36. Besøg fra de gamle

1K 30 1
                                    

"Så du mener altså at en elefant kunne slå en løve i en kamp?"

Jeg nikker fordi det er jo selvfølgelig det mest logiske. Tyler lader sit hovedet falde tilbage og griner en høj og hæs latter.

"BUULSHIT! Johnson! Der er nada chance for det vil ske!" udbryder Tyler højt og med et energisk grin.

"Hvorfor ik? en elefant har så meget power i sin sjæl at den til hver en tid ville kunne dræbe en løve!" siger jeg og giver Tyler et skub i skulderen. Jackson og Dean sidder overfor os og kigger på os som om vi er to galninge Tyler og jeg. De er bare jaloux på os og vores vigtige diskussion!

"Så du mener ikke at en løve, som har skarpe tænder og klør ikke ville kunne give en grande elefant sår over det hele så den mister alt sit blod og dør af blodmangel"

"Jeg tror for det første ikke at en løve er så meget til elefant kød for at være ærlig, men elefant har en force som kan klare alt. Den ro den har mod naturen er... fabelagtig! så derfor er naturen med elefanten og dræber løven for den! og bum basta" siger jeg og krydser mine arme over kors. Jeg vil ikke mene jeg er stædig, men jov det er jeg. Jeg er pretty much stædig som gris... eller det en hest? nej det er klart en elefant. Jeg er stædig som en elefant.

Tyler sukker og vender sit blik mod Jackson og Dean.

"Hvad mener i så? hvem slår hvem, en løve mod en elefant?" spørger Tyler med et selvsikkert smil, som om det her er en sikker sejr for ham. Nahah. Det her er en sejr til mig!

"Sorry søs men jeg tror mest på en løve slår en elefant" svarer Jackson hurtigt med et træk på skuldrene. Idiot. Han er min bio bror så selvfølgelig er han ikke på min side. Altid frøken modsat mig når det gælder ligegyldige diskussioner. Jeg ser på Dean der ser tvivlende på Tyler og jeg. Han har bare at være på min side! Ellers kommer jeg i hvert fald ikke og putter i hans seng i nat. Den seneste uge har jeg sneget mig ind på hans værelse for at ligge. Bare at ligge i ske og kæle om hinanden. Ja nogle gange har der sket mere end det, men for det meste har vi bare ligget krøllet sammen om hinanden. Nu har jeg det bare sådan at jeg ikke kan sove uden jeg lægger i hans favn. At høre hans vejrtrækning når han sover er nået af det mest beroligende jeg længe har oplevet. At vågne med hans arme om mig imens jeg kan ligge og kigge på hans rolige ansigt imens han sover... jeg ved det. Det er slemt. Virkelig slemt. Vi opfører os som et normalt kærestepar... vi bruger næsten alt tiden med hinanden. Det startede med vi skulle planlægge en plan for at forhindre brylluppet i at ske, men forvandlede sig hurtigt til at jeg blev sovende og jah.. Jeg ser forventende på Dean der stadig tænker sig godt om. Fint hvis han er i tvivl skal jeg nok få ham til at indse det.

Jeg sender ham et sødt blik med mine dådyrs øjne. I stedet for hundeøjne bliver det dådyrøjne fordi den virker næsten hver gang. men han ser stadig tænkende ud. OKay hvis det sådan vi leger skal jeg nok vise ham. Jeg rejser mig fra min stol og går rundt om bordet. Jeg holder Deans blik i mit og går forførende mod ham. Jeg sætter mig langsomt på hans skød. Nu ser han til gengæld mere fascineret på mig og ligner en der har glemt alt om hans spørgsmål. Det skal jeg nok sørge for han husker.

"Så hvad bliver det?... elefant eller løve?" hvisker jeg med en flirtende tone ind i hans øre. Han udvider straks sine øjne.

"Jeg er helt klart enig med Carly, det er elefanten der ville vinde" svarer Dean hurtigt. Han vender sit blik straks tilbage og koncentreret på mig der sidder på hans skød.

"Det er ikke et fair game det der Carly!" siger Tyler pludselig med et måbende udtryk, men jeg kan ikke andet end at smile.

"Jeg bevidste lige at det er elefanten der kan vinde over en løve dens force" siger jeg og sender et nik mod Dean. Tyler ser forvirret på os og begynder så at skræl grine.

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now