Nic się nie zmieniło w jego mieszkaniu odkąd tu ostatnio byłem, a byłem chyba z pół roku temu. Zawsze siedzieliśmy u mnie. Wszelkie imprezy były w moim domu albo u Sakury. Czasem szło się do Kiby a czasem do Ino.
Walnąłem się na jego łóżko i zacząłem się rozglądać po pokoju. Na komodzie stały nasze zdjęcia z akademii gdy mieliśmy 6 lat i te gdy zaczynaliśmy naukę z Kakashim.
-Sasuke. Masz więcej naszych zdjęć? -Chłopak nie odpowiedział tylko zaczął grzebać po szafkach i walnął tuż przed moim nosem ogromnym i grubym albumem ze zdjęciami.
-Moja mama to zapalona fotografka.
-Twoja mama to w ogóle człowiek renesansu! Co rusz robi z moją jakieś rzeczy, to na drutach, to z makaronu, papieru, drewna. Raz nawet postanowiły zasadzić kwiaty z mamą Ino w centrum miasta! Cała Konoha podziwiała ich dzieło. Pamiętam, że tata był zachwycony i zaproponował nawet mamie Ino, żeby jej kwiaciarnia zajmowała się centrum miasta od botanicznej strony.
-Chyba mają za dużo czasu wolnego. -Prychnął Sasuke.
-No! wtedy chyba naprawdę im się nudziło. -Śmiałem się razem z nim. -Wiesz? Dzisiaj moja mama szykowała jakieś materiały. Może zrobią wielki baner by ci kibicować.
-Chyba spaliłbym się ze wstydu!
Otworzyłem album ze zdjęciami a Sasuke usiadł koło mnie i też je oglądał. Stare dobre czasy z akademii. Mieliśmy dużo zdjęć razem z rodzicami a czasem nawet trafiały się zdjęcia z Sakurą. Były też zdjęcia z Itachim i Shisuim oraz Izumi. Był Kakashi z żoną, oraz nasi przyjaciele ze szkoły sztuk walki. Fajnie było powspominać z Sasuke stare dobre czasy.
-Trzeba będzie zrobić nowe zdjęcia do albumu! -Zaproponowałem Sasuke.
-Po co? Żyjmy chwilą.
-No nie powiesz mi, że nie jest fajnie pooglądać swoje stare zdjęcia! -Oburzyłem się. -Skoda, że Sakura nie może ich z nami pooglądać. Na pewno też by chętnie powspominała.
-Ta... -Spochmurniał Sasuke. O co mu chodzi? Aż tak jest w niej zakochany, że aż nie podoba mu się jak ktoś inny o niej wspomina oprócz niego?
-Chłopaki chodźcie na dół, Itachi coś chce! -Zawołała z dołu Izumi.
CZYTASZ
Wiry
RomanceNaruto, Sakura i Sasuke są przyjaciółmi od przedszkola. Chodzą razem do liceum oraz są razem w grupie na zajęciach ze sztuk walki. Naruto od zawsze jest zakochany w Sasuke lecz udaje, że podoba mu się Sakura. Ta jednak potajemnie kocha się w Ino, kt...