10. Dårlig nyhed og en omgang dissssssss!

1.6K 23 6
                                    

"Vi skal flytte" siger min mor og Eric i kor med det største smil klædt på. Jeg fryser i hele min krop. Jeg kigger over på Dean som kigger iskoldt på sin far. Jeg kigger på min mor som ser nervøst på mig og er bange for jeg for en af mine hysteriske udbrud... men det er jeg for lamslået til. Jeg kigger helt ubevidst på Dean, som kigger undskyldende på mig. Hvorfor ser han undskyldende? Det er jo ikke hans skyld. Det er de to smaskforelskede idoters skyld.

"Når i siger vi skal flytte. Mener i selvfølgelig kun jer to... ikke?" spørger jeg med et varsomt blik. Min mor kigger nervøst på mig også op på Eric, der har et smil, man bare har lyst til at slå væk med sine bare næver.

"Søde sk—"

"Du kan lige våge på at kalde mig søde skat lige nu!" afbryder jeg min mor vredt.

"Vi flytter allesammen, som i dig, mig, Eric, Dean og Tyler. Til et helt nyt hus! Vi tænkte at det ville være bedst at vi fik et hus der er stort nok til os alle sammen" sige min mor dot blide smil, som hun tror der skal virke opløftende. Det eneste jeg kan tænke på er: jeg skal virkelig til flytte hjemmefra og få mig et liv... for det her, det går sgu ikke lige! Det ender med jeg bliver en katte dame som bliver hjemme uden et sexliv... phhfff uden sexliv det kommer ikke til at ske. Single Four life? Ja det tror jeg nok!

Jeg er fricking 23 år og bor stadig hjemme hos min mama. Men i det mindste er jeg ikke den eneste... Dean er endda 2 år ældre end mig og bor stadig hjemme.... Tyler ved jeg ikke hvor gammel han er, men er i hvert fald yngre end mig!

"Seriøst Mor? Ik nok med du skal giftes... så skal vi også flytte?" spørger jeg med dirrende stemme, som lyder til snart at knække midt over. Jeg har bare ikke at vise mine tårer foran Dean og hans far at jeg er en stor baby! So ceep it together!

Dean ser på en eller anden måde min frustration over det her og kigger irriteret over på Eric og min mor.

"Er det her virkelig nødvendigt? Jeg mener behøver man at bo sammen når man er gift?" siger han og sender et bebrejdende blik til Eric.

"I ved godt at de fleste par, som bliver gift og flytter sammen inden for kort tid, ikke holder lige så lang tid" siger jeg informerende. Hvilket for min mor til ikke at se så begejstret ud. Upsi. Hun sender mig et anstrengende smil og et undskyldende et til Eric, men Eric er får optaget af sin egen søn. Nu har jeg også rodet Dean ind i det her rod.
Ingen siger noget. Jeg tror hverken min mor eller Eric tør at sige et eneste ord. De er sikkert bange for at en af os for et udbrud.

"Hvornår flytter vi?" spørger jeg opgivende. Min mor kigger spændt op på Eric og tilbage på mig og Dean.

"Imorgen!" Siger min mor glad. Man skulle tro at hun havde set en vaske ægte unicorn. Jeg kigger panisk hen på Dean som står frosset til og bevæger sig ikke ud af flækken.

"HVAD!" udbryder vi pludselig på sammen tid, som to siemetiske tvillinger. Min mor kigger med juleøjne på os. De øjne har jeg sidst set da jeg var baby og hvor alt jeg gjorde var nuttet. Hvad er der lige nuttet ved det her?!

"Århhh I opfører jeg som rigtig søskende" siger hun med glæde i stemmen. Så snart ordet søskende klinger i mine ører, mærker jeg en kvalmende fornemmelse. Jeg kan slet ikke kigge på Dean lige nu. Det her er simpelhen for klamt! Ew. Jeg tror jeg har det dårligt.

Jeg kan hører ham synke en gang. Der er helt stille imens, Eric og min mor er for optaget at være glade over, at de endelig skal dele samme seng. Bradr. Jeg kan ikke være i samme rum med de to forrædere! Jeg drejer om og går med trampene skridt op ad trapperne. Skal lige til at åbne døren til mit værelse indtil der en der trækker i mit håndled. Jeg drejer om og møder Dean's ansigt. Han kigger alvorligt på mig. Jeg kigger forvirret på ham og ned på hans greb om mit håndled. Han trækker hurtigt sin hånd væk igen.
"Jeg bliver nødt til at snakke med dig" siger han alvorligt. Jeg sukker en gang og laver et nikkene tegn til gæsteværelset, fordi det er der han sover med sin bror når de skal blive natten over. Jeg ved min mor sikkert ville komme op på mit værelse indenfor nogle par minutter, så det er vidst bedre hvis jeg er på Dean's og Tyler's "værelse". Fordi hvad fanden har Dean og jeg at tale om. Pghfff.

