12. Nyt hus & døren

1.4K 32 3
                                    

Jeg troede at det hus vi boede i før var fantastisk... Well det er fordi jeg ikke har set det HER HUS FØR! Det er jo fantastisk! Men jeg må ikke se for glad ud, så tror min mor at jeg har forgivet hende for at blive gift og flytning alt det pis hun har fundet på de seneste dage! Hvad bliver det næste? Hun bliver gravid? Naaaah, hvis hun gør det har jeg det endnu mere ulækkert over at have haft sex med Dean. Tænk hvis vi skulle have den samme lille søster/bror! Så ville vi være sådan nogen typer der lavede familie incest! Det er sgu ikke lige noget der tænder mig! Ew nej så ville jeg hellere have en fod fetish! (Og det er virkelig overgrænse klamt(men rotter er klammere)(ogmus)(og flavremuse!)(og hamster og marsvin!)(og jeg tror jeg stopper nu))

Hvordan kan jeg være den eneste der virker excitet? Tyler har får travlt med at stirre ned i hans dyre telefon. Er der en IPhone X eller er det en IPhone 20?

Jeg kigger på Dean som også står og stirre ned i sin telefon. Jeg synker og kigger ned på min ødelagte iPhone 4. Ja det er utroligt hvordan Lola stadig holder sig så godt!(Lola er det jeg kalder min telefon).

Jeg fnyser og putter min perfekte! Telefon ned i min lomme. Jeg vender mig om mod bilen med alle vores møbler i. Dsv står der bare to gamle mennesker og æder hinanden råt... æw.

"I er ikke engang gift endnu! Så tag den lige med ro turtelduer" hvæser jeg irriteret og går en stor bue rundt om dem. Min mor og Eric fniser som to teenagers der er sammen i smu. Bradr.

Jeg tager en kasse og begynder at gå mod døren til det fabelagtige hus.

"Du behøver altså ikke at bære flyttekasserne ind... det har vi folk til" siger Eric med et smil. Jeg sender ham et blik med smalle øjne og et falsk smil, og ignorerer hans kommentar.

"Hvem siger at jeg ikke gerne vil hjælpe til?" Siger jeg og skynder mig ind i huset, inden han kan nå at svarer. Jeg kan allerede ikke lide ham. Han er trods alt bedre end Leon. Puha han var en mundfuld. Eric er bare en rig narrøv!

Jeg går ind i det gigantiske smarte hus. Til min højre er der et stort køkken, og til min Venstre er der en endnu større stue. Jesus Christ. Nu kan jeg vist bedre forstå hvorfor hun gifter sig med Eric! Han er rig! Det er som om alle brikkerne falder på plads.
(Altså ik at jeg kalder min mor for en golddigger... men måske er hun det en smule.)

Jeg går op af den store trappe der fører op til en masse værelser. Gad vide hvilket værelse jeg skal have mig?

Jeg går ind i det første tomme værelse. Og jeg troede mit værelse var stort... Well der skal jeg vist til at tro om igen. Det her værelse er på størrelse med en ko mark. Jeg tror lidt jeg er ved at få en addiction til køer... det er ik så godt. Det godt jeg ikke siger alt hvad jeg tænker på, så ville nok aldrig komme til at scorer! Hvilket betyder ingen sex! Jeg skal til lærer og holde min kæft lukket.

Jeg ser en dør inde i værelset. Jeg åbner den og den fører hen til et nyt værelse. Seriøst er der en dør imellem to værelse. Det er ik godt. Så kan folk jo bare brase ind i enden den ene eller anden dør.

Det andet værelse er på cirka samme størrelse og har også en altan. Men det andet værelse havde sit helt eget badeværelse hvilket er plus point ifølge mig. Og hvis vi skal være helt ærlige, så tror jeg ikke at enden Tyler eller Dean har brug for deres eget badeværelse, hvis de ellers skal bruge tiden til at passe deres egoer, eller onanerer. Who knows? 

Jeg går ud i gangen og ser en masse flyttemænd komme op af trapperne med en seng. Vent... det er sgu da min seng? Uh hvor putter de den hen? jeg kigger spændt efter dem der kæmper med at få sengen hen mod det første værelse... vent det første værelse, yes! Det er værelset med badeværelset. Hvem er nu en heldig kartoffel! 

Lige indtil jeg ser hvem der skal værelse ved siden af mig, og som har en dør til mit værelse  fra hans... Dean. Ja Dean har værelse ved siden af mig. Jeg står glor på flyttemændene der flytter alle Deans ting ind på hans nye værelse. Selvfølgelig skulle det her ske for mig, ja lille mig. Gud du kan lige så godt sende mig til helved nu i stedet for at pine mig på halv vejen. Holy mother fucking jesus! Jeg det her ender ik godt. Pludselig bliver der en stor arm lagt om mine skuldre. Jeg kigger forskrækket op på gerningsmanden.. Dean den motherfucker!

"Du skræmte nærmest alle de grønne grise ud af mig!" siger jeg chokeret og tager hans arm af mine skuldre. 

Han griner en af hans total sexede grin som bare giver mig lyst til at tage ham lige nu og her ude i gangen. Tag fandens det grin!

"Kan du nogensinde starte en samtale, der ikke omhandler et eller andet dyr eller et underligt fact?" siger Dean med et drillende smil. Jeg fnyser irriteret og ignorer ham. 

"Det her føles ikke som et tilfælde" siger Dean og kigger på døren der skiller vores værelser. 

"Hvad mener du? det er bare en eller anden arkitekt som fik den sindssyge dumme ide om at have en dør mellem to værelser så dem der bor der kan holde hemmeligheder" siger jeg og begynder at åbne en kasse med tøj. Imens jeg lægger tøj på plads mærker jeg en kropsvarme bag mig. Jeg prøver at ignorer det, men det er svært at undgå den perfekt formede krop der er presset op af mig. 

"Mener du vores hemmelighed?" hvisker han ind i mit ører. Af en eller anden grund, får jeg altid kuldegysninger når folk hvisker mig i øret. Normalt når jeg er sammen med drenge og de hvisker i mit ører for at virke sexede, så giver det mig bare myrekryb... jeg ender så heller aldrig med at se personen igen. Men når Dean gør det.. giver det mig kuldegysninger af lyst... lyst efter ham. Efter alt ved ham. Det her er slet ikke godt! Slet slet slet ikke godt. Jeg bliver nødt til at få den trang væk fra ham... måske et nyt one night stand? argh den skal nok lige tænkes igennem først, hvem ved måske bliver det min fremtidige stepbrother. 

"Hvilken hemmelighed? der er ikke nogen hemmelighed! jeg tror du er ved at blive syg, skal jeg lave noget te, eller er der andet du har brug for?" snakker jeg ud i en lang talestrøm, uden rigtig at tænke over mine valg af ord. Dean for hurtigt et lummert smil på læberne. 

"Uhh Carly, der er mange ting jeg har brug for.. men der er sikkert noget du kan gøre som vil gøre os begge til go--"

"Du kan lige vove på at færdige gøre den sætning!" afbryder jeg med et chokeret blik. Tænk han overhovedet tør at gøre det. Der er flyttemænd som stadig er i gang med at sætte møbler på plads efter min mors strenge ordninger. Jeg vidste ikke at min mor kunne være så bossy! 

Dean lader langsomt sin hånd glide op langs min arm. Jeg er får fokuseret på hans berøring til overhovedet at afvise ham. Det er bare så fristende... men en af os bliver nødt til at være den stærke. 

Jeg går væk fra hans berøring og ud af værelset. Fuck hvor jeg hader normer. Siden hvornår var det forbudt at være sammen med sin stedbror? Jeg tror, jeg er ved at blive sindssyg.   


One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now