8. Delfinspadepisseridiot & en omvandrende sexmonster!

1.7K 27 1
                                    

"I har ikke mere toiletpapir" siger Tyler helt uvidende om den mega akavede situation. Han stopper brat op og kigger rundt og prøver at mærke stemmeningen. Han er vis ikke en der har nogle situations fornemmelse. Men på samme tid redder han på en måde situationen. Dean stirre forskrækket på mig, og prøver at få alt ved denne situation til at passe. Det godt at Eric og min mor er mere optaget af at glo på hinanden som to smask forelskede. Bradr.

Vent var det ikke Dean's far der kaldte hans papdatter for en tøjte? Okay jeg er såret! Idioten kender mig ikke engang! Dømmende delfinspadepisseridiot
Jeg går fra at være chokeret til lettere irriteret.
Jeg vender mit blik mod mit mål. Eric. Jeg smiler falsk og tager en tår af det glas vin min mor har skænket til Dean og jeg.

"Så Eric. Hvad arbejder du med?" spørger jeg stift, og tager en til tår. Wauw jeg skal passe på den her vin! Jeg synes den virker hurtigt!

Han lader sit forelskede blik fra min mor og stiller sit vinglas på den hvide marmor køkkenbord.

"Jeg arbejder med nogle aktier og sådan nogle voksen ting" siger Eric med stramt smil. Jeg kigger på Dean og Tyler der står og vender øjne af hans svar.

"Hvad mener du med voksen ting?fordi sidst jeg tjekkede er alle i dette rum over 21.." spørger jeg udfordrende. Han kigger overraskende på mig over at jeg presser på. Men om jeg giver en fuck! Dean kigger chokeret på mig, men jeg smiler bare venligt til ham. Et smil jeg vil sende til en hver anden person jeg lige har mødt.

"Hvor dufter det godt Julie! Hvad skal vi have?" spørger han og undgår total mit spørgsmål. Spadser...
Min mor smiler uhyggelig meget over at han siger at der dufter godt.

Jeg sukker og sender et blik til Dean, og nikker mod stuen der ligger ned af gangen. Vi tager vores glas og går mod stuen. Tyler opdager ikke at vi går han har får travlt med snappe med en eller anden.

Da vi kommer ind i stuen lukker jeg døren efter os. Jeg nikker mod vores nye hvide leder sofa.

"Så du er min nye papsøster.." siger Dean stadig lamslået.

"Ew ikke kald mig det!" siger jeg kommer straks i tanke om i går aftes..
Dean gnider træt sine hænder over sit ansigt.

"Fuck..." stønner han irriteret.

"Okay en ting på det rene! I går var i går! I dag er i dag! Vores forældre kommer aldrig til at vide noget om i går! Okay?" siger jeg kontant og lige ud. Dean kigger på mig med et seriøst blik.

"Hvad skete der i går?" spørger en stemme, som ikke er Dean's. Vi vender panisk vores blikke over mod Tyler... Seriøst kan man ikke være alene i bare et sekund uden nogle skal afbryde?
Jeg kigger straks panisk over på Dean. Det er hans bror så han må redde den her.

"Ik noget der raver dig Tyler" siger Dean lige ud, uden nogen form for dårlig samvittighed over hans rå tone.
Tyler tager hænderne op i forsvar.

"Chill D!" svarer han overrasket, og lægger sig ned i sofaen mellem Dean og jeg. Oooog der er stille. Tyler kigger på Dean og jeg. Skifter fra Dean, mig, Dean, mig...

"Du er hende pigen fra Waltmart... Hvorfra var det i to kender hinanden?..." spørger han undersøgende. Dean ruller øjne og giver Tyler et dask på armen. Tyler ignorer det og kigger undersøgende på mig som er klappet i som en østers.
Dean kigger ukoncentreret ud af vinduet, og bunder resten af sit glas.

"Har i to lavet et eller andet... eller?" spørger Tyler med et lummert smil. Jeg kigger stift på Dean, der griner? Hva fuck?

"Seriøst Tyler? Hun er vores papsøster! Tror du seriøst jeg har lavet noget med hende?" spørger Dean som om det den dummeste ide i hele verden. Tyler trækker bare let på skuldrene.

"Så vidt jeg kan se opfylder hun alle kravene til din type" siger Tyler med et drillende smil på mig. Dean kigger overrasket over på ham. Dean sender et elevator blik hen på mig.... og griner?

"Dude! Hun er langt under min standard!" siger Dean fornærmet og laver fagter mod sig selv, som om han selv er kongen over lækkerhed. Av! Jeg er fandme ikke under hans frickin standard! Det kan han sgu selv være.

"Bullshit!" sprutter jeg irriteret ud, og glemmer lige at Tyler er i samme rum.
Og så er det også nu jeg bare siger det dummeste jeg overhovedet kan sige.

"Jeg vil vædde med at jeg kan få dig til at få stårdreng på bare få sekunder!" Siger jeg bestemt og krydser mine arme. Hvorfor kan jeg ikke finde ud at holde fandens mund?!?!

Dean og Tyler kigger chokeret på mig. Dean sender et blik jeg først fatter nu... hva fuck har du gang i?.
Ja hva fuck har jeg egentlig gang i? Man skulle næsten tro jeg gerne ville have os afsløret!!! Hvilket jeg totalt ikke vil!!!
Tyler nikker sig enig. Ha! Så kan Dean tag det! Selvom det måske var skuespil foran Tyler så han ikke skulle tro der var noget der.

"Sorry D, men jeg er enig med Carly om den her! Du er under hendes standard..." siger Tyler med et grin.
Dean sukker bare og ruller øjne. Han rejser sig op fra sofaen.

"Det godt med jer... jeg skal have smøg" siger han træt og går mod vores terrasse.
Jeg vender mit blik mod Tyler der igen har sin snude nede i sin telefon.

"Boooohooooovvvv!!! Du er asociaaaalll" råber jeg som et eller andet barn af Tyler. Han kigger forvirret op på mig der ser spændt på ham. Meeeeen selfølgelig ignorer han mig og kigger ned i sin telefon igen. Boring. Jeg finder Dean.... ham ved jeg kan have det sjovt med.

Jeg rejser mig og går mod terrassen.
Jeg åbner døren og ser Dean med cigaret i hånden. Ew.

"Du ved godt at det er dårligt at ryge ikke? man kan få lungekræft, og så dør man" siger jeg med krydsede arme (kun fordi jeg fryser, ikke på grund af jeg skal vise ham jeg er en smartass... fordi det ved jeg godt jeg er... sksksk).

Dean griner kort, og ryster på hovedet.

"Selvom jeg ikke er så vild med at indrømme det... så er det faktisk ret sexet nårh en mand ryger... men jeg synes stadig det dumt!" siger jeg kigger sulten på hans læber der tager et hiv af hans cigaret. Fuuuuck. Hvor lang tid siden er det jeg har haft sex? I går! Og jeg frickin horny! Åh My...

"Jeg ved godt det er dårligt, men det hjælper på at dæmpe mit temperament" siger Dean neutralt og tager et til hiv.

"Åh jaer... du har i hvert fald et temperament der vil noget!" siger jeg forbløffende. Oh Gud jeg skal snart have mig et one Night stand, fordi jeg kan ikke gå rundt og være et omvandrende liderlig sexmonster! Dean kigger på mig med det mest sexede smil jeg nok nogensinde har set.

Jeg mærker varmen stige mig til kinderne. Puha! Jeg har brug for en slapper.

"Stik mig en" siger jeg kommanderende, og peger på hans cigaret pakke han har sin lomme.
Dean kigger chokeret på mig.

"Vil du gerne have kræft?" spørger han udfordrende. Jeg ruller irriteret mine øjne. Så skal han rigtigt til spille smartass!

"Hold din mund Dean! Og stik mig en smøg" siger jeg og rækker hånden frem. Han griner lidt og holder en cigaret foran mig. Jeg rækker mig hen for at tage den, lige inden trækker han den væk fra mig, så jeg ryger helt tæt på ham. Vi står få centimeter væk fra hinanden. Han kigger på mig med en blanding af drilsk og lummert blik.

"Du ved godt at drenge ikke kysser piger der ryger, ikke? Fordi det er ikke særlig attraktivt" hvisker Dean med en drillende tone. Jeg kigger ham dybt ind i øjnene, og prøver at nå cigaretten han holder så højt han overhovedet kan. Hvilket betyder jeg ikke kan nå den.

"Det har da ikke stoppet dig!" siger jeg spydigt. Han synker en klump og ser pludselig utilpas ud. Jeg lader min ene hånd glide bag hans nakke og trække hans øre tættere mod min mund.

"Især ikke da du kyssede min krop. Helt fra munden, min hals, mine bryster, og helt ned ti—"

"Okay her den fandens cigaret!" Afbryder Dean, og rækker mig den. Jeg tager glædeligt imod den. Jeg griner let, da jeg ser Dean's chokeret blik. Han stønner kort og kigger længselsfuldt på mig.

"Hvordan fanden skal jeg kunne klare at bo sammen med en pige der giver mig boner på... konstant!" siger han frustreret, og jeg taber straks min cigaret ud af munden.

Okay, måske er jeg ikke den eneste der er lidt horny her til aften...

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now