28. Klækkede æg & en øre-orgasme

1.1K 30 20
                                    

Burde jeg overveje tinder? Er det så langt jeg er nået ud? Oh My. Efter Dean fortalte så mange underlige informationer om sig selv, er jeg ved skide grønne grise over hele fricking USA! Tinder drop det. Jeg bedre end det! Jeg skal tro på skæbnen bærer mig hen mod den rette og ikke en fandens datingside.
Jeg er og vil aldrig blive en morgenperson. Min krop og min hjerne er bare ikke stået op på det her tidspunkt. No Way! Men hvordan kan det så være Carly Johnson vågner kl 9? Nok fordi hun ikke har lukket et eneste øje i nat, på grund af en hvis dreng ved navn Dean fucking Williams, har fyldt hendes tanker hele fricking natten. Jeg er obsessed. Hvad er chancen også lige, for at jeg bor sammen med et one night stand?
Jeg rejser mig fra min alt for dejlige bløde og varme seng.mmmm. Jeg ville havde lægget en time eller mere, men mine mave rumler så det betyder, at jeg skal have noget i skrutten. Jeg smutter ned mod køkkenet. Laver nogle fjollede piruetter på vejen. Jeg er ikke glad, men jeg er et eller andet, som jeg ikke ved hvad frick er. Det er bare godt at der ingen der er vågne. Hvis der nogen der så mine dancemoves ville de være flade af grin. Jeg ligner en kylling der ikke har lært at gå. Prøvede en gang, at en dreng havde inviteret mig på floor, men løb bogstaveligtalt væk da han så mine moves. Jaer... I know.., done that never doing that again!
Jeg hopper lystigt ind i køkkenet og slider mod køleskabet. Jeg åbner køleskabet og mine øjne lyser straks når jeg ser at der er bacon. Oh My god yes! Lige hvad jeg kunne bruge nu. Røræg og bacon! Yum! Hvilket giver mig lyst til at synge Yummy! Det er bare godt at der ingen vågne er i huset til at opleve min forfærdelige sang talent. Ew siger jeg bare! Jeg fik af vide af min sanglære i mit freshman year af high School, at jeg kunne springe en hver persons øre med mine toner. Jeg klækker mine æg... hahaha det gik lige op for mig hvor forkert det lyder nu...
"Yeah You got that Yuuuuuummyyyyy yuuummyyyyyy" siger jeg og vrikker lidt med min rumpetters.
"Urgh Carly! Undvig mig lige det syn og... ja jeg ved ikke, hvad jeg skal kalde den tone du prøvede at ramme der, det er i hvert fald-" jeg ser chokeret bag mig og kaster, som det første et æg i mod personen. Jaer jeg ved det, jeg har gode reflekser. Ægget i Tylers ansigt løber fra hans hår og ned over hele ansigtet. Upsi. Han ser irriteret på mig og sukker træt. Han ligner også lidt en der ikke har lukket et øje i nat. Han ser surt på mig. Okay måske ikke den bedste måde at starte en dag på, men i hvert fald en mindeværdig dag!
"Uff Carly det kunne være rart hvis du bare var normal for en gangs skyld!" siger Tyler irriteret og rejser og går mod håndvasken. Normal? Hvad er normal overhovedet? Normal er kedeligt. Jeg kan da også være normal nogle gange, dog er min hjerne i hvert fald ikke normal. Normale mennesker er også bare kedelige. Tyler er da heller ikke normal med den attitude han går og bærer på. Han tænder for vandet og skyller sit ansigt.
"Er I allerede kommet op og slås klokken 9 om morgenen?" Spørger Dean der træder ind i køkkenet med bar mave og iført joggingbukser. Årgh mums. Ejer drengen ingen trøjer? Ikke at jeg klager. Det er altid rart at se på noget godt en gang imellem.
"Nej Carly er i gang med at lære hvordan men kaster æg på indbrudstyve" mumler Tyler under håndklædet imens han tørrer sit ansigt.
Dean griner et dejligt hæs grin. Shit jeg kunne godt få en orgasme bare ved at høre hans hæse grin. En øre-orgasme! Det er hvad jeg får hver gang han griner. Ligesom man kan få en mundorgasme ved god saftig burger. Det findes rent faktisk! Tror jeg. Ellers så er det endnu en crappy hjemmeside jeg har fundet og besluttet mig at tro på.
Jeg går mod køleskabet igen, for jeg kunne virkelig godt bruge et glas juice efter den øre-orgasme jeg lige har fået. Jeg tager juice kartonen og går mod skabene for at få et glas. Jeg åbner den første, ingen glas. Underligt. Andet skab. Ingen glas. Wtf har vi solgt alle de glas vi ejer væk?

