24. Fløjtende fuck & private sager!

1.3K 27 16
                                    

Den er her kjole jeg har valgt er helt klart meget mere miiiig! Selv om kjoler i det hele taget ikke er mig, men den er normal. Ikke tætsiddende som den min mor forslog. Dean har dog ikke sit fine jakkesæt på, han ord omkring emnet var "honey lige meget hvad jeg tager på er der ingen der rigtig giver fløjtende fuck"
Det var så ikke her jeg indrømmede at jeg gjorde... jeg gav fløjtende fuck, da jeg virkelig gerne ville se ham i en smoking bare en gang til!!! Men det tør jeg selvfølglig ikke indrømme overfor idioten!! Så tror han sikkert jeg er begyndt at få følelser eller sådan noget total latterligt. Hvilket jeg selvfølgelig ikke har.

"Jeg kan ikke fatte at min far ikke bare fucker i traditionerne og sørger for at alle kan smutte for den dødsens kedelig tradition" siger Tyler følges med Dean og jeg ned til restauranten. Dean svarer ikke Tyler, men stirre bare træt ud i luften. Tyler virker dog ikke til at mistænke hans fraværende eksistens. Måske forsvinder Dean tit ind i sin egen verden. Jeg kender ham jo trods alt ikke super godt. Ja, jeg kender til at krop og hvad han kan lide under seksuele forhold, men personlige? Nej. Jeg ved ikke hvad hans ynglings ret er? Eller hans ynglings farve? Eller hvem hans mor er? Så mange ubesvarede spørgsmål, som jeg på en måde ikke føler jeg har retten til at spørge om, hvilket jeg vel har som... stedsøster. Men som bolleven? Nej nok ikke.

"Jeg ved ikke... jeg synes da det er okay" siger jeg og trækker på min skuldre. Jeg ser på Tyler der sender et blik der er lidt svært at gennemskue. Det ligner lidt han siger "are-You-kidding-meee" med hans blik.
"Det siger du bare fordi du har fået en orgasme på den her tur" siger Tyler koldt hvilket for mig til at gispe. Jeg kan slet slet ikke lide at han kender til vores hemmelighed. Jeg ser på Dean der har et ubekvemt udtryk.
"T... please lad være med at tale om sådan noget. Det er underligt og ulækkert at du taler om det" siger Dean og ser ud som om han skal kaste op. Synes han at tanken om mig der får en orgasme er ulækkert? Wtf! Jerk! Jeg vidste at det var en fejl. Alt det her. Er. En. FEJL. Tyler ser overrasket på Dean.

"Så du siger altså at du ikke gav hende en orgasme?" spørger Tyler med et lummert smil.
"Selvfølglig gjorde jeg det! Jeg gider bare ikke have at du snakker om det! Det er privat sådan noget T" siger Dean med en irriteret mine. Ååårh. Okay han er tilgivet. Kun fordi hans replik om at sådan noget er privat. Cutie. Jeg smiler til Dean som smiler genert igen. Gennem hans blik undskylder han på Tylers vegne. Jeg er egentlig ligeglad med hvad Tyler tænker eller siger, så længe min mor og Eric ikke får et ord af vide om det, så går det nok. Jeg mærker Dean's hånd strejfe min lænd hvilket får hele min krop til få en dejlig følelse i maven. Jeg ville lyve hvis jeg sagde det føltes som at have sommerfugle i maven. Fordi der flyver jo ikke rent faktisk sommerfugle inde i min frickin mave. Jeg siger kun noget der er rent faktisk realistisk. Jeg ved godt at det er tale måde at sige at det føles som om man har sommerfugle i maven, men helt ærligt. Min mave vender sig på sådan en underlig måde der starter fra underlivet af og op til hjertet. En dunken fra det ene sted til det andet. Det er en anden følelse end den jeg startede med at have til Dean. Følelsen er ligesom en virus der spreder sig i hver af mine celler, hurtigere end jeg faktisk kan lide det. Dean er virussen. Jeg skal bare nå at stoppe virussens udbredelse inden der når til et punkt hvor jeg ikke kan bunde, og mit immunsforsvar er svagt. Så er jeg tabt.

Vi træder ind i restauranten, hvor der fyldt med mennesker, men jeg spotter hurtigt der hvor vi skal sidde. Ved det store kæmpe bord, hvor familien Cleveland, Eric og min mor sidder. Denne gang er dog en ændring. Der sidder også en pige ved bordet. Det er 100% Louis og Coles søster. Hun ligner i hvert fald Louis vildt meget. Helt lyst hår, næsten hvidt, og blå øjne. Hun ser smilende på Tyler. Vent Tyler?

"Man kan se at Ellie ikke har mistet interessen endnu T" siger Dean og giver Tyler et dask på skulderen. Tyler ser bare irriteret tilbage og sender et lille falsk smil til Ellie?

One Night stand to a stepbrotherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora