אחרי נסיעה של שעה שבה שתקנו, ראיין עצר ליד מסעדה גדולה כזאת שנראית של אנשים טחונים,ץ ואפילו הייתה נראית חדשה מבחוץ.
"בואי" אמר ופתח לי את הדלת יצאתי מהאוטו, והחזקתי בידו, והלכנו כך לכיוון המסעדה. נכנסנו והמקום היה ריק לחלוטין.
"למה אין פה אנשים?" שאלתי את ראיין "סגרתי את המסעדה בשביל שנינו" אמר "זה אפשרי בכלל?" שאלתי בפליאה "אם המסעדה שלך אז כן" ענה לשאלתי ואני הייתי בשוק "המסעדה שלך?" שאלתי "כן" ענה.
ופה כבר הבנתי שבטח הוא טחון בכסף והוא עוד איזה עשיר פלצן ושחצן. 'אולי לא היית צריכה לצאת איתו בכלל' אומר לי תת המודע שלי.
התיישבנו בשולחן ואז ניגשה אלינו מלצרית "מה תירצו להזמין?" שאלה אותנו יותר נכון את ראיין, היא לא הפסיקה להוריד ממנו עיניים ולנסות להבליט כל חלק בגופה.
"אני רוצה דג סלמון בבקשה" אמרתי "לי תביאי סטייק אנטריקוט, ובקבוק יין אדום יבש" אמר ראיין.
המלצרית כתבה את ההזמנה וחייכה לראיין והלכה."טוב אז תירצי לספר לי על עצמך קצת?" שאל ראיין לאחר ששרר בינינו שקט "אממ טוב ממה אני יתחיל..אני בת 22, אבא שלי עזב אותי שנולדתי, אז כרגע אני גרה אם אמא שלי שנמצאת כמעט כל היום בעבודה אין לי אחים ואני גם עובדת כל היום כדי לעזור לאמא שלי עם ההוצאות של הבית וזהו בסך הכל"
אמרתי והמשכתי "תספר לי עליך" אמרתי ובדיוק המלצרית הגיעה והגישה לנו את מה שהזמנו חיכינו שהיא תלך כדי להמשיך איפה שעצרנו ואז שהיא הלכה הוא התחיל לומר ביזמן שפתח את הבקבוק יין ומזג לנו "אני בן 23 אני גר עם ההורים שלי בינתיים עוד מעט אני עובר לבית משלי יש לי 2 אחים אח אחד גדול ואחות קטנה ואני עובד בעסק של אבא שלי"
המשכנו לדבר על כל מיני דברים שקרו לנו, וצחקנו כמעט כל הארוחה, האמת שממש נהניתי איתו והוא ממש ההפך ממה שחשבתי הוא נורא מצחיק וממש כיף לדבר איתו.
אחרי שסיימנו לאכול נכנסנו לאוטו ונסענו לכיוון הבית שלי, אחרי נסיעה של שעה הגענו והוא עצר מול הכניסה של הבית שלי, אני יצאתי מהאוטו והוא יצא אחריי ונעצרנו שנינו ליד דלת בייתי.
"נורא נהניתי היום, בחיים לא הרגשתי ככה בדייט ראשון עם מישהי, את נורא שונה משאר הבנות, את יודעת בהתנהגות, את גם נורא עדינה" אמר "תודה" אמרתי בחיוך ביישני כשלחיי האדימו, והוא צחקק.
"גם אני נהניתי מאוד חשבתי שאתה בכלל משהו אחר" אמרתי "מה חשבת עליי?" שאל בסקרנות "חשבתי שאתה מהילדים העשירים השחצנים והמעצבנים האלה אבל אתה ממש ההפך"
אמרתי בחיוך "אני שמח" אמר וחייך. שרר בינינו שקט כמה דקות שבהם הסתכלנו אחד על השני בעיניים. העיניים שלו פשוט מושלמות רק מלהסתכל עליהן אני כולי צמרמורת.
YOU ARE READING
את שייכת לי
Romance-סיפור גמור- "די תעזוב אותי" צעקתי וניסיתי להוציא את ידי מאחיזתו ללא הצלחה "לאן את רוצה ללכת?" שאל "רחוק מימך" אמרתי והתחילו ליזלוג לי דמעות מהכאב שהרגשתי בידי מאחיזתו "את בחיים לא תצליחי להיות רחוקה ממני כי את שייכת לי" ענה ועזב את החדר בטריקת דלת...