21. En ekstra omgang og lange bade!

1.6K 28 2
                                    

"Fuck det var godt"
"Enig" svarer jeg imens jeg dumper mig ned ved siden af Dean i sengen. Vi er lige kommet ud ad badet efter bedste sex nogensinde. Jeg ligger ved siden af Dean som kun har et håndklæde rundt om livet. Jeg har også kun et håndklæde rundt om min krop. Begge med vådt hår og lægger med ryggen mod madrassen og stirre op i loftet. Det var sikkert forkert men fuck en god orgasme jeg har fået mig, og jeg skammer mig slet ikke over at sige det!

Jeg vender mit ansigt mod Dean som lægger på ryggen og stirre op på loftet.
"Hvad tænker du på?" spørger jeg og lader mine fingre glide hen over hans kind. Jeg lader min finger følge langs hans skarpe kæbe linje og videre mod hans kindben.

"Jeg ved ikke hvad vi skal gøre Carly..." siger han fortabte og vender sit hans ansigt mod mig. Jeg ligger forvirret på ham. Hvad vi skal gøre?

"En til omgang?" spørger jeg forvirret og prøver at gætte mig frem til hvad han egentlig mener, men det er svært.
Han smiler sørgmodigt af mig, men skifter hurtigt igen tilbage til sit bedrøvede udtryk.

"Jeg kan ikke gå rundt og tænke på min "papsøster" om hvilke steder der kunne være sexede at knalde... og man ser ikke på sin papsøster som jeg gør... og jeg ved at det ikke er sidste gang vi to ender her" siger han og kigger ned ad min stadig fugtige krop fra badet, som er svøbt ind i et håndklæde. Jeg smiler fjoget til Dean og ager min håndflade hen ad hans kind.

"Hvorfor smiler du? Det er seriøst problem det her Carly" siger Dean og ser en irriteret, men jeg ved godt hvad der kan få ham i godt humør.
Jeg sætter mig oprejst op og vender mig om mod ham og sætter mig overskrævs på ham. Jeg smiler flirtende imens bevæger mit ansigt tættere på hans. Jeg støtter mig op af mine hænd som er placeret en på hver side af Dean's hoved. Dean ser tændt på mine læber og øjne. Jeg slikker mig legende om mine læber, hvilket for ham til at se endnu mere desperat ud efter mine læber. Måske kan jeg godt finde ud af at være sexet? Jeg lader mine læber komme så tæt på hans, så der kun er 2 ml mellem vores læber. Vores læber når lige at mødes, indtil det banker på døren. Jeg skal til bevæge mit ansigt væk fra Dean for at se hvem det er, men Dean trækker mig ned igen.

"Så let slipper du ikke" siger Dean med smil og lægger en hånd på min nakke og trækker vores læber mod hinanden igen. Jeg smiler ind i vores utrolig fantastiske kys. Jeg læner mig hen over ham så han ligger helt ned og jeg har styringen. Jeg begynder at langsomt gnide mit underliv mod hans. Han stønner imellem vores kys. Han lader sine hænder glider hen mine baglår, hvor han langsomt glider sine hænder under håndklædet der lige dækker min baller. Han stryger sine hænder længere og længere op. Det banker på døren en gang til, hvor den her gang ignorerer vi det begge. Dean løfter mig en smule, og så ruller os om så han ligger mellem mine ben som kringlet om hans hofter. Men den her gang kan ingen af os ignorer den høje banken der nu banker på døren. Dean ser irriteret hen mod døren, og lader sit blik lande på mig. Han ligner en der står imellem et stort dilemma. Han laver en grimasse og kysser mig hurtigt på munden inden han hopper op fra sengen, men når ikke langt før døren selv åbner. En person træder ind, hvilket for mig til at handle. Jeg skynder mig under dynen, så personen bare tror det er en eller anden pige som Dean har en lille rutjse tur med.

Personen træder ind med hurtige skridt.

"Dean du bliver nødt til at komme" siger en stemme bange og chokeret.

"Tyler det passer ikke super godt lige nu.." siger Dean med iver tone. Tyler tager en dyb indånding.

