Megcsókolt, majd fenekemre fogott, s közelebb tolt magához.
-Nincs még korán ehhez? -Húztam hátrébb fejem.
-Az elkövetkező hétben a lelket is kibaszom belőled. -Lehelt ajkamra, majd bele harapott.
-Megvan? -Próbáltam meg kifogást keresni.
-Már volt egy hete. -Húzta fel szemöldökét. -De akkor csak este. -Vont vállat. -Mit akarsz csinálni?
-Éhes vagyok. -Fogtam meg hasam, s elindultam a konyha fele.
-Engem megkaphatsz. -Jött utánam.
-Most nincs ehhez kedvem. -Nyitottam ki a hűtőt. -Van itt eper!? -Vettem ki. -Kérsz gyümölcstálat? -Másztam nyakig a hűtőbe.
-Te megcsinálod? -Mosolyodott el, s egy határozottat bólintottam, majd nekiálltam.
Jin pov
Haera csinálta a tálat, én meg csak néztem. Nem hittem el, hogy ennyi rossz után végre csak velem van. És ehhez csak három mondat kellett.
Végzett vele, majd kimentünk hátra az udvarra.
-Nem tudom kiverni a fejemből a tegnap esti látványt. -Szólaltam meg hirtelen de nem reagált rá. -Haera!
-Most mit mondjak erre? -Nézett el a távolba. -Hogy akkor ma felveszem neked? Kezdjük ott, hogy ruhám sincs itt.
-Hát felőlem ruha nélkül is lehetsz. -Vontam vállat, s ő szemöldökét felhúzva nézett rám. -Most mi van?
-Miért akarod ezt ennyire? -Kérdezte halkan. -Máshogy is ki lehet fejezni a szeretetet a másik iránt... És amúgy is... -Hallgatott el.
-Igen? -Vártam, hogy folytassa de semmi.
-Kérsz? -Terelte a szót.
-Nem. -Ráztam meg a fejem, majd gondolataim a merültem.
Igaza van! Máshogy is lehet... De ő miért nem akarja? Akarja? Akarja, de valami visszahúzza. De mi?...
A nap hátralevő részében Haera szerezte a műveltséget, én pedig elvoltam valahogy magammal. Elég fura egy ember vagyok. Lehet többször kéne magamban gondolkodni és egyedül lenni?
-Mióta készültél arra, hogy ide jöjjünk? -Jelent meg.
-A festőszoba a bátyámé. -Indultam el felé. -De használhatod, ha megszáll az ihlet. -Csókoltam ajkára de ő nem csókolt vissza.
-Nem is mondtad, hogy van egy bátyád. -Fonta össze kezeit.
-Nem kérdezted. -Fontam dereka köre kezeim.
-Te se kérdezted, hogy miért akarok ide jönni, én mégis kiöntöttem a szívem neked. -Tolta el kezeim.
-Mondtam, hogy sokmindent nem tudsz rólam. De ha ennyire akarod... -Fújtam ki a levegőt. -Van két bátyám és anyámmal nem élek már egy ideje és nem is beszéltem vele. Ja és egy szex függő vagyok, aki eddig várt érted de te nem szeretnéd és minden egyes együtt töltött másodpercben vissza fogom magam, és megértem ha ezek után nem akarsz velem lenni de ez az igazság. -Néztem el róla.
-Majd kinövöd. -Vont vállat, majd kikerült. -De nem hiszek neked. -Ült fel a pultra. -Nem egészséges ez a sok hazudozás. Nagyon kamuk vagytok. De rátok hagyom. -Vont vállat. -Viszont azt az énedet akarom, amelyik igazi és nem hazudik. -Indult el felém. -Még akkor is, ha egy szex mániás állat. -Ért oda és elég közel volt de nem csinált semmit.
Lehajoltam, s közeledni kezdtem.
-De nem fogom hagyni magam. -Lépett hátra. -Amúgy is... -Fonta össze kezeit de nem mondott semmit.
VOCÊ ESTÁ LENDO
S°Z°E°R°E°T°L°E°K (K.S.J. ff)
FanficVajon a szerelem tényleg csodákra képes? Tényleg megtudunk tenni mindent a szívünk választottjáért? Egy rossz titokból lehet szerelem? Ha elolvasod ez kiderül. "Olyan gyönyörű az egész lénye! Soha nem akarom elengedni és nem is fogom. Senki nem vehe...