"Hvor er alle vores glas blevet af?" spørger jeg forvirret og vender mig mod Dean og Tyler der ligner to forstenede mumier. Jesus Christ de ligner nogle der har set et spørgelse. Tyler kigger dødt ud i luften imens Dean rykker sig lidt på sine ben.
"Haaaalooo Queen Carly spørger jer om noget mine slaver?!" siger jeg og vifter med juice kartonen.

"Dine mor har smidt dem ud fordi vi skulle have den nyeste kollektion og ikke den gamle vi havde før" siger Dean og ser uinteresseret på skabet, der tømt for glas. Ny kollektion? what the duck? min mor går da ikke op i den slags. Underligt. Så må jeg vel drikke af kartonen.

"wow wow wow woooow! hvad laver du" udbryder Tyler der skynder jeg at tage juicekartonen ud af mine hænder inden jeg når at tage en tår.
"Hvad nu Tyler?"

"Du kan sgu da ikke bare tage en tår af den! så for vi alle din mundbakterier, ad nej!"

"Hvorfor er det sådan et stort problem?" spørger Dean forvirret. Jeg er seriøst også forvirret lige nu.

"Du kan ikke se problemet fordi du har for længst har fået hendes mundbakterier, sikkert mange steder jeg ikke vil høre noget om" siger Tyler med en grimasse.

"Hvad vil du så have jeg gøre? der er jo ingen glas!"

"Tag en kop"

"Okay okay din tøsedreng" siger jeg med en surmule. Jeg hader at drikke kolde drikkevare i kop. Urgh. Kopper skal bruges til varme drikkevare og IKKE juice. Man skal vel prøve nye ting en gang imellem. Jeg tager tår af min juice i en kop.
"Hey Carly kan vi lige tale sammen på et tidspunkt i dag?"
Oh Jesus jeg får juicen ned i det forkerte rør! Help! Jeg hoster højt og laaaangt fra dramatisk. Dean ser bekymret på mig der ved at blive kvalt i en kop juice. Tyler ligner dog mere en der er ved at flække af grin. Douche. Jeg slår mig selv på brystet hvilket for min hoste til være under kontrol. Shiiiit. Det var så pinligt det der.
"Er du okay?" spørger Dean og går over lader sin hånd glide op langs min ryg. Oh My. Så sød og så hot. Hvordan kan jeg klare ikke at hoppe på ham lige nu? Det er jo næsten umuligt. Jeg nikker bare ihærdigt som svar i stedet for at sige endnu et ord. Jeg kommer sikkert bare til at hoste igen, hvis jeg siger noget. Dean har stadig sin hånd på min ryg, den er dog nu længere nede mod min lænd. Jeg kigger op i Dean's øjne der ser ned på mig med et skævt smil.
"Kan du så få dine grabber væk fra din søster"
Oh Gud. Eric. Argh. Mareridt. Jeg tager hurtigt et skridt væk fra Dean inden Eric når at se, hvor Dean's hånd rigtig var på vej hen. Dean ligner dog ikke en der er påvirket af hans fars eksistens. Tyler sender ham bare sit sædvanlige dræberblik mod sin far. Dean lader sit blik gå fra sit søde og omsorgsfulde blik til mig, og over til et koldt blik rettet mod sin far. Det vildt hvor meget et blikke kan sige. Eric går mod køleskabet og tager nogle grønsager ud og begynder at lave noget grøntsagsjuice. Bradr. Som om jeg nogensinde ville være typen der lavede mig en grøntsags juice. Puhaas nej tak.
Jeg spiser mine lækre stykker bacon og mit røræg. Mums! Jeg når knap at spise færdigt før Dean trække mig i mit håndled. Jeg ser forvirret på ham og jeg ser undersøgende på Eric, der er i gang med at tale om en eller anden pige til Tyler. Ved han ikke at sin søn er gay? Er det ikke sådan en forælder ting man bare kan mærke? Weird.
Jeg halter langsomt bag Dean der trækker mig mod stuen. Hvorfor så ivrig?
Pludselig stopper drengen brat op, ud af det blå. Han vender sig mod mig med et blik der er en blanding af ivrigt og forvirret. Som om han skal til at indrømme noget.

"Jeg kan holde tilbage længere... Carly jeg"

Okay ved godt der er super mange komma fejl osv

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Okay ved godt der er super mange komma fejl osv. men er for træt til at rette det, så tænker heg bare ville udgive det nu, også udgive det på et andet tidspunkt.
Men jaaa gad vide hvad Dean skal til at sige... hvad tror i?

One Night stand to a stepbrotherTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon