-Az egész 13 éves koromban kezdődött... Amikor anya újra össze jött Mr. Park-kal. Egy hetet ott töltöttünk Nana házában és egyik nap elmentünk sétálni de én elvesztem.... Mr. Park rámtalált és elvitt egy helyre, ahol 40+-os férfiak voltak. Elkezdett 3 fogdosni és bevittek egy szobába, ledobtak egy ágyra és megerőszakoltak.... -Néztem a földre. -Utána Mr. Park kivitt onnan, majd hazavitt. Én nem beszéltem többet senkivel és ez anyámnak feltűnt. Egy profi pszichológust fogadott fel és az csak annyit tudott, hogy valaki fogdosott. Nem akartam elmondani, mert akkor anya rosszul lett volna... Utána folyamatosan molesztált és nem tudtam mit tenni.
Nana persze az egészet értette és segített abban, hogy anya ismét apámmal legyen együtt. Azután gimibe kerültem és próbáltam elfelejteni... Ennek hála mindenkivel gonosz voltam, hogy ne tudjanak bántani és most mindenki utál. De nem molesztálnak. -Néztem rá, majd ismét el.-Miért mondtad, hogy még szűz vagy? Csak azért, mert el akartad felejteni?
-Részben... A másik ok az volt, hogy ne kérdezd meg, hogy ki volt. -Néztem szemeibe, majd elmosolyodott, amit nem értettem.
-Bármennyire is volt ez igaz, tudom, hogy valamit nem mondasz el. -Fürkészte arcom. -Mi történt, aznap este?
-Semmi. -Lettem feszült, majd rá kellett jöjjek, hogy már nem hátrálhatok. -Volt ott egy fegyver és... Kellő nyugalommal lőttem le kettőt.... -Mondtam nagyon halkan.
-Van egy olyan sejtésem, hogy te sem félsz a haláltól. -Sóhajtott egy nagyot, majd magához húzott. -Amúgy vannak fejlemények, hogy kiért akarnak valóban megölni. -Mondta hirtelen, s érdeklődve figyeltem rá. -A birtokodban van egy bizonyos dolog, amivel uralomra tudnak törni. Ez pedig az agyad. Fel akarnak boncolni és meg akarják nézni. Töltöttél ki olyan teszteket, amik 178-as IQ-t mutattak. Ezért nem is csináltak semmit. Az elején még azért volt ilyen, mert el akarták terelni a témát de ma az embereim kiderítették. -Magyarázta.
-Embereid? -Kérdeztem vissza, s bólintott.
-Szép munka volt. -Jött elő Jieun. -De elég későn. -Dobta elénk Jimin-t, aki meg volt kötözve. -Viszont! -Húzott egy mosolyt arcára. -Ha Jin most leugrik, te pedig velünk jössz nem lesz semmi baj. Úgyse féltek a haláltól. De akár ő is repülhet. -Mutatott Jimin felé. -Tehát?
-A kurva anyádat! -Húztam be neki egyet, de nem értem el vele sokat.
Jin visszarántott, majd maga mögé lökött és elővette pisztolyát.
-Lee nem fog örülni ennek. -Húzta fel szemöldökét. -A legjobb bérgyilkost küldi majd rád. -Sóhajtott. -És soha nem fogja feladni.
-Velem miért nem harcolsz? -Vonta kérdőre a lányt.
-Esélyem sincs. -Rázta meg fejét. -Mindig is te öltél legjobban embereket. Nem is értem miért nem akartál vezér lenni. Te lettél volna a legjobb. De még nem késő. Ha átadod, lehetsz vezér. De van rá 48 órád. -Ment az ajtóhoz. -Ha nem hozod elmegyünk érte, de holtan fogjuk elvinni. -Nyitotta ki az ajtót, majd el is tűnt.
-Jól vagy? -Szaladtam oda Jimin-hez de nem szólalt meg. -Lélegzik! -Néztem meg pulzusát. -Még egy óra. Bírd ki! -Néztem bátyám arcát.
...
Megérkeztünk de Jimin nem ébredt fel, ezért hívtunk egy orvost.
...
Nem szóltunk Nana-nak, mert nem akartam, hogy aggódjon, ezért a kórház után rögtön hozzá mentünk.
-Ha kérdezi, egy barátom vagy. -Néztem Seokjin fele, aki egy szemforgatás után bólintott, majd csengettem.
Hosszas várakozás után Mrs. Chang nyitott ajtót, a takarítónő.
YOU ARE READING
S°Z°E°R°E°T°L°E°K (K.S.J. ff)
FanfictionVajon a szerelem tényleg csodákra képes? Tényleg megtudunk tenni mindent a szívünk választottjáért? Egy rossz titokból lehet szerelem? Ha elolvasod ez kiderül. "Olyan gyönyörű az egész lénye! Soha nem akarom elengedni és nem is fogom. Senki nem vehe...