35. Ankomst & gammelt kondom

974 29 1
                                    

"Dean det er..."siger jeg og er stadig i chok over Jackson er inde på mit værelse imens jeg lægger under et lagen helt nøgen sammen med Dean.
"Din ex?" spørger Dean med et irriterede øjne.
"EW NEJ!" svarer jeg og Jackson på samme tid. Dean ser chokeret på vores pludselige udbryd. Jeg fatter ikke han ikke kan se det... vi er straight up søskende! Vi ligner altså okay meget hinanden.
"Jackson det her er Dean... øhm Erics søn og Dea-"
"Vent vent vent VENT! Du boller vores stedbror?!" Afbryder Jackson forfærdet. Urgh. Jeg kan ikke lade vær med at krumme tær af det. Jeg ser på Jackson der foragtet på os.

"Vent vores stedbror... oh SHIT! Er du Carlys bror?!" freacker Dean pludselig ud og har endelig fået brikkerne til at falde sammen. Han rykker sig ubehageligt på sig under lagnet. Jackson ser med ubehag på os.
"Okay Jackson kan du ikke smutte ud så vi kan komme i tøjet, så kan vi forklare det hele" siger jeg og laver en hånd fakt mod os der gemmer os nedenunder en hvid tynd lagen.
Jackson ser irriteret på mig og et dræberblik til Dean. Dean ser undskyldende på Jackson. Jackson vender sig om og smækker døren. Hårdt. Han er faktisk ikke en overbeskyttende bror, men han har ikke så meget lyst til at se "the live act"...

"Du kunne godt lige havde advaret mig om din bror kom i dag" siger Dean der rejser sig og begynder at tage tøj på.
"Eller nej du kunne have fortalt mig du havde en bror!" udbryder han og ser irriteret mig. Det hele gik så godt... indtil Dean besluttede sig for at få humørsvingninger.
"Hey hey! For det første vidste jeg ikke han ville komme, jeg ser ham næsten aldrig... så tro mig jeg har fået lige så stort chok som dig! Og for det andet... har jeg ikke nævnt ham før? Okay men jeg har en bror" siger jeg med et ryk med skuldrene. Det er jo bare en mindre detalje.
"Hvorfor taler dig og din mor aldrig om din bror?" spørger han med et forvirret blik og trækker som t-shirt over hovedet.
"Det ved jeg ikke... min mor og ham har bare ikke det tætteste bånd. Han var mere tæt med vores far. Jeg tror bare det er et tilfælde. Desuden er vores alders forskel så stor så vi ikke ser hinanden så tit" siger jeg og hiver et par smækbukser på.
"Så du har en bror... det kunne havde været fedt at vide inden han ser mig halvnøgen i din seng"
"Hvorfor er det så vigtigt? Han er liiigeglad, han var sikkert bare chokeret" siger jeg og trækker let på min skuldre. Jeg går over til Dean og lægger mine arme om hans nakke.
"Er du sikker på det? Fordi hans øjne lignede lidt at han ville dræbe mig..." siger han og ser en smule skræmt ud. Jeg griner og ryster på hovedet. Jeg trækker i hans hånd og får ham med ud på gangen hvor Jackson taler i telefon.
"Jeg siger dig! Jeg tog dem imens de var i gang med the dirty buissness. Jeg tror ikke jeg kan se på min søster på samme måde mere" siger Jackson med ryggen til os og har ikke lagt mærke til vores ankomst.
"Ik en skid du må! Min søster er off limits! Og for det andet tror jeg allerede hun head over hills omkring den her dude" siger han irriteret ind i telefonen. Hvem taler han med? Jeg mærker Dean's krop spænde. Jeg ser op på ham. Han ser utilpas hen på min bror.
Jeg rømmer mig akavet, hvilket for Jacksons opmærksomhed mod os.
"Oh shit... øhm Jake jeg bliver nødt til at ringe tilbage de er kommet" siger han hurtigt og lægger på.
"Hvem talte du med?" Spørger jeg nysgerrig. Jeg gad godt at vide hvem der off limits for mig. Ikke at jeg er interesseret.
"Jake. Min roomate" svarer han kort og ser hen på Dean, der stadig forholder sig stille.
"Det her kan forklares virkelig enkelt" siger jeg roligt, da ingen af de her to virker til at være rolige.
"Vi havde mødt hinanden før vi vidste at vi skulle være stedsøskende! Der da jeg ringede til dig for at komme ind på dit værelse... det var Dean jeg var sammen med og-"
"Så det var ham der havde glemt et kondom, så du skulle ind på mit værelse for at få et til ham?" spørger Jackson der nu krydser irriteret sine arme over kors. Dean ser chokeret på mig. Okay måske havde jeg lige glemt at dele den detalje med ham... hvorfor skal alt også lige komme frem nu? Altså helt ærligt!
"Jeg havde en af din brors kondomer på første gang?" Spørger Dean med foragt. Jeg laver grimasse af den sætning. Fordi seriøst. Omg jeg vil aldrig høre de ord igen! Eller skal jeg kaste op. Jackson laver også en grimasse af det. OH MY GOD EW!!!
"Teknisk set havde du kondomer fra en fabrik! Som min bror havde købt for at være sikker i nogle situationer! Men han bor ikke hjem og så de lå der bare og blev ikke brugt og vi skulle bruge nogle den aften!" Siger jeg laver underlige robot fagter med hænderne. Det her sååååå akaaavet!!?
"Vent hvornår købte du dem?" spørger Dean. Hvorfor spørger han om sådan noget? Det er sgu da latterli- oh jøsses!
Jeg ser spændt hen på Jackson.
"Øhh det er lang tid siden... nok 5 år siden? Men hvorfor?" spørger han med et tvivlene udtryk. Dean går fra forvirret udtryk til ligbleg hele fucking fjæset. Okay jeg kan godt indrømme det gør mig pretty ficking bange, men hey... det er lang tid siden vi var sammen første gang og jeg har jo ligesom ikke nogle tegn eller en stor mave for god sake.

