אחרי שבריאן יצא מחדר המטוס כמה דמעות יצאו מעייני למשמע דבריו. כאב לי. כאב לי כי כואב לו.
הרגשתי בכל מילה ומילה שהוציא מפיו את הכאב שלו, קרה משהו ליפני בינו לבין ראיין. משהו שאני חייבת לגלות.
אני מרגישה כל כך מבולבלת ברגעים אלו, המילים שלו הרגו אותי.
מתחוללת בתוכי סערת רגשות עצומה הלב לא יודע מה לעשות איך לפעול, במי לבחור???.
אני אוהבת את שניהם, כאשר שניהם מנשקים אותי אני מרגישה את אותו התחושה של פרפרים בבטן, בטני מתהפכת מכל מגע שלהם.
בכל אחד יש משהו מיוחד שמאפיין אותו, אבל בלב יש רק מקום לאחד שאותו לא אדע למי להעניק.
עמדתי כך כמה דקות תקועה במחשבות שלי שעדיין זרם של דמעות יוצאות מעייני החזרתי את בגדיי לגופי, שבריאן דאג להפשיט, ונכנסתי לשירותים שותפת את פניי ומתרעננת טיפה מכל מה שקרה ליפני כמה רגעים.
יצאתי מהשירותים הולכת לכיוון המיטה מחפשת את הטלפון שלי כי היה בכיסי שנרדמתי ועכשיו הוא כבר לא.
הפכתי את כל המיטה והטלפון שלי לא היה בה ירדתי על ברכיי מחפשת מתחת למיטה ורואה דף לבן מקומט לצורה של כדור.
הכנסתי את ידיי פנימה מוציאה את הדף ומתיישבת על המיטה פותחת את הדף בסקרנות.לבריאן♡
סליחה, סליחה על שבחרתי בו ולא בך אני יודעת שאהבת אותי בדיוק כמו שאהבתי אותך, אבל הייתי חייבת לבחור בו בגלל סיבות מסוימות, שאני לא יכולה לספר לאף אחד.
רציתי להודות לך על המקום מגורים שנתת לי בביתך בזמנים הקשים שלי, זה לא היה מובן מאליו.
ואני רוצה שתדע שתמיד אהבתי אותך, ואני תמיד אוהב אותך, לא משנה מה.
באהבה רבה
יוליה♡שסיימתי לקרוא הייתי בשוק מוחלט לא מבינה מי זאת יוליה? הוא אהב אותה למרות שאמר לי שבחיים לא התאהב? ולמי התכוונה שאמרה בו מי הייתה הצלע השלישית באהבה הזאת? מה לעזאזל הולך פה?
הייתי כל כך סקרנית רציתי את כל התשובות האלה, כאן ועכשיו.
אבל אז נזכרתי בדבר אחד באותו יום בבית שלו שהוא כעס וזרק דברים זה היה בחדר של אישה. אז כנראה החדר הזה היה שלה,של יוליה. אבל למה הוא הלך לחדר שלה?
כל המחשבות האלה פיצוצו לי את הראש אז החלטתי להניח אותן בינתיים בצד ובהזדמנות לשאול את בריאן. כמובן שלא הרגע אחרי מה שקרה הוא עדיין רותח מזעם.
YOU ARE READING
את שייכת לי
Любовные романы-סיפור גמור- "די תעזוב אותי" צעקתי וניסיתי להוציא את ידי מאחיזתו ללא הצלחה "לאן את רוצה ללכת?" שאל "רחוק מימך" אמרתי והתחילו ליזלוג לי דמעות מהכאב שהרגשתי בידי מאחיזתו "את בחיים לא תצליחי להיות רחוקה ממני כי את שייכת לי" ענה ועזב את החדר בטריקת דלת...