13. Gyseligt outfit & housewarming!

1.5K 28 4
                                    

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH" skriger jeg højt ud, så mit stemmebånd gør ondt. Men grunden til jeg skriger gør næsten mere ondt! Det er et gyseligt syn! Jeg har næsten lyst til at græde... Og nej jeg er ikke nogen dramaqueen, det her er rent faktisk noget af det værste jeg har set! Det er et MODBYDELIGT SYN!

På to sekunder kommer Tyler og Dean ind på mit værelse. Tyler står med en pude i sin hånd, imens Dean har et baseballbat i hånden. De kigger begge forskrækket på mig der stadig kigger chokeret på den lille sorte tingets. Seriøst hvor lille er den? Ikke en gang en femårig pige vil kunne passe den der!

Tyler kigger forvirret på mig og følger mit blik ned på den mikroskopiske sort kjole, der ligger på min seng med et par lidt for høje hælet stiletter.

"Hva fuck råber du for kvindemenneske?" spørg Tyler irriteret. Jeg er mundlam til overhovedet at svare. Intet ord kan komme ud, ik med det syn jeg har nu.

Dean og Tyler sænker deres "våbner" ned og sukker træt.

"Hvad er problemet Carly?" spørger Dean med trættende stemme.

"Det der! det er problemet! hvad er det? og hvad laver den på min seng?!" for jeg stammet frem gennem mit ubehag over det syn jeg har lige nu.

Dean og Tyler kigger ned på min seng, og kigger begge to chokeret på den lille djævelske ting. Jeg kigger over på Tyler og Dean for at få mit syn væk fra... den.

"woah... den er... flot?" siger Tyler med et neutralt blik. Han ligner at det her rager ham en høstblomst at stå og kigge på den her kjole. Man burde næsten kalde det undertøj, så lille er den.

Jeg kigger på Dean der ser chokeret på "kjolen" og synker af synet. Ja same, den får næsten også mig til at brække mig af den. Pludselig kommer min mor og Eric brasende ind på mit værelse med bekymrede blikke. Deres tøj sidder skævt og deres hår er rodet... ad. Nu tror jeg rent faktisk jeg skal brække mig.

"Vi hørte et skrig?" siger min mor kommer gående mod mig med et bekymret blik.

"Ik for noget men jeg synes faktisk det er lidt sexistisk at du bare går ud fra det var mig der har skreget! Det kunne da lige så godt have været Dean eller Tyler!" siger jeg irriteret bare for at få mine tanker af deres bollehår der stritter ud til alle sider. Tyler og Dean kigger på mig med et løftet øjenbryn.

"jamen... var det ikke dig der skreg?" spørger min mor med en lille stemme og et forvirret blik.

"Jov, men det er ikke pointen! Pointen er at du bare går ud fra det!" siger jeg endnu mere irriteret.

Er jeg på min mens i dag? Siden jeg er så grumpy i dag.

Min mor sukker og vender øjne. Vent... vendte hun lige øjne af MIG!?

"Hvorfor skreg du?" spørger min mor med et forvirret udtryk. Jeg siger ikke et eneste ord til hende, men peger på den (totalt over grænsen) kjole der ligger på min seng.

Hun kigger på kjolen og på mig og frem og tilbage. Hun ser stadig forvirret på mig.

"hvad er der galt med den kjole? det er den du skal have på til vores housewarming fest" siger hun og krydser sine arme.

"Kalder du det en kjole? Jeg kalder det undertøj til en stripper! Og jeg kan ikke være nogen stripper, det er jeg for doven til!" siger jeg i protest og kaster mine arme op i vejret.

"*host*host dramaqueeeeen" hoster Tyler ud med et smil. Jeg sender ham straks et dræberblik.

"Vil du måske have kjolen på?" spørger jeg Tyler udfordrende. Han løfter straks sine hænder op i vejret af overgivelse, og smutter ud af rummet.
Jeg kigger opgivende over på en mor med et meget meget stramt blik.

One Night stand to a stepbrotherWhere stories live. Discover now