Zawgyi
ေ႐ွာင္းက်န္႔ အိပ္ယာ ႏိုးႏိုးခ်င္း ေဘးဘီကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အလန္႔တၾကား ျဖစ္သြားသည္။
သူ႔႐ုတ္တရက္စဥ္းစားလို႔မရ။
မေန႔က ဟိုလူ ဝမ္ရိေပၚ ႏွင့္ သူလိုက္လာခဲ့ၿပီး ကားေပၚမွာတင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့သည္။
အခုဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ။
အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ဆိုဖာေပၚကေန အားယူၿပီး ထလိုက္ေတာ့ အလိုက္မသိတဲ့ ေျခေထာက္ေတြေၾကာင့္ ယိုင္လဲက်သြားသည္။
႐ုတ္တရက္ ခႏၶာ ကိုယ္တစ္ခုလံုး အေနာက္ဖက္မွ ရင္ခြင္က်ယ္ တစ္ခုထဲသို႔ ပစ္ဝင္သြားေသာခံစားမႈ....
အထိတ္တလန္႔ ေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ သူ႔တစ္ကိုယ္လံုးကို အေနာက္ဖက္ကေန ကိုင္ထိန္းထားေပးၿပီး မ်က္ခံုး ထူထူႏွစ္ဖက္ကို တြန္႔ကုတ္ကာ သူ႔ကို ျပန္ငံု႔ၾကည့္ေနတဲ့ ဝမ္ရိေပၚ......
"ခင္...ခင္ဗ်ား..... ''
"မင္းေျခေထာက္က လႈပ္လႈပ္႐ွား႐ွား လုပ္လို႔မရေသးဘူး...ဘာျဖစ္လို႔ထလာတာလဲ.....''
ရိေပၚ က ေျပာရင္း ေ႐ွာင္းက်န္႔ ကို ဆိုဖာေပၚ ျပန္ခ်ေပးသည္။
သူေျပာတာကို ေ႐ွာင္းက်န္႔က မေျဖဘဲ သူေမးခ်င္တာကိုသာ ျပန္ေမးမိသည္။
"ကြၽန္...ကြၽန္ေတာ္က ဒီကို ဘယ္လိုလုပ္ ေရာက္လာတာလဲ.... မေန႔က ခင္ဗ်ား ကားေပၚမွာ မဟုတ္ဘူးလား.....''
"ကားေပၚမွာ မင္းအိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔ ငါေခၚခဲ့တာ.....''
"ခင္ဗ်ားက ကြၽန္ေတာ့ကို ဟို....ဘယ္လို.....''
"သိပ္ ဝမ္းသာမေနနဲ႔ မင္းေျခေထာက္က ဒဏ္ရာနဲ႔ မို႔လို႔ ငါေပြ႔ျပီးေခၚလာတာ.....ဒီအိမ္က မင္းနဲ႔ငါ အခုေနရမယ့္ အိမ္ပဲ....''
ဝမ္ရိေပၚ ရဲ႕အေျပာေၾကာင့္ ေ႐ွာင္းက်န္႔ မ်က္ႏွာေလး ညႇိဳးက်သြားသည္။
အိမ္ေလးကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ တစ္ထပ္အိမ္အပု ခပ္ေသးေသးေလးပဲျဖစ္သည္။
"ခင္ဗ်ားလည္း အတူတူေနမွာလား....''
"အတူတူ မေနလို႔ဘယ္မွာသြားေနရမွာလဲ....ငါကလည္း တစ္ေန႔လုပ္မွ တစ္ေန႔စားရတာ ပိုင္ဆိုင္တဲ့အိမ္ဆိုလို႔ ဒီအိမ္ပဲ႐ွိတာ....ဒီမွာပဲေနရမွာေပါ့....အခုလည္း ပါစပ္တစ္ေပါက္တိုးလာၿပီး ဆိုေတာ့ စားဖို႔ေသာက္ဖို႔အတြက္အလုပ္လုပ္ရအံုးမယ္....မင္းဗိုက္ဆာရင္ ေခါက္ဆြဲ ထုပ္ေတြေတာ့႐ွိတယ္ ကိုယ္ဘာသာကိုယ္သာ လုပ္စား....ငါကအိမ္ျပန္ေနာက္က်မယ္.....ဪ ၿပီးေတာ့ ေနာက္ရက္ မင္းနဲ႔ငါ လက္ထပ္ဖို႔ ကိုလည္း စီစဥ္ရအံုးမယ္.... ''