42. Hospitals sex?

1.2K 25 8
                                    

"Tak" svarer jeg med et smil. Han nikker først med et smil og ser derefter på mig med et forvirret blik.
"Øh så lidt" svarer han fortvivlet. Jeg har aldrig rigtig vidst hvad man skal sige i sådan nogle situationer... men jeg tror godt jeg er klar over hvad jeg føler for Dean. Selvom de her følelser skræmmer mig seriøst meget.
"Dean" siger jeg og ser smilende på ham. Han har ikke forstået at jeg tager pis på ham.
"Ja?" spørger han og prøver at se på mig med et smil, men jeg kan se hans tristhed bag sine øjne. Jeg har såret ham. Det var ikke menigen. Jeg ville bare forvirre ham.
"Kys mig" siger jeg beordrende. Han ser i lidt tid på mig med et neutralt blik. Han har bare at kysse mig. Ellers går det her ikke efter mit hovedet.
"Hvorfor?" spørger han med et skuldertræk. Han ligner lidt en lille fornærmet dreng der ikke får det legetøj han gernve vil have, men får istedet en slidt dukke.
"Hvorfor?" gentager jeg og er nu den forvirrede. Jeg forventede han ville kysse mig med glæde.
"Fordi Dean..." siger jeg og mærker varmen stige til mine kinder. Jeg møder hans øjne. Jeg lader mine fingre glide blødt over hans håndryg. Han får kuldegysninger op langs armen, imens han ser på mine øjne. Mit hjerte dunker lidt hurtigere. Jeg synker og skubber hans ansigt op mod mit.
"Fordi hvad Carly?" spørger han med et træt blik.
"Fordi jeg elsker dig Dean. Jeg vil gerne kysse dig fordi jeg elsker dig" siger jeg hurtigt i en vejrtrækning og mine øjne bliver en smule utætte. Jeg sagde det. Jeg sagde det højt. Hans blik når at se chokeret på mig før jeg selv trækker ham, med de sidste kræfter jeg har mod mine læber. Han reagerer først ikke, men efter lidt tid svarer han. Jeg tror aldrig, jeg har længtes efter hans læber, så meget som jeg gør nu. Hver gang jeg kysser ham føles som første gang. Jeg glemmer det sidste kys og erstatter det med nye. Hans læber sådan nogle læber man bare aldrig kan blive træt af. Jeg bider blidt i hans underlæbe, hvilket er nyt. Vi plejer aldrig at bide hinanden i læberne. Jeg åbner øjnene kort for at undersøge hvordan hans reaktion er til det. Han nyder det. Underligt nok. Jeg havde nok forventet det var lidt for hårdt til hans smag...men nej. Jeg lader min hånd sultent søge mod hans bælte rem. Jeg kører min hånd langsomt op ad hans six pack, der er mere hård og skarp end normalt. Jeg lader vores læber skilles kort.
"Har du trænet?" Spørger jeg og ser undrende på ham. Han ser på mig, med et blæst bagover udtryk af vores kys. Han ser fortvivlet ned af sig selv.
"Af hv-"
"Din six pack er mere ripped" supplere jeg og glider min hånd over hans mave. VI ser begge ned på den. Dean ser op på mig med et forvirret blik.

"Synes du jeg var tyk før?" spørger han med en grimasse og tager min hånd i hans. Jeg smiler stort til ham.
"Nah nok mere skinny boy agtig" siger jeg med et skuldertræk og griner lidt.
"Av Carly"  siger han og spiller såret, selvom han ikke rigtig er. Dean virker ikke rigtig til at være typen der går op i sin krop. Han spiser det han vil.
"Du er lige hot, med six pack eller ingen, jeg er ligeglad"
"Tak"
"Men seriøst... har du trænet?" spørger jeg, dels fordi jeg ikke har set ham træne på noget tidspunkt og dels fordi jeg gerne vil vide hans hemmelighed. Jeg vil også gerne have sådan en mave. Måske ikke lige så ripped, men jah... tæt på. Dean lader sin hånd glide ned over sin mave og ser tænkende ned ad sig selv. Han ser pludselig lummert på mig. Han bevæger sin mund hen ved mit øre.
"Du ved godt at når man dyrker sex, så brænder man kalorier af... vi har brændt mange kalorier de sidste par dage" hvisker han med et smil ind i mit øre. Jeg fryser i min krop over hans ord. Han bevæger sit ansigt ud fra mit og vores øjne. Han kører på samme tid hans hånd op ad mit lår.
"Men hvorfor har jeg så ikke fået sådan en der?" spørger jeg surmulende og slå blidt på hans six pack. Jeg lader min hånd glide over min mave... nej ingen sixpack. Jeg tror faktisk det her hospital har gjort sådan
"Fordi du er perfekt som du er" siger han med et varmt smil og kysser mig. Varmen omfavner mit hjerte og jeg mærker en lykke indeni. Jeg lader mine ene hånd glide om bag hans nakke og trækker ham tættere mod mig. Hans hånd ryger længere op af min hospitals kjole. Han når op til min hofte og hele hans bevægelse stopper brat. Han trækker sine læber forvirret og ser på mig.
"Har du ikke noget undertøj på?" spørger han næsten lamslået. Jeg udbryder i en stor latter. Han blik er pris-løst.
"Jeg er blevet opereret, Dean" siger jeg forklarende. Han ser tvivlende på mig og skifter så til det mest lykkeligste smil jeg nogensinde har set Dean smile.
"Det er fandme frækt" siger han lykkeligt som et lille barn der har fået en stor is. Han møder mine læber igen og trækker hånden helt op. Imens jeg nyder hans bevægelser med sin hånd mod mig, lader jeg min ikke opereret hånd rode i hans hår.
Han skiller vores læber ad og ser med et hedt blik på mig.
"Har du nogensinde haft hospitals sex?" spørger han med et løftet øjenbryn.
"Nej. Men jeg har helt bestemt haft fantasier om det" siger jeg og tænker tilbage til den drøm, hvor Dean var en læge og jeg var hans patient... og længere er den ikke. Den drøm forbliver hos mig og kommer ikke videre til nogen andre. Ikke engang Dean. Han vil blive for selvglad ved tanken.
Dean giver slip på sit greb om mig og vender sig om. Han kigger til siderne og går over til døren. Han prøver at låse døren, men døren har en lås man skal have nøgle til. Han vender sig om mod mig, for at se om jeg har en ide. Jeg trækker på skuldrene. Han ser tænkende rundt i lokalet. Dean lyser pludselig op som en lampe. Han går over mod mit natbord og tager et stykke papir og en kuglepen frem. Han skriver noget på den og går med raske skridt mod døren. Han åbner den og sætter en seddel op på døren. Han lukker døren og vender sig om mod mig med et tilfreds smil. Han hiver sin t-shirt over hovedet på under et sekund og ser forførerne på mig. Jeg ser sultent på hans mave. Hvor heldig har man lov at være? Både at røre hans six pack, men også at have synet af den? Jeg glemmer helt at jeg har været i en ulykke. Min lykkefølelse gør mig så glad at jeg glemmer mine smerter. Jeg rykker mig lidt i hospitalssengen så der lidt plads til Dean. Han sætter sit knæ i sengen og en hånd på hver side af mig. Jeg smiler varmt til ham. Et smil, der beskriver alt. Alt jeg føler for ham. Han ved det, og jeg ved det. Han smiler varmt igen og bider i sin læbe. Jeg glider begge mine hænder om til hans kinder. Jeg ser ind i hans øjne. De øjne kan jeg ikke leve uden. Vores læber kollidere. Dean læner sig ned på sine albuer. Jeg trækker mit raske ben rundt om ham, for at få ham tættere på. Dean læner sig til sin ene side og har vægten på sin ene albue, imens han bruger sin anden hånd til at bevæge sig ned ad min krop.

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now