- 54. drunk again -

1.2K 52 21
                                    

Opnieuw lopen Louis en ik hand in hand naar huis en wederom durf ik gewoon niet zo aan te komen. Elke keer als ik aan Niall denk lijkt het alsof iemand mijn maag aan het fijnknijpen is en dat is niet bepaald een prettig gevoel. Maar als we binnen komen was het nergens voor nodig, want Liam is de enige die thuis is. 'Hey, hoe was het?' Vraagt hij lief. Blozend pak ik Louis zijn hand weer vast. 'We zijn een koppel.' Zegt Louis. Ik knik. 'Dat is super leuk!' Zegt Liam enthousiast en kijkt ons dan even bedenkelijk aan. 'Wat?' Vraagt Louis. Louis, je haalt de woorden uit mijn mond. 'Nou, het is apart om jullie zo ineens te zien. Heel erg leuk wel, daar niet van, maar ik moet er gewoon even aan wennen.' Zegt Liam. 'Nou geloof me, wij ook.' Zeg ik dan. 'Waar is Niall eigenlijk?' Vraag ik als ik hem nergens zie. 'Laten we het erop houden dat ik binnenkort 7e wiel ben.' Zegt Liam zuchtend. Oké wacht wat? Niall heeft ook een date? Die zag ik totaal niet aankomen. Maar dan besef ik me iets. Natuurlijk, de meiden zijn nog in de buurt inderdaad. 'Laat me raden? Rose?' Liam knikt. 'Nou ja, dat hoeven ze in ieder geval niet meer door de awkward begin fase heen, want ze hebben toch alles al gehad.' Mompel ik sarcastisch. Oké, ik weet het, Ik heb hem al vergeven, maar dat neemt niet het feit weg dat het gewoon een rotstreek was. 'Jij vindt ook wel iemand, Liam. Dat weet ik zeker.' Liam glimlacht dankbaar naar mij. 'Dankjewel, Maddy, lief van je.' Ik knik en kijk even naar Louis. 'Ik ga slapen, ik ben kapot.' Zeg ik dan waarop Louis knikt. 'Ja, ik ga ook slapen. Weltruste Liam.' Liam lacht even. 'Jullie zijn zo slecht in excuses maken. Veel plezier met whatever jullie ook gaan doen boven.' Grinnikt hij en gaat weer verder met het lezen van zijn boek. Grijnzend trekt Louis mij mee naar boven.

Als we in zijn kamer komen, waar ik nog nooit ben geweest by the way, drukt hij me meteen tegen de muur om zijn lippen dan vol op die van mij te zetten. Met zijn tong vraagt hij toestemming die ik hem geef waarna hij me naar het bed begeleid. Hij begint zachtjes kusjes te geven in mijn nek waar ik kippenvel van krijg. Ik schrik als er een zachte kreun mijn mond verlaat. Ik heb nog nooit gekreund en het is heel raar om dat zo ineens te doen zonder erbij stil te staan. Louis lacht even om mijn reactie. 'Het is oké love.' Grinnikt hij gaat weer verder met kusjes geven en zelfs een beetje zuigen in mijn nek. En even later laat hij zijn hand onder mijn trui glijden. Ik leg mijn handen in zijn haar om vervolgens weer mijn lippen op die van hem te drukken. 'Ik weet voor een feit dat je nog maagd bent.' Zegt hij waardoor ik begin te blozen. 'Ik bedoel het niet verkeerd he, ik vind het wel schattig. Maar ik doe niks wat jij niet wilt.' Zegt hij en ik weet dat hij het meent, want hij kijkt me lief aan. Ik knik. 'Dat weet ik.' Opgewonden druk ik mijn lippen op die van hem en zonder erover na te denken draai ik ons om waardoor ik nu boven lig en dus eigenlijk de controle neem. Ik trek even geschrokken terug waardoor Louis in de lach schiet. 'Wil je onder?' Ik knik nog steeds geschrokken en schiet zelf dan ook in de lach. Louis trekt me weer naar zich toe en draait ons al zoenend om. Dat voelt al een stuk veiliger.

Voor de mensen die denken dat er smut aan gaat komen: jammer weer, maar ik schrijf geen smut.
1. Ik vind het super ongemakkelijk
2. Ik ben er super slecht in
3. Ze zijn net pas op hun 1e date geweest😂

Na nog een tijdje laat Louis zich naast mij neer vallen. Hij kijkt me even aan, Maar dan vallen zijn ogen op mijn nek. 'Whoops.' Grinnikt hij en raakt mijn nek even aan op een bepaald plekje. Ik weet meteen wat hij bedoelt en ren als een speer naar een spiegel die in zijn kamer staat. Ik bekijk de rode plek die Louis zojuist in mijn nek heeft gezet. 'Louis!' Gil ik. Ik zie hem in de spiegel naar me toe komen lopen. Hij legt zijn handen van achter me op mijn heupen en drukt een kusje op mijn wang. 'Mooi he?' Grinnikt hij. Ik frons en kijk hem ernstig aan. 'Hé, het is oké. Het is maar een zuigzoen.' Hij vind het echt veel te grappig dat dit allemaal nieuw voor mij is gewoon. 'Sorry, het is allemaal heel erg nieuw voor mij.' Mompel ik. 'En dat vind ik heel schattig.'

Louis en ik draaien ons meteen om als de deur ineens open gaat. Niall staat daar met een biertje in zijn handen. 'Oh, d-dit is n-niet mijn kamer.' Zegt hij verbaasd en lacht er wat dom bij. Ik zucht een beetje teleurgesteld. 'Ben je nou weer dronken?' Vraag ik. Niall ogen worden groot. 'Geen idee!? Ben ik dat??' Oké, die is duidelijk van het padje af. 'Had je geen date vanavond?' Vraag ik als ik me besef dat Niall nooit dronken zou worden op een date. 'Date? Nee joh! Doe n-niet zo gek.' Hij begint tegen de deurpost aan te leunen. 'Gekkie.' Mompelt hij er nog achteraan. 'Hoe bedoel je doe niet zo gek? Liam zei dat je een date had.' Niall schiet heel hard in de lach. Maar dan ook echt heel hard. 'Maar jij was er toch niet bij? Dan is het toch geen date?' Lacht hij. Ik schud mijn hoofd. 'Niall het is al meer dan een maand uit.' Per direct stopt Niall met lachen. 'Nouhouhou!' Hij stampt als een klein kind met zijn voet op de grond. 'Niall, je moet echt water gaan drinken, dit is echt niet goed. Geef me dat biertje.' Ik wil hem afpakken, maar Niall trekt hem weg. 'Hé! N-niet s-s... s-sstelen.' Ik kijk hulpzoekend naar Louis. 'Er beetje hulp zou fijn zijn.' Louis, die nonchalant tegen zijn kast stond geleund toe te kijken, zucht diep en loopt dan ook naar Niall toe. 'Niall, geef ons dat biertje, drink 2 grote glazen water en ga slapen.' Louis steekt zijn hand op als teken dat hij het biertje wilt. Niall schudt wild zijn hoofd. 'Nee!' Louis probeert hem nu te pakken, maar Niall houdt hem achter zijn rug. 'Nee! Neehee!' Blijft hij gillen als Louis niet opgeeft. Maar dan wordt Louis genadeloos weg geduwd. 'Stop hou op ik vind het niet meer leuk!' Langzamerhand loopt Niall rood aan en lijkt zich dan wat te beseffen. 'Jij-' Hij wijst mij boos aan. 'Was in zijn kamer?' Nu wijst hij naar Louis, maar blijft mij aankijken. 'Dit is geen goed moment om het daar over te hebben, Niall. Kom, we gaan je opfrissen, je stinkt naar alcohol.' Ik trek hem mee naar beneden waar ik het biertje uit zijn handen pak en op het aanrecht zet. Niall laat het maar over zich heen komen terwijl hij me boos aanstaart. Ik negeer het en vul een groot glas met water. Ondertussen komt Liam die nog op de bank zat de keuken binnen. 'Gaat alles goed hier?' Vraagt hij. 'Niall is dronken.' Mompel ik en pak 2 asprientjes die ik aan Niall geef samen met het glas water. 'Opdrinken.' Beveel ik hem. Hij kijkt me nog heel even aan, maar doet dan toch wat ik vraag. 'Ja dat wist ik, ik zei dat hij moest gaan slapen.' Ik kijk Liam droog aan. 'Hij liep de verkeerde kamer binnen.' Liam kijkt bezorgd toe. 'Het komt goed Liam, ik breng hem naar bed.' Dankbaar glimlacht Liam. 'Weltruste, Maddy. Wacht... wat is dat in je nek?' Ik leg snel mijn hand op mijn nek. 'Niks.' Zeg ik snel. 'Is dat een-' ik onderbreek hem. 'Truste Liam.' lachend en hoofdschuddend verlaat Liam de keuken. 

Als Niall het glas op heeft neem ik hem weer mee naar boven. Ik duw hem op zijn bed en loop dan door naar zijn kast waar ik een joggingbroek uit haal en naar Niall gooi. Ik draai me weer om, om zijn kast dicht te doen, maar krijg dan een joggingbroek tegen mijn hoofd terug gevuurd. Ik draai me chagrijnig om waar Niall mij alweer boos aan het aanstaren is. Dit keer met zijn armen over elkaar. 'Oké, I'm done. Jij gaat deze joggingbroek aantrekken en dan slapen en laat het me niet merken dat je moeilijk gaat doen.' Ik druk de joggingbroek in zijn armen wanneer ik langs hem loop om zijn kamer uit te lopen en zijn deur dicht te smijten.

Waarom was hij dronken? Wat is er op die date allemaal gebeurd? En waar is Rose dan heen?

Zo veel vragen en voorlopig nog geen antwoorden. Laat ik dan maar gaan slapen. Hopelijk heb ik morgen dan wel wat antwoorden.

Als ik in Louis zijn kamer kom pak ik een shirt uit zijn kast en trek hem aan. Louis is in de badkamer, dus ik kan me gewoon in zijn kamer omkleden. Als Louis weer binnen komt zit ik op het bed om mijn schoenen uit te trekken en mijn haar in een snelle knot te doen. 'Slaap je hier?' Vraagt hij. Ik knik vrolijk waardoor Louis ook begint te glimlachen. 'Shirt steler.' Ik grinnik. Louis trekt zijn shirt uit en gaat daarna naast me liggen. Hij had al een joggingbroek aangetrokken, dus ik neem aan dat hij daarin gaat slapen. Louis komt dicht tegen mij aan liggen en slaat zijn arm om me heen. 'Truste, Love.' Ik kan het niet laten om te glimlachen bij die bijnaam. 'Truste Lou.'

Unwanted ft ~ 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu