#vigtig besked#
Der er sikkert stave fejl og en masse andre ting der ikke giver mening, men det er fordi jeg ikke har tid til at læse korrektur på mine kapitler, da jeg går i gymnasiet hvor der omkring 5 afleveringer eller mere om ugen, og det eksklusiv lektier. Så derfor tænker jeg at det er bedre hvis jeg bare udgiver så meget jeg kan nå i stedet for at bruge ekstra tid på korrektur og handlings mæssige ting, ellers vil jeg næsten ikke få udgivet overhovedet. Wattpad skrivning er mere en fritids ting, end det er et arbejde, da jeg allerede har et arbejde på siden, hvilket gør det hele meget mere tidspresset. Jeg er glad for I læser med og I kan lide historien, men jeg har dsv ikke tid til at svare på alle jeres beskeder om ting der enden ikke giver mening eller om valg af ord er korrekt eller om det giver realistisk mening. Håber i nyder det "gode" vejr mvh Jo❤️"Louis Cleveland"
Han rækker sin hånd frem på den der royale måde. Gees take a chill pill! Jeg er ikke dronningen eller sådan noget shit! Jeg tager hans hånd og hilser venligt."Carly Johnson" siger jeg med et falsk smil klistret på læberne. Mand jeg hader alt ved det her selvskab. Alle Erics venner er en stor omgang røvhuller. En af dem troede seriøst at jeg var en ludder! Hvad sker der lige for det? Seriøst! Jeg ved godt jeg ligner en, men det er kun mig der må sige det! Ikke en halvtreds årig mand! Ew.
Det eneste sjove ved den her "fest" er at Dean bliver nødt til at holde mig tæt ind til sig for at jeg ikke falder og brækker anklen eller noget i den stil, og gør sådan så jeg ikke kan arbejde på mit skønne arbejde i Wallmart.
Dean og jeg er nok de eneste der har det rigtig sjovt, og ikke "sjovt sjovt" hvis i forstår hvad jeg mener.Det sjovt hvordan jeg slet ikke lytter til ord af hvad Louis Cleeeeeveeeland står og taler om? Det eneste jeg faktisk fokusere på er Dean's faste greb på min hofte. Dean står nikker og smiler og jeg ved ikke hvem det er jeg har med at gøre her? Han er så høflig! Overfor Louise Cleeeveeeland.
"Så hvad laver du til dagligt, Carly?"
Jeg vågner op fra mit dagdrømmeri og ser på Louis Cle... ej jeg orker ikke sige hans navn."Je—"
"Hun er lige blevet færdig på College, så nu venter hun bare på at giftes væk" afbryder Dean med et smil. Jeg kigger chokeret over på Dean. Hvor vover han? Giftes væk? Hva fuck?! Ik nok med han fucking afbryder mig... men fortæller at jeg VENTER PÅ AT GIFTES VÆK?!?? Og det værste af det hele er Louis C's ansigtsudtryk. Et ulækkert slesk smil. Ew. Eller han er faktisk ikke grim, han ret lækker, men ikke min type. Jeg niver Dean i siden, hvilket for ham til holde et støn af ømhed inde.Jeg smiler glad til Louis C.
"Åh ja jeg venter bare på at min Prince charming kommer og frier til mig og boller mig tyk" siger jeg entusiastisk. Han smiler stift og kigger ned på min mave og rømmer sig, han løsner lidt op i sit slips og ser utilpas ud. Han laver et tegn mod køkkenet.
"Je...jeg skal lige have noget vand" siger han hostene og smutter. Jeg kigger forvirret ned på min mavsi.. den er da fin! Forstod han ikke min joke eller gik det lidt for hurtigt for en fuckboy som ham?
Jeg kigger op på Dean som står og flækker af grin imens han prøver at holde det tilbage, men det går ikke særlig godt."Hvad? Det var dig der startede den!" Sige jeg fornærmet. Men helt seriøst.. ligne ejer en der er gravid? Jeg kigger ned på min mavsi, der ser ikke rund ud. Narh. Den ser sgu finobambino ud.
"Hva skal vi få den "fest" startet lidt?" Spørger Dean og sender et blik mod to glas og en flaske champagne. Jeg smiler bredt og nikker til at vi skal gå det over (han støtter mig).
Dean hælder to glas op, og rækker mig den ene.
"Skål" siger vi i kor og bunder vores champagne. Jeg vrænger ansigt af champagnes spidse alkohol smag. Jeg ved godt at champagne ikke er meningen at det skal bundes men drikkes over tid, men champagne har faktisk aldrig rigtig været mig, enden er det for surt eller så er det for sødt. Jeg er mere søde jordbær sangria eller øl smager også faktisk meget godt.
YOU ARE READING
One Night stand to a stepbrother
RomanceCarly møder en lækker, sjov og mystisk fyr på en lørdag aften. Hun lærer en ny person, men lærer også en del nye sidder af sig selv. De ved begge to godt at det kun var en one Night stand, men hvad sker når de mødes anden gang, bare under nogle andr...