5 ~ Szoknya

150 18 0
                                    

Be is csengettek, majd szépen lassan mindenki bejött. Még a tanár is.

-Gyerekek a következő órán is én leszek, mert ma mindenki dupla órát akar tartani és nem szeretnek titeket. A dogák jók lettek. Egy tanuló nem kapott 4-est vagy 5-öst. -Nézett rám. -Ő nem más, mint Haera. A feladata a feltalálok és a találmányuk volt. Az utolsóhoz azt írta. "Kim Seokjin a hülye feleltetés, mert felbaszták az agyát." Nos igen. Egyes! -Nézett az osztályra. -Nem kell vigyáznom senkire. Ma kezdjük a korrepetálást.

-De szólnom kell a báty....

-Nem érdekel. -Húzta fel szemöldökét. -Akkor felhívod vagy írsz neki. Mit bánom én. -Ült le. -Szeretnétek filmet nézni?

-Igen. -Mondták a többiek.

-És mit? -Forgatta meg szemeit.

-Szürke ötven! -Nyögte be valamelyik idióta.

-Jó. De ezt nem mondjátok el senkinek. -Emelte fel ujját. -Ti hülyék vagytok? A magyar Alföld elbújhat mellettetek. -Emelte fel hangját. -Nem nézünk ilyet. Valami más?

-Bocs, hogy szeretlek! -Mondta egy lány.

-Jó. -Sóhajtott. -Oda ültök ahova akartok. -Ügyködött laptopján.

Mindenki elment a helyéről csak Jisoo és én nem.

-Át adod nekem? -Állt meg padunk előtt Hoseok.

-Tessék. -Mutatott rám.

Hoseok megfogta a karom és hátra húzott, majd felültetett a leghátsó padra és felült mellém.

-Nem vagyunk együtt. -Néztem rá.

-Ne rontsd el! -Karolt át, majd közelebb húzott magához.

Sóhajtottam, majd nem mondtam semmit.

[...]

Óra végén mindenki kiment a teremből.

-Haera te gyere vissza! -Mondata megállított és visszafordultam.

-Igen? -Nem néztem rá.

-Ha velem beszélsz rám nézz! -Ült az asztalára.

-Mit szeretne? -Néztem rá de nem a szemébe.

-Beszéljek a bátyáddal? -Fonta össze kezeit.

-Nem kell. -Hajtottam le fejem, s közben megráztam. -Majd én beszélek vele. -Mondtam halkan.

-Hát jó. Akkor csak ennyi. -Egyenesedett ki. -Mehetsz! -Biccentett fejével az ajtó felé, majd egy szó nélkül mentem is.

[...]

Az egész nap unalmas volt. Hoseok rámmászott és nem hagyott békén.

Most arra várok, hogy Seokjin megérkezzen és elkezdhetjük a korrepetálást.

-Bocsi csak papírok! -Lépett be az osztályba.

-Mr. Kim én nem értem. Miért kell korrepetálásra járnom ha jók a jegyeim? -Vontam kérdőre.

-Hát mert a tanárod vagyok és én azt mondtam. Elég máshogy használod a nyelvet, mint kéne. -Húzta fel szemöldökét.

-De már a fa.... Igaza van. -Adtam be magam. -Mivel kezdünk?

-Hoztam feladatokat neked. -Ült le mellém a középső sor első padjába, majd letette elém a lapokat. -A hetest és a tízest old meg. Ha jók lesznek pénteken nem kell jönnöd. -Húzta mosolyra száját.

-Nekem jó a péntek. -Vágtam rá.

-Azt hittem Hoseokkal mész randizni. De akkor tévedtem. -Nézett el.

S°Z°E°R°E°T°L°E°K (K.S.J. ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant