"Sayang!!!! Lama lagi ke shopping tu"
"Wait! Umi, abi, daddy hm hadiah untuk syaz takda by" Rania menarik tangan suami tercintanya untuk masuk ke kedai fesyen ternama yang lain.
"Sayang ni kan hampir satu kota Florence dah kita pusing. Benda sama je. Handbag perfume. Itu je" Rayyan mengeluh berat. Inilah perempuan.
"Fine. Hubby pergilah duduk dekat taman sana! Tak payah teman!" muncung sedepa mulut Rania. Eleh merajuk pulak.
"Alolololo tak baik merajuk merajuk ni tau! Demi sweetheartku hubby sanggup teman walau beribu tahun pun" Rayyan mencuit pipi gebu Rania.
"Eeee over lah awak ni!" tersenyum Rania.
Selesai membeli belah. Rania dan Rayyan pulang ke hotel untuk mengemas barang dan terus bergerak pulang.
**********
"Assalamualaikum!""Waalaikumussalam! Eh dah sampai dah" Datin Hasma memeluk Rania. Pasangan suami isteri itu menyalam tangan Datin Hasma.
Mereka duduk di ruang tamu rumah agam itu.
"Ha macam mana honeymoon okay? Seronok tak?"
"Seronok sangat umi! Thanks tau"
"Dia je yang seronok shopping sakan. Kita ni tukang keluar duit" Rayyan mencelah.
"Danny! Tak baik tau. Dah memang duit suami tu duit isteri nak buat macam mana kan Rania" ha back up lah menantu kesayangan tu terus dan menerus.
"Abi mana mi?" Rayyan duduk sambil bersilang tangan di dada.
"Abi macam biasalah busy dekat office"
"Umi! Rania ada belikan handbag from Itali untuk umi!!!"
"Amboi anak umi ni! Thank you Nia! Cantiknyaaaaaa"
"Ha. Boraklah dulu. Sayang, hubby nak duduk luar rumah eh" Rania angkat tangan ok.
Rayyan membuka aplikasi whatsapp. Baru perasan dia ada chat dari Bella. Eh? Semalam? Tepuk dahi Rayyan.
"Allah... Rania Rania. Rupanya ni sebab kau marah semalam. Aku tahu kau cintakan aku. Cuma kau ja yang tak sedar" senyum terukir di bibir.
Tanpa membuang masa Rayyan buka contact list , edit amd siap! love yang ada dibuang dari nama Bella.
Anabella cukup. Satu lagi contact name dia edit.
My sweetheart❤❤
Amboi! Dulu bukan main save name 'Rania budak kecik' sekarang berbunga bunga hati eh!
Tiada yang mampu memisahkan kita berdua
Tiada yang mampu melenyapkan perasaan ini
Walau diuji takkan ku berhenti
Akan ku pertahankan hingga nafas yang terakhir
Aku sayang kau.
VOUS LISEZ
MR PERFECT MILIK AKU !
Roman d'amour[ COMPLETE ] *************** Soalan yang sering bermain di minda Rania Rafesya kini sudah terjawab. Mengapa hatinya semakin membenci lelaki bernama Rayyan Danial ? Perasaan ego dan benci semakin menghilang setelah Rania dan Rayyan bersama namun , ba...