Reggel egyedül voltam az ágyban és hiányoltam Seokjin-t.
Magamhoz tértem, majd lementem, hogy megkeressem és hallottam hangokat a konyhából.
-Biztos nem akarsz vissza jönni? -Szólalt meg Jieun.
-Már mondtam, hogy utállak. És azt mondd el, hogy miért pont most kellett nektek Haera. -Akadt ki Jin.
-Apám azt mondta, hogy most úgyse fog neked sikerülni, mert az évfordulója volt de tévedett. -Halkult el.
-És ezt tavaly nem tudtátok volna megtenni? -Furcsállta.
-Mert ez volt a 2. és mi is ketten voltunk. Ami nagyon jó volt. -Kezdett el lépkedni.
-Nem volt az. Csak az eleje. Még akkor, de mostmár undorító. -Sóhajtott. -Most pedig kérlek távozz a házamból.
-Úgyis meg fogom késelni. -Hagyta el a házat.
-Jó reggelt! -Mentem be a konyhába.
-Szia! -Mosolygott rám. -Én keltett elek fel?
-Nem. Miért? -Próbáltam titkolni de nem sok sikerrel, mert eszre vette.
-Ne haragudj! -Sóhajtott. -Mostantól nem mész sehova. -Nézett rám, majd elindult. -Most be kell mennem a céghez. -Vette föl kabátját. -Nem kéne bevigyelek de nem is hagyhatlak itt. -Kezdett el gondolkozni, majd felhívott valakit. -Szia! Tudom, hogy nem szereted de ide tudnál jönni egy kicsit? Be kell mennem. -Magyarázza, majd egy idő után letette. -Hoseok nemsokára jön.
-Pont ő? -Kezdtem el nyafogni.
-Csak egy kicsi időre. -Jött közelebb.
-Akkor inkább, hagyj egyedül. -Fontam össze kezeim.
-Inkább, menj és öltözz fel. -Nézett a lépcső fele, majd mentem is.
-Ő Seokjin! -Mentem le. -Nincs magánál ruhám.
-Hoztak egy alkalmi ruhát nem tudom miért. Ma vedd fel azt és elmegyünk és hozunk. -Magyarázta.
Meg is találtam, majd felvettem.
-Inkább olyan vagyok, mit. Valami pénzes faszinak a felesége. -Mentem le.-Gyönyörű vagy. És szokj hozzá, mert ha a feleségem leszel egész nap ilyenbe kell lenned. -Mosolygott.
-Sziasztok! -Lépett be Hoseok, majd kérdőn nézett rám.
-Nincs nálam ruhája. -Vakarta meg tarkóját.
-És? Ugye nem? -Lett egy kicsit ideges. -Jin!
-De. -Mondta halkan.
-Ne csináld! -Ment oda hozzá. -Beszélhetnék veled?
-Persze. -Bólintott.
-A konyhában. -Indult el, majd Seokjin is utána ment.
Öt perc után vissza is jöttek.
أنت تقرأ
S°Z°E°R°E°T°L°E°K (K.S.J. ff)
أدب الهواةVajon a szerelem tényleg csodákra képes? Tényleg megtudunk tenni mindent a szívünk választottjáért? Egy rossz titokból lehet szerelem? Ha elolvasod ez kiderül. "Olyan gyönyörű az egész lénye! Soha nem akarom elengedni és nem is fogom. Senki nem vehe...