"Chill Dean, hvis det var sprunget havde jeg sikkert haft symptomer for at være gravid og det har jeg ikke"

"Vent... er du gravid?"

"Har du ikke hørt et eneste ord af hvad jeg lige sagde? jeg er ikke gravid! Jeg har ikke haft nogen symptomer og for jeres information så har jeg lige haft min mens" siger jeg ruller øjne. Dean ser afslappet på mig. Fedt. Så ved jeg hvordan han vil reagere hvis jeg bliver gravid, nok ikke lige den reaktion, men jeg er samme sted. Jeg er ikke klar til børn. Langt fra. Jeg er 23 og er aaaalt for ung til at være mor. Ew bare ordet mor giver mig myrekryb. Jackson ser først på mig og derefter på Dean med et mistroisk blik.

"Sååå kender mor til jer?"

"nope" siger jeg og ser ned på min hænder. Jeg ser ikke på Jackson, men jeg kan mærke hans skuffende blik og høre hans suk.

"Så jeg skal holde det her hemmeligt?"

"Altså min far og min bror kender godt til det, så det er kun Julie der intet ved" svarer Dean og læner sig op ad væggen. Jeg er i tvivl om Jackson allerede kender til Erics påvirkning på vores mor eller om han intet ved noget om det... men hvorfor skulle han så være hjemme?

"Jackson... hvorfor er du egentlig kommet?"

"Der er nogen der er glad for at se mig" tilføjer han sarkastisk, men jeg ruller bar døjen og ignorer det.

"Jeg er hjemme på grund af brylluppet selvfølgelig" siger han og ser på os som om vi er aliens. Jeg ser hen på Dean med fuldt ud åbne øjne. SHit the fuck. BRYLLUPPET! Jeg troede at det lidt på en måde er aflyst på grund af alt der sket, men det har de selvfølgelig ikke officielt sagt selv. Dean ligner en der tænker det samme. FUck vi skal skynde os hvis vi skal nå at stoppe det her bryllup.

 FUck vi skal skynde os hvis vi skal nå at stoppe det her bryllup

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kort kapitel... I knooooow

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now