"Woaw du bor..."
"Fantastisk? Rigt? Royalt? Som en prinsesse? Hep det er sådan man beskriver Claras helt eget penthouse" fortæller jeg Tyler det ser chokeret rundt i de højt til loftet rum.
"Ja jeg tror det var nogenlunde det"
"Jep det er hvad en hver person tænker når de ser det her palads af et penthouse af være" siger jeg og går op af nogle trapper for at finde Clara. Jeg skrev at jeg var på vej imod hende, men hun svarede aldrig. Gætter bare på hun for en massage eller et eller andet der virker som noget Clara tit bruger sin tid på. Hun er i hvert fald ikke på arbejde, da hun ikke har noget arbejde længere. Jeg tror faktisk heller hun nogensinde har haft et job i mere end en dag, nu når jeg tænker over det...
Jeg forsætter hen ad en gang der fører hen til Claras værelse, med Tyler i hælene på mig. Jeg tror aldrig jeg har lavet noget hvor det kun var mig og Tyler.
Jeg åbner døren uden at banke på før jeg braser ind... total dårlig ide. Jeg laver en mental note til mig selv om altid at huske at banke på inden jeg træder ind af en dør uvelkommen. Clara har besøg.., et herrebesøg. Jeg tror ikke jeg behøver at gå mere i dybden for i at forstår situationen. Jeg ser til min side hvor Tyler står og ser ligeså chokeret ud som mig. Jeg skynder mig at klaske en hånd foran hans øjne så han ikke når at se deres kønsdele for detaljeret.
"Vi er bare nede i stuen C... så du kommer bare når du er...øhm færdig her" siger jeg usikkert med lukkede øjne og vender mig om og føre ør Tyler og jeg ud af værelset igen.
"Er det sådan det er at have veninder, man går ind på hinanden imens de har sex?" Spørger Tyler forvirret. Jeg ruller øjne.
"Nej T det er ikke sådan! Vi taler om det, men vi giver ikke live shows for hinanden!" Siger jeg og har stadig billedet af Clara og ham duden. Vent... den Dude så faktisk bekendt ud. Jeg nåede ikke at se ordentlig hvem det var, da han havde ryggen mod os.
Tyler og jeg sætter os i stuen med begge skræmte blikke.
"Jeg tænker vi bare ignorer hele den her dag faktisk" siger jeg vender mit blik mod Tyler der først ser forvirret og tænker over dagen i dag og derefter ser forstående ud. Jep den her dag er ikke lige frem en af mine ynglings dage... Og jeg er faktisk rigtig optimistisk menneske...
Efter nogle minutter kommer Clara ned med sit uglede hår. Ja det var heller ikke ligefrem fordi de stoppede det de havde gang i, da vi opdagede dem, nej de færdige gjorde det med os i huset.
"Hey C hvad laver du her? Oh Gud nej havde vi en aftale jeg har glemt?!? Eller er det Dean den son of a bitch der er et første klasses røvhul igen? Eller er det-"
"Clara det her er Tyler, Dean's bror" afbryder jeg sender hende et irriteret blik. Hun ser på Tyler, som om det først nu er gået op for hende at han er også til stede. Hun sender et oh no blik først til mig og et undskyldende blik til Tyler.
"Hahaha jeg joker selvfølgelig bare... Dean er ikke noget første klasses røvhul! Nej nej han skulle vist være meget sød og rigtig god i sengen" griner Clara halv nervøst. Jep det er Clara Smith. Åben som en god bog. Tyler ser på Clara med en ubekvemt grimasse. Same. Pludselig hører jeg nogle skridt komme fra trapperne. En dreng kommer ind i stuen med rodet hår. Han ser meget bekendt ud... men kan ikke huske hvor fra. Har jeg været sammen med ham? Nej. Ad. Han er hot, men det ville være så forkert hvis Clara og jeg har været sammen med den samme. Umuligt.
"Tyler?" spørger drengen der lige har været oppe og shacke min veninde. Er han biseksuel? Har de været sammen?
"Milo? Hvad laver du h-.... vent? Du var fyren der havde sex med hende?" Spørger Tyler der ligner et stort spørgsmålstegn der er i gang med løse en stor gåde.
"Carly" siger Tyler pludselig og vender sig om mod mig, der ser forvirret ud.
"Det her er Milo... Dean's allerbedste ven" siger Tyler med smug smil og ligner en der skal til at flække. Aaaaa. Nu kan jeg genkende ham. Han drengen med paraplyen. Ham der gjorde sådan så Clara kom for sent. Ham Dean ventede på den aften vi første gang mødtes. Vent... så Clara og jeg da- øhhh er begge venner med fordele med et vennepar?! Shit. Sikke et tilfælde. Eller vi har bare samme smag af drenge.