"Far har lige brækket sit fucking ankel, og han er et større røvhul end normalt, så kan du ikke bare få Carly ud af dynen og komme med?" spørger Tyler træt. Vent.. han sagde lige Carly, men hvordan? Jeg tager langsomt dynen væk fra mit ansigt og smiler anspændt til Tyler som ligner en der lidt stresset. Dean nikker og ser sig rundt i lokalet.

"Mød mig ude på gangen" siger Tyler og går mod døren. Han går to skridt og stopper op og vender sin overkrop en smule hen mod os.

"Og Dean skrue lige lidt ned for... tændtheden" siger Tyler med et ubekvemt udtryk og sender et blik ned mod Deans nedre. Han vender sit ubekvemte blik mod mig.

"Og Carly, tag lige et halsterklæde på" siger Tyler og går ud af døren og lukker den bag sig. Jeg kigger forvirret hen på Dean, som har et selvtilfreds smil på læben. Idiot. Jeg lader min hånd glide op min hals...

"Fedt sugemærker, var det nødtvendigt?" spørger jeg med et grin og rejser mig fra sengen. Dean er allerede begyndt at tage sit tøj på.

"Tro mig det var så nødtvendigt!" siger Dean og hiver en t-shirt over hovedet med legende smil. Jeg tager hurtigt mit underbukser på. Dean kaster min top til mig, jeg tager en nederdel på og er klar. Jeg ser undersøgende på Dean for at se om der er nogen form for bekymring over hans far er kommet til skade, but Nope. Han ligner mere en der gerne vil have det overstået også komme tilbage til hotel værelset og under lagnerne igen. Vi går ud af værelset. Han låser døren og giver mig et sidste smil.
"Hey Dean... er du nervøs?" Spørger jeg med medfølende blik. Det jo ikke fordi hans far har fået konstateret kræft eller noget, men hvis det var min mor ville jeg nok være nervøs for om der var sket noget alvorligt.
Han smiler med et udtryk der viser alt andet end en som ser bekymret ud.

"Tro mig jeg er langt fra nervøs" siger han med fuldoverbevisning.

"Det tog i godt nok længe om!" Siger Tyler som sidder på gulvet i gangen. Han ser undrende på vores.... hår? Jeg kigger på Dean's og derefter mit... Nææ det bare hår ikke noget specielt der.

"Hvordan har i nået begge to at være i ba-" starter Tyler ud men stopper mit i sin sætning med et lummert smil.
"Nej ved i hvad jeg har ikke lyst til at vide det" siger Tyler med afsky i ansigtet. Hvad vi har været i bad og hvad så? Han ved jo ikke hvad vi lavede derinde. Hvem ved måske er vi bare lynhurtige til være i bad... bare ikke mig. Det ved min mor i hvert fald godt. Eller vent det ved alle i huset godt. Alle i huset bliver altid så sure på mig over at jeg er så langsom til at være i bad, selv rengøringsdamerne bliver pissed på mig. Nok også er forståeligt da de altid kun mangler badeværelset og derefter har de fri, men så senere fri pga mig... ups.

Tyler, Dean og jeg træder ind i elevatoren. Tyler trykker på knappen og ser ned ad mig og derefter Dean.
"Hvorfor har du ikke en bh på?" spørger Tyler forvirret. Jeg udvider straks min øjne. Jeg kigger ned ad mig selv og ser JEG HAR GLEMT AT TAGE BH PÅ! Oh My Lord. Fyck. Folk kommer til at undre sig over det. Play it cool. Jeg trækker let på skuldrene og sender et *jegerdaligeglad blik.
"Ved du hvor ubehagelige de tingester er? Man bliver altså nødt til at gå noget mindre med dem da man bliver helt træt" siger jeg forsvarende. Tyler nikker forstående.

"Fint fint, men alle fra det modsatte køn som er til piger/kvinder kommer til at glo, men det er du vil helt fin med" siger Tyler og dørene åbnes. Jeg synker mit ubehag ned.

SÅ ER INTRO TIL ICED OUT BLEVET UDGIVET! Tjek den ud hvis du er til kærligheds historier, som starter med had til kærlighed! Find den under mine bøger, hvor der er en trailer og præsentation af karaktererne!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SÅ ER INTRO TIL ICED OUT BLEVET UDGIVET! Tjek den ud hvis du er til kærligheds historier, som starter med had til kærlighed! Find den under mine bøger, hvor der er en trailer og præsentation af karaktererne!

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now