Home sweet Alabama! Jeg føler mig for en gangs skyld fricking f*cking glaaad! En ting er at vi skal hjem! En anden ting er jeg aldrig ville have troet at toilet sex er fucking godt! Jeg hørt historier om at det bare kun er besværligt og man ender med at have rifter op langs ryggen og at alle stillinger på et toilet er dårlige... men der skal man tro om igen, hvis man altså er sammen med Dean Williams! Holy Cow. Jeg har aldrig følt mig så glad efter sex. Vi sidder i Coles bil på vej hjem. Louis sidder denne gang foran, heldigvis, da det var ham der fik shotgun. Jeg sidder på bagsædet imellem Dean og Tyler hvilket er bedre end Louis. Tyler og jeg leger gæt et dyr imens Dean i skjul nusser forsigtig min knæ. I know underligt med knæet, men det føles underligt nok virkelig dejligt. Tyler har total lagt mærke til det, men vælger at lade vær med at kommentere på det.
"Har den fjer?"
"Nej"
"Er den her fra"
"Måske"
"Wtf ja eller nej?"
"Ved det ikke, jeg er sgu da for helvede ikke dyreekspert"
"Okay men hvor lever dyret så?" siger jeg og ser irriteret på Tyler.
"Nogle gange i min mave andre andre gange ude på landet"
"I din mave?" siger jeg og ser forvirret ned på Tylers mave. Tyler nikker. Hvad snakker drengen om? Han må sgu da vide om hans dyr lever i USA siden han spiser det.
"Jeg giver op, du er for besværlig at spille med" siger jeg krydser mine arme over kors. Jeg surmuler som en lille femårig barn. Dean lader sine fingre glide længere op ad mit lår, hvilket jeg for total gåsehud af. Dean lægger mærke til min påvirkelse af hans berøring og får et selvtilfreds smil. Jeg kan også godt lege den leg hvis det skal være på den måde. Jeg lader min hånd glide hen på hans lår hvilket giver hele hans krop et chok. Han rykker lidt rundt på sit sæde, men ikke på sine ben, så jeg fjerner ikke min hånd. Jeg cirkler min pegefinger rundt om hans knæ. En simpel bevægelse som giver så stor påvirkning på hans lille ven der nede. Jeg lader min hånd glide længere op ad hans ben. Jeg kommer tættere og tættere og næsten ved mit mål...lille Dean. Selvom den faktisk ikke er så lille."Carly" siger Tyler pludselig ud af det blå. Hmm? Jeg vender mit ansigt mod ham. Han ser på mig med et træt blik.
"Jeg troede du ikke gad og spille mere" siger Dean. Nej jeg gider ikke spille gæt et dyr der ikke ved hvor det dyr han spiser ikke ved hvor kommer fra, har jeg lyst til at sige.
"Nej jeg gider ikke spille med nogle der ikke kan spillet" siger jeg og fnyser.
"Så du vil hellere lege med min brors pik i en bil med publikum" hvisker Tyler så kun Dean og jeg kan høre det der. Thank god han hviskede det, ellers så ville både Cole og Louis finde ud af det. Jeg fjerner straks min hånd fra Dean og samme gør Dean fra mit lår. Jeg rømmer mig kort og sender et falsk smil.
"HAHA meget sjovt Tyler" siger jeg muggent over at han ødelagde vores moment. Louis vender sit ansigt mod os.
"Hvad er det som er sjovt" spørger han forvirret. Jeg ser bange hen på Tyler, der ligner en der 100% relaxed omkring den her situation. Han trækker bare på sin skuldre og ser træt på Louis. Gad vide hvad han har lavet i nat siden han er så træt.
"Carly griner bare min gæt et dyr evner" siger Tyler og ser ud af vinduet.
"Jaer bro de stinker" svarer Cole op fra førersædet. Har de leget legen før? og så er han stadig skod til den simple leg. Jeg ser på Tyler der har et svagt smil på læberne og en smule lyserøde kinder. Ser jeg syner eller blusser Tyler? Wow.
"Cole lyn næbbet" svarer Tyler grinende. Cole griner igen og ryster lidt på hovedet. Han ser på bakspejlet i bilen og får øjenkontakt med Tyler.
"T... der ikke noget ordsprog der hedder lyn næbbet, det hedder luk næbbet!" retter Cole på Tyler. Tyler ruller øjne af hans kommentar men har stadig et smil på sine læber. Jeg føler jeg kender Tyler godt nok til at vide at han ikke smiler særlig tit. Jeg er ret så sikker på at indenfor det seneste minut, har Cole fået Tyler til at smile mere, end hvad han har den seneste måned! De vel ret tætte venner så.
Efter en meget lang time, siger jeg jer, er vi endelig hjemme igen og jeg siger thank GOD! Jeg træder ud af den meget varme bil. Puha ikke nok med at den sexuelle tension derinde blev varm, så sad Tyler og Louis og diskuterede et eller andet fodbold halløj jeg 0% interesse har i. Jeg tager min taske fra bilens bagagerum og siger farvel til Cole og Louis. Jeg krammer først Cole farvel og går mod Louis og ville ønske jeg kunne lade vær med at give ham et kram. Jeg tror seriøst hellere jeg ville kramme en hjerne ædende zombie end Louis Cleveland. Dsv har jeg ikke et andet valg. Jeg krammer røvhulet.
"Hey Carly... hvis du vil ses igen så her er mit nummer" hvisker Louis i krammet, hvilket for hele min krop til at stivne. Urgh jeg tror jeg skal kaste op. Jeg befrier mig selv fra krammet og ser på hans hånd der holder et lille stykke papir. Jaer som om jeg skal have hans stykke papir. Jeg smiler falsk og tager imod hans lille stykke lorte papir. Jeg åbner det foldede stykke papir, hvilket for ham til at se selvtilfreds på mig. Jeg smiler tilfreds tilbage og river det lille stykke papir i hundrede milliarder stykker, hvilket for Louis' kæbe til at spænde. Jeg hører nogle fnis bag mig. "Jeg tror jeg klarer mig" siger jeg med et smil og giver ham et støttende klap på skulderen. Jeg vender mig om og ser Tyler og Cole som er ved at dø af grin. Jeg går mod døren til vores hus. Dean kommer op ved min side. Jeg vender mit blik mod ham. Han smiler. Han smiler som om han skal til at flække af grin. Jeg sukker træt.
"Hør Dean jeg er super duper træt.. så hvis du bare er kommet for at irritere mig eller tale om enhjørninger, så luk arret" siger jeg træt og tager mine nøgler op fra min taske.
"Enhjørninger?" spørger Dean med et forvirret udtryk og et underholdt smil.
"Ja hvad ved jeg? Jeg kender dig jo nærmest ikke. Du interessere dig åbenlyst ikke for sport.. eller fodbold. Interesser du for numre eller politik? jeg ved jo for helvede ingenting om dig, Dean!" siger jeg frustreret. Hvorfor betyder det overhovedet noget for mig? Det jo ikke fordi det betyder meget for mig at vide de her ting om Tyler... så hvorfor gør det med Dean? Dean er jo ikke andet en ven med fordele. Jeg ser på en meget forvirret Dean. Fuck hvad er det jeg står og siger til ham? Jeg lyder jo som en crazy person lige nu. Fuck jeg skulle bare have holdt min mund lukket!
"Det lige meget... bare glem at jeg sagde det der" siger jeg og åbner døren. Jeg går ind ad gangen og op på mit værelse uden at sige et ord til min mor eller Eric der er inde i køkkenet. Jeg ignorerer tanken om at jeg kan hører Deans skridt langsomt bevæge sig ind i huset. Fuck hvad har jeg gjort?
Duuuduuuu dam daaaaam! Så jeg føler jeg har tid til at udgive et afsnit hver uge, men hvis jeg er heldig så kan jeg måske nå to... ikke at jeg tror at jeg når det mål...men det værd at prøve.
Hvordan klarer i corona tiden? jeg ved at dø af kedsomhed og håber bare det er gode nyheder statsministeren kommer ud med... men man ved jo aldrig! og jeg har føds om 1 uge og 6 dage hvilket så kunne være fedt at jeg rent faktisk kunne lave noget sjovt på dagen i stedet for at være fanget indenfor!
YOU ARE READING
One Night stand to a stepbrother
RomanceCarly møder en lækker, sjov og mystisk fyr på en lørdag aften. Hun lærer en ny person, men lærer også en del nye sidder af sig selv. De ved begge to godt at det kun var en one Night stand, men hvad sker når de mødes anden gang, bare under nogle andr...