Jeg åbner døren til værelset og går ind med tunge skridt. Jeg ved godt, jeg godt kunne plastre et falsk smil på, og se ud som om jeg lige har vundet en million eller noget... men den her situation er en stor omgang tis! Ik kun fordi jeg elsker mit værelse overalt på jorden, og der intet der kunne slå det formidable værelse... Så hjælper det sgu heller ikke rigtig, at jeg har haft sex med min halvbror... bradr. Det er faktisk værre, end papbror.

Ik nok med det, skal han selvfølgelig og lige være latterligt overdrevet lækker! Det giver jo ligesom ingen fucking mening. Det er så unfair! Kunne han ikke være en af de one Night stands, som jeg var lige glad med hvordan så ud, fordi jeg var for fuld til lige at give ham elevator blikket! Men nææææ nej! Det skal selvfølgelig være en fyr, som er noget af det bedste sex, jeg nogensinde har fucking HAFT! Og en lille info er at han er den eneste som har fået mig at springe min hjerne af en vild orgasme! Det ville mine exer ikke blive glade for at høre! Men der er vel også en grund til de er mine exer, og ikke nuværende kærester...

"Vi bliver virkelig nødt til at gøre noget ved det forhold der! Jeg kan ikke bo sammen med en jeg har haft sex med" siger Dean frustreret og går frem og tilbage i rummet.

"Og slet ikke en som er det seneste sex jeg har haft" forsætter han frustreret. Jeg ruller hemmeligt øjne af hans bekymret talestrøm. Jeg bliver sgu lidt træt her. Jeg sætter mig på hans seng, men han opdager det ikke, han bliver ved med at gå frem og tilbage i rummet og snakker med sig selv. Jeg lader mit blik følge hans hurtige skridt frem og tilbage.

"Det værste af det hele er at du giver mig jern på 24/7" taler han videre og videre. Jeg tror, hvis jeg prøvede, ville jeg ikke kunne få et eneste ord ind i den her samtale. Hvorfor skal jeg overhovedet være her?
Det giver ikke rigtig mening for mig! Men hvad ved jeg... jeg fik F i samfundsfag... men helt dum er jeg vel heller ikke... jeg fik A plus i matematik!

"Carly?... hører du overhovedet efter? Eller hvad" spørger Dean med et irriteret blik. Jeg lader mit dødsyge blik op på ham.

"Du mener om jeg lytter på dig der snakker om at du har jern på 24/7, og at du ikke kan bo sammen med en som var dit bedste sex nogensinde?" spørger jeg. Måske den sidste del var lidt selv opfundet af egen erfaring. Sksksksksksks. But true.

Dean kigger med er opgivende blik.

"Nogen gange kan man virkelig godt mærke du er 2 år yngre end mig" siger Dean med en bedreviden tone.

"Siger du som 25 årig stadig bor hjemme hos papa" siger jeg med et fornærmet fnys.

"Jeg har i det mindste et mål for fremtiden" svarer Dean koldt tilbage.
Jeg kigger på ham med et løftet øjenbryn.

"Ja hvordan synes du så selv det går med at opfylde dit mål?" spørger jeg og sender et blik rundt i værelset. Dean går et skridt tættere på med et vredt udtryk.

"I det mindste har jeg en iq som er større end din hjernekapacitet" disser han hårdt tilbage.

"Jeg ville væde med at hvis din hjerne var lavet ud af chokolade, ville den ikke engang være på størrelse med en M&M" svare jeg tilbage og er godt klar over at det diss måske var liiiidt dårligt.

"Så det var en tanke der strejfede dig? Det må have haft en lang og ensom tur" svarer Dean og træder et skridt tættere på. Han tager en dyb indånding.

"Et eller sted derude er der et træ, der producerer ilt, så du kan trække vejret. Jeg tror at du skylder det en undskyldning" siger jeg med et selvbevidst smil. Dean kniber øjnene lidt og træder tættere på mig.

"Jeg ville med glæde fornærme dig noget mere... men det tror jeg allerede naturen har ordnet" siger Dean med et tilfreds smil.

"Af og til undre jeg mig over om dit røvhul er jaloux over alt det lort din mund lukker ud" svarer jeg hurtigt igen. Nu går han helt hen mod mig. Han skubber mig blidt ned og ligge på sengen. Han holder mine arme over mit hovedet, så jeg ikke kan bevæge mig. Han bevæger sin mund mod mit øre.

"Du ved godt det ikke er det eneste min mund kan finde ud af..." hvisker Dean lummert ind i mit ører. Jeg mærker en bølge af varme strømme igennem mig. Han lader sit ansigt være lige ud for mig igen. Han kigger mig dybt ind i øjnene. Han slipper forsigtig sit greb om mine arme. Uden jeg har nogen form for kontrol om min underbevidsthed, lader jeg mine hænder snige sig hen mod hans kinder. Inden nogen form for gennem tænkning.... tager jeg og trækker min mund mod hans.

Jeg lader vores læber, tunger... mødes. Jeg kysser Dean Williams igen....og fuck det føles lidt for godt.

One Night stand to a stepbrotherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora