17. Roadtrip med råden ægge ånde!

1.3K 33 3
                                    

Det eneste der er fedt ved tennis er tøjet. Det er ser sejt og en smule sexet ud på samme tid, i det mindste er det ikke sådan en dragt man har på i fægtning.

Jeg retter lidt på min hvide nederdel. Alt ved den her tur er bare irriterende. For det første skal jeg være sammen med ham jeg har haft et one night stand med som jeg senere finder ud af er min fremtidige papbror, som ender med at afvise mig... jeg ved det, det lyder som en ren drøm... fra helvede. En anden ting er at jeg også skal være sammen med et andet one night stand som er et selvoptaget rigt røvhul.
Det bliver en skøøøøøn weekend.

Nogle bank lyder fra min dør. Jeg vender min overkrop en smule for at se efter døren.

"Kom ind" siger jeg monotont. Døren bliver åbnet og jeg ser en Dean med tennis shorts og ingen trøje endnu... hvorfor er det egentlig han aldrig har en trøje på? Fryser drengen aldrig?
Han kigger op langs min krop. Jeg ignorer han er til stede og glatter min nederdel med hænderne og drejer mig lidt rundt for at se hvordan den så ud bagfra. Jeg har dsv ikke nogen stor fyldig røv så det er ikke fordi der er meget at vise men stadig den er fast og lille, med en smule fyld.

Dean rømmer sig en gang og retter på sin krop.
"Du skal til skynde dig lidt fordi vi køre om 5 min, så du skal være færdig pakket og klar til at tage afsted!" siger han irriteret, og sender et blik mod min taske som lægger upakket, med noget tøj liggende hist og her.

"Du skal vel også have noget tøj på inden vi går, siden vi skal skynde os åh så meget" siger jeg ironisk. Dean smiler smørret til mig.

"Bare rolig Carly Johnson du behøver ikke lade som om du ikke nyder synet, for jeg ved godt du nyder det" siger han selvtilfreds. Siden hvornår er han begyndt at være så selvglad? Han er jo typen der ikke engang ved hvor overlækker han rent faktisk er!
Idiot!
Jeg når ikke at svare igen inden han er ude af døren på nul komma 2.

__________________________

"Nej, nej og atter nej!" Protestere jeg surt. No Way at jeg kommer til at skulle køre i bil med tre hormon fyldte drenge der jerker den af hver morgen. No Way! Og to af dem har jeg endda krøllet lagner med!

"Kan du ikke bare hoppe ind i bilen, uden brok?" spørger Tyler træt.
"Jo mindre du brokker dig jo hurtigere kan vi få hele den weekends tradition overstået noget hurtigere" tilføjer Tyler som et bonus. Han har en pointe. Det værste ved hele den her biltur er at Tyler har taget shotgun, og det er Louis C bror der ejer bilen så det betyder at jeg skal sidde på bagsædet med Louis fucking Cleveland og Dean fucking Williams!
Det kommer til at blive akavet det her!

"Er jeg den eneste fricking pige på vores alder på den her tur?" spørger jeg og kigger håbløst hen på de tre drenge der står kun og venter på mig. Louis bror, som hedder Cole, ryster på hovedet.

"Nej vores lillesøster på 18 kommer også, men først senere i aften"

Åh Thank god! Jeg nikker og tænker at jeg måske godt kan overleve en biltur i to timer med tre drenge. Jeg har trods alt kun være sammen med to af dem, i det mindste ikke dem alle, hvilket også ville være forkert fordi så ville jeg have været sammen med begge mine papbrødre, og der når jeg aldrig. Aldrig! Tyler får aldrig ikke stykke af mig. Jeg tror heller ikke han er interesseret, han lidt en fornemmelse af han er gay... men er ikke sikker.

Jeg sukker og lægger min bagage om bag i bilen og skal til sætte mig ind, lige indtil det går op for mig at Dean står venter på at jeg skal sætte mig ind i midter sædet. Jeg kigger udfordrende op på ham.

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now