☆פרק 55☆

6K 236 61
                                    

לאחר כמה חודשים
"אמילי אני לא עומד בזה יותר" אמר לי ראיין שהוא נישפך על מיטתנו אחריי שחזר מעבודתו "אמילי אני בחובות של כימעט מילארד דולר" אמר ופי ניפער למילותיו "מה?!? איך ניכנסת לחובות ביכלל?!?" שאלתי מודאגת "העסקים התחילו ליפול לי ואני כמו דפוק סגרתי מלא עיסקאות בלי לחשוב על כל הכסף שאני צריך לתת" אמר "ראיין זה מלא כסף איך נחזיר את זה ועוד מעט אני צריכה ללדת איך נגדל את הילדה?!?" שאלתי "אני לא יודע אמילי, נישבע לך שאני לא יודע מה לעשות" אמר שם את הידיים שלו על ראשו "טוב בוא נילך לישון כבר מאוחר מחר נחשוב מה לעשות" אמרתי מנסה להיות רגוע אך בתוך תוכי כולי בלחץ ובדאגה.
ראיין הינהן אם ראשו פשט את בגדיו וניכנס תחת השמיכה וכך גם אני.
ראשי היתמלא במחשבות רבות על התינוקת מה נעשה?!? איך נגדל אותה אם אנחנו בחובות?!?
בחיים לא חשבתי שהדבר שידאיג אותי שאני עם ראיין זה כסף כי תמיד היה, אבל מה נעשה עכשיו?!?.

לאחר 4 ימים
הימים עוברים ואני בקושי רואה את ראיין כל יום הוא קורע את התחת בעבודה שלו ומנסה להחזיר חובות.
אני מרגישה כל יום רע יותר.
יצא לי להיתעלף פעם אחת באחד מין הימים ביגלל שהייתי בלחץ אז הלחץ דם שלי עלה ונפלתי עברתי את כל הבדיקות הנידרשות ולמזלי הרב לא נפלתי על הבטן כך שהתינוקת שבבטן בסדר.

אני שוכבת על המיטה בחדרי שהטלוויזיה דלוקה ואני  צופה בסדרות שרציתי להשלים כבר ממיזמן לפתע שמעתי צעקות מילמטה "תעזוב אותי כבר" נישמע קולו של ראיין קמתי במהירות מהמיטה יוצאת מהחדר ויורדת במדרגות מגלה ליראות שהבית מלא בשוטרים וכמה מהם מחזיקים בראיין "מה קורה פה?!?" שאלתי בדאגה "אמילי אני מיצטער" אמר ראיין "למה אתם לוקחים אותו" פניתי לאחד השוטרים "הוא עסק במכירת סמים לקטינים והוא היה חייב הרבה כסף למדינה" אמר השוטר וליבי ניקרע לשניים, סמים מה לעזעזעל?!? הוא לא אמר לי את זה.
"ראיין זה נכון?!?" שאלתי אותו שהדמעות כבר נופלות מעיניי והוא שתק "סליחה אמילי" אמר שעל פניו הבאת חרטה "יאללה בואו נצא מפה" קרא אחד השוטרים בקול והם החלו ללכת כשראיין בידיהם קלוע באזיקים "רגע" צעקתי אני חייבת לקבל הסברים "אפשר רק 5 דקות איתו בבקשה" התחננתי לשוטרים "לא" אמר אחד מהם "בבקשה אני חייבת לדבר איתו רק 5 דקות וזהו" אמרתי מתחננת יותר השוטרים הסתכלו אחד על השני ואז אחד השוטרים קרא בקול "טוב יאללה מהר" צעק והעיף את ראיין לעברי הלכנו קצת לצד "לא ללכת רחוק" צעק אחד השוטרים ואני הנהנתי ונעצרתי במקומי וכך גם ראיין פניו של ראיין היו כלפיי מטה ראו שהתבייש בעצמו "למה?!?" שאלתי מחכה לקבל תשובות "למה עשיתה את זה, נידפק לך הראש או מה?!? למכור סמים לקטינים מה קורה לך ראיין?!?" צעקתי בכעס " אמילי הייתי חייב לצאת מחובות זה היה הדבר היחיד שמרוויחים בו הרבה כסף" אמר מסתכל עליי ואז מחזיר את מבטו לריצפה "ראיין היינו יכולים לצאת מזה גם בלי כל העסקים המפוקפקים האלה, היינו מוצאים דרך אחרת" צעקתי עליו מרגישה איך לבי נישבר לחתיכות "אני מצטער אמילי" אמר "מה אני יעשה עכשיו אתה הולך לכלא?!?מה אני יעשה בלעדך?!?איך אני יגדל את התינוקת לבד?!?" הצפתי אותו בשאלות
"על תדאגי את לא תיהיה לבד אף פעם" אמר ולא הבנתי למה התכוון "אפשר נשיקה אחרונה?!?" שאל ואני הנהנתי את ראשי לחיובי, הוא קירב את שפתיו לשפתיי ובשנייה אחת הוא ריסק אותם על שלי ונישק אותם בעדינות רבה אבל גם עם הרבה תשוקה "יאללה מספיק" צעק השוטר וניתק את שפתיו של ראיין משפתיי בכך שמשך אותו ממני "ביי אני אוהב אותך" אמר ראיין והיה נישמע כאב בקולו "גם אני אוהבת אותך ביי" אמרתי ללא קול ותוך שניות כבר כל השוטרים לא היו בבית וכך גם ראיין שניגרר איתם לכלא.

נקודת מבט בריאן:
קיבלתי היום שיחה ממספר לא מזוהה בדרך כלל אני לא עונה אבל זה היה בבוקר שעוד ישנתי כך שעניתי בלי לשים לב מי מתקשר. בהתחלה חשבתי שאני מדמיין עד ששמעתי את קולו של ראיין לקח לי זמן עד שעניתי לדבריו כי הייתי מופתע שהוא התקשר אליי בכלל אחרי כל כך הרבה זמן.
הוא התחיל לספר לי שהוא שלח משהוא לאיים על אמילי לעשות לי את כל מה שהיא עשתה לי וששום דבר לא היה מרצונה אלא בגללו, הוא אמר שהכל היה נקמה על מה שעשיתי לו שלקחתי לו את אמילי ושגרמתי לה להתאהב בי כשידעתי שהוא רצה אותה.
הייתי עצבני עליו ועל עצמי על מה שעשיתי ליפני כל כך הרבה זמן, הרגשתי חרטה כל כך גדולה פתאום כל הכאב שניסיתי להתחמק מימנו כל כך הרבה זמן הגיע שוב והמשכתי להקשיב לו הוא סיפר לי שהוא ניכנס לכלא בגלל שהוא מכר סמים לקטינים ושהוא היה חייב הרבה כסף למדינה.
והדבר האחרון והכי כואב שהוא סיפר לי שהוא ואמילי התחתנו שוב והיא בהריון מימנו כבר כמה חודשים והוא רוצה שאני יהיה איתה ויקח אותה אליי כי היא לא יכולה להישאר לבד בהריון בגלל שהוא לא יכול לטפל בה ובתינוקת שתיהיה להם מהכלא, הוא ביקש מימני להבטיח לו שאני יבוא אלייה ויהיה איתה
והבטחתי לו שזה מה שאני יעשה.
אני אף פעם לא ישאיר אותה לבד יותר.


אז ייצא פרק אחריי הרבה זמן שלא אני מיצטערת שככה יצא פשוט לא היה לי זמן ליכתוב❤
על תישכחו להגיב ולהצביע אוהבת אתכן מלאא❤❤

את שייכת ליWhere stories live. Discover now