50. Oh du er så cheesy

947 21 6
                                    

Carly

"Okay hvad ville du helst, blive tvunget til at danse hele tiden, indtil du får en perfekt score i "Dancing with the stars", eller blive tvunget til at spise kartoffelmos, indtil du fik en perfekt score i "Beat the Chefs"?" spørger jeg og tager en tår af min drink. Dean ser tænkende på mig overvejer sagen godt og grundigt. Det er et svært dilemma. Jeg ved ikke helt, hvad jeg ville svare til det.
"Helt klart æde kartoffelmos hele tiden også få den perfekte score i "Beat the Chefs", du ved godt jeg hader at danse."
"Ellers en skam... du er virkelig en fantastisk danser," siger jeg med et grin.
"Med løg på, jeg tror, det er en af de ting, vi har tilfælles. Vores danse skills, vi ligner begge to kylligner, som prøver at være seje, men er i stedet for en man griner af." Jeg ser chokeret hen på Dean. Hvor ku han! Jeg har nogle syge danse trin. Jeg gik faktisk til dans, da jeg var mindre. Jeg gik til ballet... men det stoppede jeg så med, efter jeg fik af vide af danselæreinden, at jeg havde for meget krudt i røven og jeg skulle prøve House af. House er bare for fysisk hårdt for min kondi. Derfor er jeg selvlært danser. Det er nok en smagssag, om jeg direkte er god. Jeg ville personligt mene, at jeg har prof danser potentiale. Det samme med min mor. Det synes Dean åbenbart ikke. Han synes, jeg ligner en kylling, der prøver at være sej, mens alle griner af en. Det kan godt være, jeg ikke kan twerke og alt det shit og jeg er faktisk heller ikke er særlig smidig, men hey. Jeg har the groove. Det er det vigtigste. The groove kommer inden fra og er det alt dans kommer fra. Et groove. Hvis man kunne gå til groove havde jeg sikkert valgt det, men jeg har ikke tænkt mig at starte til dans nu. Jeg skal ikke være professionel danser. Nej tak. Det ville være sejt og faktisk også lidt hot, men stadig nej tak.
"Du kan selv være en kylling," siger jeg og dasker ham på skulderen.
"Jeg ser mig nu selv mere, som en ræv, der spiser kyllingen, men kyllinger er også seje." Jeg ser forvirret hen på ham. En ræv? Jeg håber ikke, han er seriøs, fordi han er langt fra en ræv. Han er dårlig til at holde en hemmelighed og generelt ikke særlig snu. Dean minder mig faktisk mere om en hund eller et dovendyr. Ej. Ikke dovendyr, det er Tyler nok mere.
"Nu er det din tur," siger jeg og vil gerne væk fra emnet om mine danse evner. Dean bider i sin læbe og ser tænkende op og ned ad mig.

"Hvad ville du helst, sove med en på første date eller vente 6 måneder?" spørger han og ser udfordrende på mig. Jeg ser ned på mine hænder og smiler.
"Du er virkelig snu, Dean Williams," siger jeg med et grin og ryster på mit hovedet. Han kan ikke være seriøs lige nu. Han ved, hvordan vores første møde var. Der har han svaret fra. Han behøver ikke engang at spørge. Jeg tager en tår af mit glas med et smil.
"Så hvad vælger du?" spørger han og løfter et bryn af mig.
"Jeg tror næste gang bliver det at vente 6 måneder," siger jeg med et snu smil. Dean ser forstenet på mig.
"Der bliver ikke nogen næste, Carly Johnson, vi to er for evigt og du har ikke noget valg," siger han og tager en tår. Jeg prøver ihærdigt at holde mit smil nede, men hans blik gør det umuligt. Han er seriøs. Meget seriøs.
"Bare rolig Dean Williams, ingen grund til at være jaloux," siger jeg og prikker til ham. Han ruller øjne, men han ved godt at der nok ikke bliver nogen næste. Ingen kan komme efter Dean. Han er uforglemmelig. En hånd bliver lagt på Deans skulder. Jeg ser op på personen, som er Jake. Han ser på mig og derefter på Dean.
"Så fandt I hinanden igen," siger han. Jeg kan ikke helt finde ud af om han er ironisk eller han oprigtigt er glad for at vi fandt hinanden igen. Dean smiler skævt og nikker.
"Øhm ikke for at ødelægge noget, men Dean, pigen forventer lidt du kommer tilbage. Skal jeg bare sige at du ikke har tid?" spørger Jake og ser akavet på Dean og holder sit blik langt væk fra mig. Dean rømmer sig og nikker.
"Bare sig at hun er sød, men jeg er ikke interesseret," siger han og ser ikke på Jake, men på mig. Han smiler beroligende mod mig. Jeg smiler svagt igen.  Jake ser hen på mig og ned ad mine krop. Jeg løfter et bryn ad ham. Han smiler og ser mod Dean. "10/10 bro," siger han og klapper Dean på skulderen. Dean får varme kinder og ryster på hovedet og skubber Jake langsomt væk.
Jake griner højt og ser mod de to piger, der venter på ham. Han ser på os med et begejstret blik.
"Gæt hvem der får en trekant i aften," siger han og peger på sig selv. Dean og jeg ser på hinanden. Han peger på sig selv og spørger os på samme tid? Det er der ikke så meget logik i. Vi peger på  samme tid på ham. Han nikker tilfreds og vender sig om og går, men stopper pludselig op og vender om igen. Han trækker noget op fra sine lommer og rækker det til Dean.
"Du har lejligheden i aften, jeg sover ude," siger han og blinker til Dean. Dean ser ned på nøglerne, der ligger i hans hånd. Jake smutter tilbage med et energisk spring. Dean ser ned på nøglerne og op på mig.
"Det der med de 6 måneder, gælder de-"
"Glemt at jeg overhovedet sagde det," afbryder jeg og stiller mig op og tager fat i mine krykker. Dean stiller sig op lige foran mig. Jeg glemmer nogle gange han er et halvt hovedet højere end mig. Dean rækker sin hånd mod mig. Jeg ser ned på den og op på ham igen. Er han seriøs? Jeg løfter min krykke og lægger den i hans hånd. Han ser forvirret på den og nikker derefter forstående. 
"Giv mig dine krykker, jeg bærer dig," siger han og rækker ud efter dem. Jeg træder et skridt væk. "Du kan ikke bære mig."
"Vel kan jeg så."
"De der spaghetti arme kan ikke holde til det."
"Skal vi teste det?" spørger Dean og ser udfordrende på mig.
"Tror du, jeg vil have endnu en skade?" spørger jeg og træder endnu et skridt væk, da han begynder at nærme mig lige så stille. Dean smiler og ryster på sit hovedet. Det kan godt være han er blevet lidt mere ripped, siden første gang jeg så ham, men det betyder ikke, at han er stærk nok.
"Carly, jeg kommer ikke til at tabe dig. Hop op og jeg bærer dig hele vejen hjem." Jeg ser tvivlende op og ned ad ham. Jeg sukker og rækker ham mine krykker.
"Jeg ved ikke, om jeg kan komme op på din ryg, jeg har kjole på, og hvis jeg skal have mine ben krammet om dine hofter, så ender det med at hele verden kan se mine batman underbukser," siger jeg og krydser mine arme. Dean ser overrasket ned.
"Har du batman underbukser?" spørger han og ser nærmest tændt ud ved tanken.
"Nej, men jeg gad godt at have nogle," siger jeg og tænker tilbage til dengang, hvor mit kort blev afvist i H&M, hårde tider. Jeg havde kun råd til batman og superman sokkerne. Jeg ville ønske, at jeg bare kunne tage batman sokkerne ud af pakken og kun betale for dem. Ingen gider at have superman, fordi alle ved at Batman er 100 gange mere sej.
"Så ved jeg, hvad du ønsker dig i fødselsdagsgave." Jeg udvider mine øjne og ser spændt på Dean. Det ville seriøst være den fedeste gave eveer!
"Uh nice, men prøv at se om du kan få en pakke kun med batman, ikke noget med superman eller andre superhelte, kun batman." Dean ser forvirret på mig.
"Hvorfor ikke Superman?"
"Fordi han er en selvoptaget idiot," siger jeg og trækker på mine skuldre. Upopulær mening, I know, men Batman all the way. 
"Er han din ex eller...?" Jeg vrænger næse bare ved tanken om det. Ad nej, aldrig i livet. Batman er endda også 1000 gange mere hot end Superman.
"Jeg er faktisk rimelig offended, at du tror, jeg ville være sammen med en mand som Superman," siger jeg og ser skræmt på Dean. Dean ruller øjne og i en bevægelse vender han ryggen til mig og tager fat i mine lår og løfter mig op. Jeg er lige ved at skrige af chok, men stopper mig selv fra det. Jeg skynder mig at lade mine arme kramme sig til Deans hals.
"Hvis du taber mig, så er du død og du kommer til at betale min hospitalsregning."
"Så lad os håbe at Batmand kommer og redder dig." Jeg behøver ikke, at se hans ansigt for at vide, at hans blik er totalt selvfedt. Bare tanken om Batman, der redder mig... det er jo drømmen.
"Så må du gerne slippe mig, hvis det betyder, at Batman kommer og redder mig," siger jeg og ser drømmende op i loftet.
"Stop med det Batman snak, min selvtillid kan ikke holde til det."
"Phff, du har mig allerede Dean." Han holder mig tættere ind til sig. "Det ved jeg godt." Jeg tror ikke hans selvtillid fejler så meget, igen.

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now