Jeg ser hen på Clara der ser ligesådan ud som mig. Vi samler et puslespil.
"Vent Carly som i stedsøsteren han fucker?" spørger Milo der ser chokeret hen på mig. Fucker? Er det, det jeg for Dean? Intet andet end et godt knald? Fedt at få det af vide...
Så alt hans pis om at han tror han er begyndt at får følelser, sagde han kun fordi han gerne vil have mig til at tro at vi er noget specielt, imens han fortæller sin bedste ven at jeg er en han fucker? Han lyver overfor mig. Har jeg ikke været andet end en leg for Dean?
Jeg smiler anstrengt til Milo og rækker min hånd ud for at hilse.
"Ja det er jeg vel" siger jeg og ser hen på Tyler, der ser bed i jorden og Clara der ligner hun prøver at dræbe Milo med hendes øjne lige nu."Så Milo jeg følger dig ud" siger Clara og skubber nærmest Milo ud af stuen inden han når at sige mere.
Jeg sætter mig ned på sofaen og sukker tungt. Tyler sætter sig ned ved siden af mig.
"Du er altså ikke kun et godt knald for Dean... bare så du ved det. Du betyder mere for ham end han nok vil indrømme" siger Tyler tog ser på med et venligt smil. Jeg tror aldrig jeg har set den her omsorgsfulde side af Tyler.
"Tak, men det er okay, jeg tror egentlig også bare det er det vi er Tyler" siger jeg og smiler blidt. Clara kommer tilbage og ser stadig sur ud. Hun går hen imod Tyler og jeg og sætter sig på den anden side mig.
"Tyler, din bror er en nar" siger Clara som derefter giver mig et ordentlig krammer. Jeg kan ikke lade vær med at grine over Tylers kinder der blusser op, han ligner en der er pinligberørt over sin bror. Det er jo ikke fordi Dean har gjort noget rettet mod mig. Andet end at holde en stor hemmelighed der vedrører min mor og fortælle sin bedste ven at jeg er en han fucker med.... udover det har han jo fortalt mig hans følelser, kommer an på om det også bare var en løgn."Men hey hvorfor er du her Calry? misforstå mig ikke jeg elsker at have besøg af dig, men det er sjældent du kommer på besøg så pludseligt... så hvad sker der?" spørger Clara og ser bekymret på mig.
"Det er min mor... og Eric" siger jeg og bare ved at tænke på det, for jeg kvalme. Det Eric har gjort mod min mor... er utilgiveligt. Hvordan kan Eric have fået to drenge der langt fra ligesom ham? Tyler der er den mest omsorgsfulde person jeg har mødt, der går op i hvordan andre har det. Dean der er...den mest følsomme dreng, som jeg holder så meget af, mere end jeg vil indrømme. Mere end nogen af os nogensinde vil indrømme. Men hvordan? hvordan kan jeg holde af en der har DNA fra en som Eric? hvordan er det muligt? lægger det i vores gener at holde af nogen med dårlige intentioner. Ikke at Dean har dårlige intentioner.
"Jeg har en ide" siger Clara og rejser sig op.
"Vi holder en rigtig hygge aften, hvor i fortæller hvad der er sket på hjemmefronten, imens vi ser nogle rigtig cheesy romance film! og spiser mere usundt end vi nogensinde har gjort...lyder det ikke som en god ide?" spørger Clara og begynder at gå ud i køkkenet at gøre klar og venter ikke på at svar fra nogen af os, der ingen muligheder er end at være enig med Clara.
Jeg ser på Tyler der ser halv spændt ud.. han er bange for hvad Claara vil tænke om ham når hun finde rud af Eric. Men Clara er ikke sådan, hun ser på personer individuelt.
Okaaay så jeg er lidt pissed på Wattpad lige nu... jeg skulle ind og skrive på det næste afsnit, men så stod der at der ikke var noget afsnit 32, hvilket er underligt, da jeg husker jeg havde udgivet det... SÅ den havde slettet halvdelen af hvad jeg havde skrevet på det her afsnit... så går det op for mig at det rent faktisk var udgivet og jeg bliver nødt til at skrive den del der er slettet igen så godt jeg kan huske den... så til dem der allerede har læst det her afsnit, så er der en del af den der lidt anderledes... men der er ikke rigtig andet jeg kan gøre, end at bare skrive det så godt jeg husker. Men er her det afsnit igen...
YOU ARE READING
One Night stand to a stepbrother
RomanceCarly møder en lækker, sjov og mystisk fyr på en lørdag aften. Hun lærer en ny person, men lærer også en del nye sidder af sig selv. De ved begge to godt at det kun var en one Night stand, men hvad sker når de mødes anden gang, bare under nogle andr...