Belangrijke A/N aan het einde!!
Madison pov
'Maddy, schone slaapster, word wakker.' Ik voel een kus op mijn voorhoofd waardoor ik glimlachend wakker word. 'Hey Ni.' Mompel ik als ik me uitrek. 'Ga je omkleden, we moeten gaan.' Ik zucht diep. Waarom moet ik daar zo vroeg voor opstaan? 'Hoe laat is het?' '7 uur.' Ugh. Veels te vroeg voor een zondag. 'Mads, je moet echt opstaan.' Oké fine. Chagrijnig sla ik mijn deken in Nialls gezicht. 'Het word 31 graden vandaag en in de tourbus is het meestal wat warmpjes, dus trek niet iets te warms aan.' Ik slik. Fack...'Is goed, dankjewel.'
Sukkel
Ja, wat moet ik anders zeggen? "Nee ga ik niet doen, maar thanks voor de tip?" Dat zou pas dom zijn. Ik besluit dan maar voor een korte broek te gaan met een beige over the shoulder lange mouwen shirt. Het is gelukkig een heel dun shirt, dus misschien valt de hitte met deze outfit wel mee. Ik neem mijn koffer die ik gister avond al had ingepakt mee naar beneden waar ik inderdaad merk dat het best warm is. Het is nog warmer dan in mijn kamer. 'Had Niall je niet gewaarschuwd voor de waarschijnlijk snikhete bus?' Vraagt Harry. Ik had zo gehoopt dat er geen vragen over zouden komen... Hulpzoekend kijk ik naar Liam die ook niet lijkt te weten wat hij moet zeggen. 'Nee, sorry, dat was ik vergeten.' Zegt Niall dan. Ik kijk hem verbaasd aan. Hij playbackt dat ik erin moet meegaan. 'Ja... ja dat klopt. Niemand heeft dat tegen mij gezegd. Maar ik heb nu toch al het meeste ingepakt en als het echt te warm word, kan ik altijd mijn mouwen nog opstropen ofzo.' Lieg ik nog steeds een beetje verbaasd over Nialls verdediging. Harry knikt en laat het gelukkig voor wat het is. 'De bus staat al klaar. Laten we gaan.' Zegt Liam.
In de bus was er enorm veel spanning te voelen. Er werd bijna geen woord gezegd. Ondanks dat iedereen gewoon zijn eigen ding aan het doen was, was er toch geen fijne sfeer. Als we zo'n anderhalf uur onder weg zijn begin ik de hitte toch wat minder leuk te vinden. Mijn shirt plakt aan alle kanten aan mijn lichaam vast net als mijn haar die ik dus maar in een staart besluit te doen. 'Gaat het Mads?' Vraagt Niall bezorgd. Ik knik, maar niet heel geloofwaardig. Ik ben er namelijk wel zeker van dat mijn gezicht super rood is en dat het heel zichtbaar is dat ik het heet heb. 'Hier, neem wat water.' Biedt Liam mij aan. Dankbaar neem ik het aan en neem ik een paar grote slokken. Natuurlijk helpt het voor geen reet met de hitte, maar van hitte krijg je natuurlijk wel veel dorst.
Na nog een half uur hou ik het echt bijna niet meer uit. 'Hoe warm is het hier nu?' Vraag ik in het algemeen. 'Zo'n 37 graden denk ik.' Pfff. Zuchtend laat ik me achterover vallen op de vloer. Ja, ik zit op de vloer. 'Je ziet er echt niet goed uit, Maddy.' Niall begint zich nu echt zorgen te maken. Ik had gewoon zo gehoopt dat ik het wel kon verbergen, maar de hitte is me te veel. Ik word er zelfs licht in mijn hoofd van. 'Heb je nu de aandacht die je zo graag wilt?' Vraagt Louis. Ik frons. 'Je weet waar ik het over heb. Je trekt lange mouwen aan op een warme dag zodat je het snik heet krijgt en je weer de aandacht en de zorg krijgt van de rest die je dat met liefde willen geven. Bla bla bla. Altijd hetzelfde verhaaltje met jou.' Waarom is Louis altijd zo goed in alles wat ik doe in rede te trekken? Hij vind bij alles wat ik doe wel een rede dat ik het doe voor aandacht. Nog even en ik ga gewoon helemaal niks meer doen. Maar ja, het zou me niks verbazen als hij zelfs waar wel wat achter weet te vinden. 'Negeer hem maar hoor, hij lult uit zijn nek.' Snauwt Harry. 'Sinds wanneer ben jij het niet meer met mij eens hierover?2 maanden geleden stond je nog volledig aan mijn kant.' Oh nee, dit wordt ruzie. 'Sinds dat jij mij ineens begon te slaan misschien!?' Boos staat Harry op waardoor Louis ook meteen omhoog schiet. 'Dus? Heb ik een fout gemaakt? Ja dat heb ik. Maar dat is menselijk, fouten maken. Heb ik je eigen mening eruit geslagen ofzo?' Vuurt hij. 'Nee, Louis. Het is nooit mijn mening geweest! Ik stond aan jouw kant, omdat ik dacht dat je wist waar je het over had. Maar hoe bozer je werd, hoe meer onzin je uit ging kramen!' Louis is lang stil. 'Ik had meer van jou verwacht.' Hij geeft Harry een duw met zijn schouder als hij langs hem loopt naar de buschauffeur. Hij fluistert iets in zijn oor waardoor de chauffeur fronst, maar toch knikt. Verbaasde blikken gaan rond hier in de bus. Niemand snapt wat hij aan het doen is, maar het wordt allemaal duidelijk als de bus ineens stopt. 'Hasta la vista iedereen. Ik neem wel een taxi naar het hotel.' Bromt Louis. 'Louis, doe niet zo achterlijk-' verder komt Liam niet, want de deur wordt al met een harde klap dicht gegooid. Wat een drama weer...
JE LEEST
Unwanted ft ~ 1D
FanficMadison Kara Jones, 17 jaar en alleen. Ze zit in een weeshuis, maar echt vrienden heeft ze er niet. Toen op haar 11de haar vader overleed ging ze eraan onderdoor. Ze verloor veel vrienden en verwoestte haar band met haar broer en moeder. Toen haar m...