomer henne?!? Vent... måske har Jackson! Han plejede altid at have piger med hjemme da han boede her. Kom nu Big brother, please hav kondomer! Ew. Det lyd forkert. Bvadr.
Dammit han har lås på sit værelse! Hvad Fuck skal man gør for at få noget sex her i huset!
Nu har jeg det! Jeg ringer og spørger hvor han har ekstra nøglen!
Jeg løber ned i køkkenet, og taster Jacksons nummer ind på vores hjemme telefon. Biiip. Biiip. Biiip."Mor hvis du ringer igen for at høre om jeg har det okay med at du bliver gift, så er svaret ja!" Lyder det træt fra Jackson. Jeg gisper højt. Den forræder! Han kan da ikke mene at han er fint med at hun skal giftes igen! Det har jeg ikke tid til at diskutere med ham om nu! Jeg er på en vigtig mission!
"Hey JJ det er mig C! Jeg ville spørge hvor du gemmer ekstra nøglen henne? Har virkelig brig for noget inde på dut værelse!" siger jeg med en hast i stemmen. Han er stille i et Pat sekunder, og sukker så dybt.
"Hvad skal du bruge inde på mit værelse?" spørger han mistroisk. Fuck altså, lige det han ikke måtte spørge om. Jeg rømmer mig akavet i røret.
"Well det her er akavet..... jeg skal have et kondom, og der ikke nogle på badeværelset.... så den sidste udvej er.... dig" siger jeg med en usikker stemme. Jackson siger ikke noget i et stykke tid....
"Øhm.... det her er akavet, men bruger du ikke p-piller? Eller har ham du skal.... ja du ved. Har han ikke et kondom?" spørger Jackson med en fortvivlet stemme. Fuuuck. Please slet det her fra min hukommelse nuuuu.
"Well jeg er stoppet med at tage p-piller efter College, da jeg ikke ligesom ikke tænkte jeg kom til at få hm hm..... og ham jeg skal hmm hmm med har glemt kondomer... og ikke flere spørgsmål! Hvor ligger ekstra nøglen henne?" Spørger jeg med en let irritation i stemmen. Fuuuck det er pinligt det her. Jeg ringer seriøst til min bror om kondomer. Hvornår er jeg kommet så vidt?
"Vent havde du meget sex på College?... eller vent... lad vær med at svare på det, jeg tror jeg kender svaret. Min ekstra nøgle ligger inde i stuen ovre på bogreolen under menneskets oprindelse" siger han med en chill stemme. Jeg kan ikke fatte at han lige spurgte ind til mit sex liv. Det er altså lidt underligt.
"Hvorfor ligger den under menneskets oprindelse?"
"Fordi jeg ved du aldrig kunne finde på at læse den bog!" siger han med et grin. True det ville jeg aldrig! Ikke noget der har med fysik, biologi eller historie at gøre ville jeg læse om.
"God pointe JJ!"Jeg går målrettet hen imod den støvede del af vores bogreol. Aha der var den.
"Danke mein bruder!" siger jeg begejstret på tysk.
"Wir sehen! Ich brauche Sex!" siger jeg begejstret og glemte min bror var i røret. Whups......
"Det er godt jeg valgte fransk og ikke forstår et ord af hvad snakker om, men jeg ved det har noget at gøre med sex så jeg vil helst ikke vide det!" siger Jackson og lægger straks på.
Yes.... yes yes YES! I got the fucking key! The key to sex!
Jeg spurter op af trappen, og skynder mig at låse døren op til Jacksons værelse. Da døren bliver åbnet kommer der en dejlig duft af pepermynte! Det er en fordel at have en bror som har OCD, fordi så er der sgu altid rent! Det er ikke en af de der typiske beskidte teenage værelser.... Der er rent over der HELE! Sådan virkelig rent. Jeg går over mod hans natbord. Jeg åbner den første skuffe hvor der er fyldt med kondomer helt op til randen af skuffen. Wow.. ew. Alle kondomerne er i størrelse XXL... Fuck... ew. Nu for jeg ulækre tanker om min bror! Jeg kommer aldrig til at kunne kigge ham i øjnene igen! Jeg ved hans størrelse af kondom! Bradr. Carly! Tænk på pandaer, nuttede babyer, regnbuer og Dean! Jeg må hellere skynde mig op til Dean! Jeg spurter ud fra værelset. Jeg spurter hen mod trappen op til mit værelse.
"Carly?" siger en bekendt stemme. Fuck. Min mor. Ikke nu! Bad timing! Jeg vender mig langsomt om, og møder min mors bekymrede udtryk.... men hun er ikke alene... en muskuløs mand iført et tætsiddende jakkesæt er ved hendes side.
"Øhm hej" siger jeg med en akavet hæs stemme. Jeg hader når min stemme svigter mig! Dammit!
"Hvad laber du hjemme? Skulle du ikke overnatte hos Clara?" spørger min mor med en nervøs stemme.
Hvad fanden skal jeg svare til det her pisse irriterende spørgsmål?
"Øhm Jov det skulle jeg, men så mødte jeg en på vejen..... og ja han er sådan oppe på mit værelse og venter på mig.... hvis du ved øhm.... ved hvad jeg mener" siger jeg endnu mere akavet end før. Fuck altså hvorfor skal jeg altid være så fandens ærlig?!? Kunne jeg ikke bare lave en form for hvid løgn. Min mor smiler usikkert til mig, og kigger så op på den muskuløse mand der smiler venligt til mig. Okay det er faktisk lidt creepy at han smiler på sådan en overvenlig måde. Min mor skifter fra nervøst og usikkert til Fuck hun har glemt noget ansigt.
"Gud ja... Mille det her Eric min forlovede..... og Eric det her er min datter!" siger hun med et stolt smil over at hun sagde en hel sætning uden at lyde det mindste akavet over situationen. Vi giver hinanden hånden. Jeg nikker høfligt. Også er der stille igen..... Fuck det her er akavet. Jeg ser at Eric stirre chokeret ned på mine hænder. Jeg kigger ned på mine hænder og ser at jeg holder en stor kondompakke i hånden, og skynder mig at skjule den bag min ryg. Jeg kigger chokeret op på min mor og Eric, hvor de begge to kigger chokeret på mig.
"Øhm.... ja jeg har nogle der venter!" siger med et akavet smil, og vender ryggen til dem og spurter op mod mit værelse.....
ESTÁS LEYENDO
One Night stand to a stepbrother
RomanceCarly møder en lækker, sjov og mystisk fyr på en lørdag aften. Hun lærer en ny person, men lærer også en del nye sidder af sig selv. De ved begge to godt at det kun var en one Night stand, men hvad sker når de mødes anden gang, bare under nogle andr...