32. ~ Tesztek

27 2 0
                                    

Egy réthez értünk és kiszálltunk.

Seokjin hozta a plédet én meg a bort.

-Pohár nélkül fogjuk inni? -Kérdeztem rá.

-Baj? Már nyaltunk egymás szájába. -Indult el, majd én is.

-Nem. -Értem oda mellé, majd ő megfogta kezem és össze kulcsokat ujjainkat.

Leültünk de nem mondtunk semmit. Tisztes távolság volt köztünk, amit per pillanat nem volt kedvem szűkíteni.

...

-Haera! -Szólalt meg.

-Hm? -Néztem rá, s nagyon közel volt, amitől fura érzés keletkezett a gyomromban, mint aznap este is.

Nem mentem hátrébb de ő sem közeledett.

Arra vár, hogy én lépjek? Így be tudnám bizonyítani, hogy szeretem?

Elkezdtem közeledni felé, majd összeért ajkunk.
Elkezdett maga felé húzni, s fenekemhez tette mezét.

-Menjünk haza! -Markolt bele.

-Csak most jöttünk. -Nyitottam ki szemeim.

-Nem érdekel. -Állt fel, majd én is és elmentünk a kocsihoz, majd beültünk és ismét egymásnak estünk. -Megváltoztatom a fogadásom tétjét.

-Mi lenne az? -Figyeltem érdeklődve.

-Öl-táncolsz nekem. -Csókolt meg, majd elindította az autót, de én csak felé néztem. -Nem baj?

-Nem... -Ráztam meg fejem. -Így is úgy is szex lesz belőle. -Sóhajtottam, majd kinéztem az ablakon.

Haza értünk, majd bementünk és Seokjin bezárta az ajtót, majd a falnak lökött és megcsókolt.

Derekamra fogott, s erősebben csókolt. Akaratos volt de úgy voltam vele, hogy nem fogom tudni leállítani, ezért csak haladtam az árral.
Fenekemre fogott, s magához tolt, ahol már éreztem dudorodó felét.

-Várj! -Kapott el hirtelen a szédülés, majd a hányinger és rohantam a mosdóba.

-Jól vagy? -Szaladt utánam. -Az én hibám.

-Nem. -Ráztam meg fejem. -Biztos csak elrontottam valamivel. -Álltam fel, majd megmostam arcom. -De most kérlek ne!

-Nem is ettél semmit. -Kezdett el aggódni, ami aranyos volt tőle.

-Seokjin, nyugi. -Néztem rá. -Nincs semmi baj. Biztos csak.... Csak az adrenalin? -Találtam ki valamit gyorsan, mert nem volt semmi ötletem. -Hagyjuk is. Nem fontos. -Mentem le a nappaliba.

-Baszki! -Futott utánam. -Mi van ha terhes vagy? -Nézett hasamra.

-Ugyan már. -Néztem rá. -Hiszen... -Akadtam meg, mert nem védekeztünk.

-Most azonnal el kell menni és venni egy tesztet! -Fogta meg csuklóm, majd kiment a kocsihoz, beültünk és mentünk a legközelebbi boltba.

-Szép napot! -Köszöntött az eladó, amint beértünk.

-Üdv! -Mosolyogtam rá. -Seokjin. -Szóltam rá, hogy köszönjön.

-Szép napot magának is! -Húzott tovább. -Milyen kell? -Állt meg a tesztek előtt.

-Honnan tudjam. Nem voltam még terhes. -Néztem rá. -Vegyünk három különböző fajtát és ennyi. -Vettem le hármat, természetesen alulról.

-Várj, azokat mindenki megfogta! -Vett le kettőt fentről.

Sóhajtottam, majd vissza raktam kettőt és elindultunk a pénztárhoz.

S°Z°E°R°E°T°L°E°K (K.S.J. ff)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora