-Még mindig rosszul vagy? -Húzott ölébe.
-Most ne! Még fel kell dolgozzam. És még csak egy óra van. -Néztem az órára.
-Akkor csak igyál meg velem valamit. -Csúsztatta kezét fenekemre.
-Jó. -Álltam fel gyorsan, majd kimentem a konyhába és hoztam két poharat meg az üveget.
Igazából nem akartam inni de nem is akartam jobban belemenni a dolgokba így ezt találtam legjobb megoldásnak.
...
-Örültél volna, ha terhes lettél volna? -Tette fel hirtelen a kérdést.
-Nem tudom... -Halkultam el. -Valamilyen szinten persze de... Még fiatal vagyok ehhez. Nagyon...
-De máshoz nem. -Csókolt meg.
-Nem tudsz leitatni, hogy most csináljuk. -Néztem szemeibe.
-Csak hiszed. -Töltötte ki a poharakba egy mosollyal arcán.
-És ha nem iszok? -Haraptam alsó ajkamba.
-De fogsz! -Adta kezembe, majd belekortyolt sajátjába. -De csinálhatsz mást is. -Vont vállat. -Viszont azt józanon is lehet. -Húzott magához derekamnál.
-De abból úgyis ágy lesz. -Kortyoltam bele én is és meglepetten tapasztaltam, hogy nagyon jó az a bor.
-Na? -Húzott szájára önelégült mosolyt.
-Én tudom kontrollálni magam. -Ittam bele még egyet. -Amúgy sem akarok berúgni a buli előtt. Nem tudok, majd elmenni és Jisoo haragudni fog rám.
-Lefizetem. -Állt elő ezzel az ötlettel.
-Nem! -Mondtam egy kicsit indulatosan. -Jisoo... Jisoo akkor ide fog jönni mindig, ha kell neki pénz. -Magyaráztam. -Mindig azt mondtam neki, hogy a szüleim temetésére rakom félre. -Vontam vállat.
-Megnyertem a fogadást! -Terelte a szót de rossz irányba.
-És?
-Ez azt jelenti, hogy meg kell csinálnod. És mivel van elég időnk rá, megcsinálhatnád. -Vont vállat, majd közelebb hajolt. -Az utána következő dolgokat meg még megvitatjuk. -Nézett végig rajtam. -Szóval?
-Elfelejtettem? -Kerestem valami kifogást.
-Megnézzük mennyire. -Mosolyodott el próbálkozásomon, majd megcsókolt.
-Át is kell öltözzek? -Sóhajtottam.
-Hmm... -Gondolkodott el rajta. -Miért ne. -Vont vállat, majd egy szemforgatás után felmentem.
Igazából nem volt sok kedvem ehhez, mert az előző este is elég volt.
Tudatnom kell vele, hogy nem vagyok holmi csitri! Bár most épp valami olyanra készülök. De ő erőlteti!
Miután ezt letárgyaltam magamban, felvettem a ruhát, majd lementem.
KAMU SEDANG MEMBACA
S°Z°E°R°E°T°L°E°K (K.S.J. ff)
Fiksi PenggemarVajon a szerelem tényleg csodákra képes? Tényleg megtudunk tenni mindent a szívünk választottjáért? Egy rossz titokból lehet szerelem? Ha elolvasod ez kiderül. "Olyan gyönyörű az egész lénye! Soha nem akarom elengedni és nem is fogom. Senki nem vehe...