1 ~ Kabát

384 22 2
                                    

Ma töltöttem be a 17. életévem és a legjobb barátnőmnél vagyok. Ő Jisoo. Igazi pasifaló. Mindenkit megkap aki csak tetszik neki.

Én persze teljesen az ellentéte vagyok. Még nem voltam együtt fiúval. Egy ember van, akinek odaadnám magam de őt tiltja a törvény. A személy nem más, mint Kim Seokjin. A nyelvtan és történelem tanárom. Fülig szerelmes vagyok belé és ezt legjobb barátnőm is nagyon jól tudja.

De visszatérve a jelenbe.

Jisoo épp egy újabb sört nyit meg, majd elkezdi inni.

-Beszélgessünk! -Ivott bele, majd rám figyelt. -Mit szolnál a szerelemhez?

-Nekem jó. -Válaszoltam.

-Mi van Mr. Kimmel? -Érdeklődött.

Elpirulva néztem le, amin csak nevetett.

-Semmi. Mi lenne? -Vontam kérdőre.

-Ha neked nem kell akkor megszerzem én. -Mondta ki lazán, majd utolsót kortyolta az italából és letette az asztalra az üres üveget.

-Nem jöhetek vele össze. Az illegális lenne. -Szomorodtam el. -De te is csak 17 éves vagy.

-Jaj drágám. Én már idősebb palikkal is voltam, mint 30. Nem kell félteni.

-Seokjin csak 23. -Oktattam ki.

-Nem baj. -Legyintett. -Akkor is. Nekem a kor nem számít. Az a lényeg, hogy nézzen ki jól és legyen pénze.

-Egy tanárnak miért lenne sok pénz.... Jó igaz. -Emlékeztem, hogy nagy háza van. -De akkor is. Nem zavar, hogy tanár? Ráadásul téged is tanít.

-Engem ez hidegen hagy. De ha ennyire akarod nem mozdulok rá. Mert a legjobb barátnőm vagy. -Ölelt át, amit egyből viszonoztam.

-Szerinted ha lerontom a jegyeim akkor fog korrepetálni? -Váltam el.

-Nem tudom. -Nevetett fel. -De ha lerontod én szólok neki. -Húzta mosolyra száját. -De a te jegyeid amúgy se a legjobbak.

Bármennyire is ribancnak tűnik szeretem. Ő is szeret engem de ezt csak akkor mutatja ki, ha csak ketten vagyunk. Vagy ha nagyon részeg.

-Akkor holnapután készüljünk az ÖHASV hadműveletre. -Bökött oldalba.

-Ez mit jelent? -Utaltam az "ÖHASV" rövidítésre.

-Összehozzuk Haerát Szíve Választottjával. -Adott választ.

-Ohh. Ez aranyos. -Mosolyodtam el, majd összeszedtem az üres üvegeket.

-Itt alszol? -Jött utánam a konyhába.

-Nem. A bátyám már vár. Jimin nagyon félt. -Magyaráztam.

-A szüleid? -Érdeklődött.

-Üzleti út. -Forgattam meg szemeim.

-Meddig? -Ült le egy székre.

-Szerdán jönnek haza. -Ültem le én is.
-De már mennem kéne. -Álltam fel, majd felvettem cipőmet.

-De sötét van. És nem vagy valami csúnya. -Aggódott.

-Aranyos, hogy aggódsz de Jimin már biztos vár. -Vettem fel táskám. -Szia!

-Szia! -Öleltük meg egymást, majd el is indultam.

Sötét és hideg volt már. Be kell vallanom, hogy féltem is, mert minden utcán járkálnak pedofilok és drogosok valamint szervkereskedők.

Vacogva sétáltam tovább Seoul hűvös utcáin. Jött velem szemben egy alak de nem is figyeltem rá. Csak mentem, hogy linnék előbb hazaérjek.

S°Z°E°R°E°T°L°E°K (K.S.J. ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora