Just nine

516 32 20
                                    

Stejná show, stejné písničky, co jsem si zpívala s nimi a přesto to vše bylo naprosto jiné než posledně. Nejkrásnější okamžik mého života a já si ho kazila žárlivostí. A víte na koho jsem žárlila? Na roztleskávačky k písni Fat Bottomed Girls .

,,Magg, on je sexy i teď. Nemyslíš? " zazubila se jedna bruneta na zrzku v modrých šortkách a podprsence.

,, Je úžasnej. Fakt že jo. Mě by se líbilo jméno Taylorová."

Protočila jsem očima a všimla si toho jak se na mě Sar zaujatě podívala.

,, Tobě to nevadí? Že se o něm takhle baví? " odfrkla jsem si a založila ruce v bok.

,, Ne, proč by mělo? " uchechtla se.

,, Um, no já nevím. Jen tak." zamrkala jsem a její koutky se lehce pozvedly.

,,Are you gonna take me home tonight?
Ah, down beside that red firelight
Are you gonna let it all hang out?
Fat bottomed girls
You make the rockin' world go 'round
Hey I was just a skinny lad
Never knew no good from bad
But I knew life before I left my nursery, huh
Left alone with big fat Fanny
She was such a naughty nanny
Heap big woman, you made a bad boy out of me
Hey hey!..... "

Stále jsem jen pozorovala Roge a ty dvě pipky co se natřásaly jako pávy. A když se na ně jemně pousmál. Zaťala jsem ruce v pěst.

,, Musím na záchod, za chvíli jsem zpátky." oznámila jsem Sarině a s bušením srdce musela pryč.

Místo odchodu na toalety, jsem se opřela o zeď u šaten a vydýchavala ten pocit žárlivosti, kdy mi bušilo srdce a přitom v celém těle jsem měla zvláštní pocit chladu.

Po pár minutách jsem se odhodlala vrátit a doufala, že už na Roge nikdo čumět nebude. Moment, právě na něj čumí všichni co jsou tady, takže žárlivosti pojď ke mě. Mluvení s mým podvědomím bylo čím dál tím častější, od doby co jsem potkala pana dokonalého.

,, Je všechno v pohodě? Škoda, že jsi přišla o konec. " usmála se zářivě Sar. Ona nežárlí? Tak proč já ano? Možná proto, že je Roger její.

,, Jo, jasně. To je škoda." pokusila jsem se o úsměv a dlouze se zadívala na toho neúžasnějšího muže na světě. Jeho koutky se povedly, jakmile se na chvíli střetly naše oči. Jenže pak mi došlo, že úsměv zřejmě nebyl na mě, ale na jeho ženu stojící přesně vedle mě.

👑👑👑

,, Lásko, tohle mi chybělo, když jsem byla pryč, můžu tě poslouchat hodiny. " objala Roge Sarina a nadšeně se usmívala. Moje oči posmutněly a kolem ramen se mi obtočila ruka.

,, Jsi průhledná jak hodinky." zasmál se Adamův hlas a já sebou cukla.

,, Um ne já-" zakoktala jsem se.

,, Jsi tak roztomilá Charlie a Roger tě má rád, nemusíš se bát. "promnul moje záda.
,,Běž za ním čeká na to. ' šťouchl mě do ramene a popstrčil mě směrem k oboum Queenům. Jako první jsem objala Briana, abych Taylora s naštvaným obličejem potrápila víc.

,, Moc děkuju za pozvání, bylo to úžasné, splnili jste mi sen."

,, Děkujeme, za to bez radši poděkovat tamhle tomu, co se na nás tváří jako na vrahy." uchechtl se Rogerovým směrem.

S nádechem, jsem se v Brianově náručí otočila a uviděla Rogerův výraz. Zacukaly mi koutky, když se na mě ukřivděně koukal a propaloval pohledem.

Vrhla jsem se k němu a pevně ho objala. Stále mu tlouklo srdce ze všeho adrenalinu na pódiu a já měla tu čest to cítit.

,, Byl jsi úžasný." řekla jsem tiše a v objetí pohladila jeho záda. Zaujatě se rozhlédl a když si všiml, že nás v tu chvíli nikdo nevnímá, přiblížil se k mému uchu.

I was born too lateKde žijí příběhy. Začni objevovat