פקחתי את עיני לאור המסנוור של הבוקר, קמה מהמיטה, הולכת לכיוון השירותים כדי לשטוף את פניי ולצחצח את שיניי. הרמתי את מבטי למראה שהייתה מעל כיור האמבטיה ונחרדתי ממראי המזעזע.
שערי היה מבולגן, עיניי היו אדומות עד מעוד מהבכי של אתמול, ושקיות שחורות היו תחת עיניי. תקתקתי במהרה את ענייני ויצאתי מהחדר לכיוון ארון הבגדים שבחדרי, וזיכרונות תקפו אותי מאתמול.
הרגשתי שאני חייבת לצאת לנשום מעט אוויר צח, לרוץ. זה מה שיעשה לי טוב עכשיו.
לבשתי טייץ שחור, חולצת טי שירט לבנה ונעלי ספורט לבנות. אספתי את שערי לקוקו גבוהה והחלטתי להתאפר קצת כדי להסתיר את הנפיחות בעיניי.
התזתי על עצמי קצת מהבושם הקבוע שלי. לקחתי את הטלפון והאזניות שלי ויצאתי מהבית.
רגליי רצו במהרה כאילו אדם רודף אותי, הרגשתי חופשיה, ללא בעיות, אך זה היה אך ורק לכמה רגעים, רעשים של צעדים נשמעו מאחוריי והסיחו את דעתי.
"היי בובה תעצרי, בואי לפה" שמעתי מאחורי קול עמוק קורא לי הסתובבתי בפחד וראיתי איזה זקן שיכור,שהיה ניתן לזהות לפי הליכתו המהירה, בא לכיווני.
מהלחץ הגברתי את המהירות שלי ונשימותיי התקשו "את לא שומעת שקוראים לך" הוא צעק פעם נוספת ולא ייחסתי אליו חשיבות והמשכתי לרוץ.
אך כנראה זה לא עזר כי הרגשתי את ידו תופסת את ידי מאחורי ומושכת אותי. 'פאק, הלך עלייך' קרא תת המודע שלי "תעזוב אותי" צעקתי עליו ונסתי למשוך את ידי.
"אל תפחדי אנחנו רק נהנה קצת" אמר במבט משועשע ומשך אותי חזק יותר מוביל אותנו לאחת הסמטאות שבשכונה. 'אלוקים תעזור לי' צרחתי בתוכי.
לא משנה כמה התנגדתי הוא היה היה יותר חזק מימני. הוא הצמיד אותי לקיר והתחיל לנשק אותי בכוח ולי רק יצאו דמעות וצרחות "תרפי קצת" הוא אמר והתחיל להכניס את ידו לתחת חולצתי ולנסות להוריד אותה מגופי.
"דיי בבקשה תעזוב אותי" צעקתי בבכי והוא לא התייחס ופשוט קרעה את חולצתי כך שנשארתי רק בחזייה השחורה והפשוטה שלי.
'זהו זה הסוף שלך את הולכת להיאנס' תת המודע אמר לי.
ידו החלה להוריד לי את הטייץ וניסתה לחדור לתוך התחתונים שלי. ניסיתי להרביץ לו אבל לא הצלחתי הוא היה יותר חזק כשראה שאני לא זורמת הוא החטיף לי סטירה ואני רק צרחתי מתחננת לעזרה, עם עיניים סגורות, לא יכולה לראות דבר מהמתרחש.כשבא להכניס את ידו לתחתוני בפעם השניה הרגשתי שהוא כבר לא מעליי פקחתי את עיניי במכה, וראיתי שהוא שרוע על הרצפה כשבריאן מעליו ואגרופיו מכות את אותו הזקן פעם אחר פעם.
"בן זונה, אם היא אומרת לך לעזוב אז אתה צריך לעזוב" צעק עליו בריאן תוך כדי שמרביץ לו בחוזקה, זה היה כמו לראות קטע אקשן מתוך סרט רק בשידור חיי.
גופי היה מנותק מהעולם, לא הרגשתי דבר חוץ מהדמעות שיוצאות בשתף מעיניי ואת ידיי שמחסות את גופי העירום למחצה.
YOU ARE READING
את שייכת לי
Romance-סיפור גמור- "די תעזוב אותי" צעקתי וניסיתי להוציא את ידי מאחיזתו ללא הצלחה "לאן את רוצה ללכת?" שאל "רחוק מימך" אמרתי והתחילו ליזלוג לי דמעות מהכאב שהרגשתי בידי מאחיזתו "את בחיים לא תצליחי להיות רחוקה ממני כי את שייכת לי" ענה ועזב את החדר בטריקת דלת...