Když opominu fakt, že dříve než jsem se prodrala dovnitř mi zmizeli dvě cigarety někde v plicích. Bylo narváno. Totálně narváno. Všude byla spousta krásných kluků. Dobře, omlouvám se, nechala jsem se trošku unést. Už se to nestane, slibuji. Jakýmsi zázrakem se ocitnu u baru kde zahlédnu Mika jak točí pivo. ,,Zdravím tě!" Okamžitě se usmál. Nojo. Ty jeho bílé zuby.Něco vám povím jo? Tady není zrovna zvykem, že by měl afroameričan vlastní podnik. Už vůbec ne hospodu. Jenže sem každý chodil rád. Jeho husté afro bylo vidět už z dálky. O jeho zubech nemluvím. Nechápu jak je možný, že má takhle bílé zuby i přes to, že kouří víc než já. ,,Copak si dáš, princezno?" Hej. Ještě jsem se asi nezmínila o tom, že Mike je něco jako moje rodina. Nejbližší člověk kterého mám. Ano já mám přátelé. Vím, těžko se tomu věří.
,,Dneska tu máš plno co?" Musím křičet,jinak by mě neslyšel. ,,To teda. Nemůžu je utišit. Je tu hromada lidí co neznám. Vidím je tu poprvé a chovaj se tu jak kreténi. ,,Chceš pomoct?" ,,Připíšu ti to k výplatě." Když člověk jako já slyší slova prachy navíc jsem jak neřízená střela. Jenže jak chcete uklidnit hromadu chlapů v hospodě? Aby se v klidu zařadili a své objednávky hlásily postupně? Jednoduše. Tohle je skvělý návod. Pokud se někdy dostanete do podobné situace určitě to použijte. Je to snadné. Vylezete na bar a z plných plic musíte zařvat. ,,Ticho tady kurva bude!" Snadné jako facka. Bylo ticho. ,,Každej kdo bude chtít nalít se tu normálně zařadí do dvou front! Jasný? A budete se tu chovat slušně! Pokud s tím má někdo problém támhle jsou dveře!" Vidíte? Vůbec to nebylo těžké. Musíte jen překonat strach. Nemyslet na to, že budete řvát na chlapy co kdyby vám dali facku, tak vám upadne hlava hej? Ignorovat jejich drsné pohledy. Takže nemáte zač! Mé rady se vždy hodí. Jednou.. Jednou si na mě vzpomenete!
,,Holčičko! Víš ty vůbec kdo jsme?" Ano. I takováhle situace může nastat. Nějaký debil se prostě vždycky ozve. Jen pro to aby se cítil jako někdo. V takovém případě se musí váš pohled soustředit na tu osobu aby jste mu jasně dali najevo, že on tady pán není. Musím uznat,že já osobně s t mám momentálně problém. Ten kluk vypadá kurva dobře... Ostatně to všichni tady.
,,Tak hele,chlapečku. Pokud nejsi Santa nebo Velikonoční Zajíček tak je mi úplně ukradený kdo si. Pokud máš nějaký problém tam jsou dveře!" Slezu z baru a výhružně se podívám na Mika,který se snaží udržet aby se nezačal smát. Velmi vtipné. ,,Kdo chce pití do řady!" Jsem si jistá, že to všichni pochopili. Na chlapa musíte občas zařvat, aby věděl že on není ten Alfa samec hej? Takže myslete na to! A nyní se přesuneme k tomu, že jich tam bylo jako psů. Jedna láhev Whisky mizela za druhou. Tihle chlapy měli sakra dobrý vkus na pití. Ve městě totiž není lepší Whisky než ta Mikova. ,,Pěkně si mu to nandala. Robert občas potřebuje srazit hřebínek." Tyhle typy úplně miluju. Myslí, že máte málo práce a máte hromadu času na to se s ním vybavovat. ,,Když dovolíš mám práci takže co to bude?" Nebyl k zahození. nebyl úplně můj typ,ale byl dost hezký. Vidíte? Tady je přesně můj problém. Jsem hrozně vybíravá. Proto žiju s kocourem. Život se mnou je totiž těžší než proletět celý Svět.
,,Okey. Dám si Vodku?" Fakt se mě zeptal? Jako nevím o co se snaží.. ,,To si se ptal nebo mi diktoval objednávku?" Musíte na ně být tvrdí! Nesmíte ukázat slabost. Jako třeba já. Ještě, že není vidět za bar. Třesou se mi kolena pod tím jeho pohledem. Nad čím, že se tu rozplývám? Představte si válečníka hej? Dokonale vypracované tělo. Opálená pokožka naznačuje, že tady pán je asi bohatý když má prachy na dovolenou. Modrozelené oči co jsou jak skener. Zatraceně ostře řezaná tvář, velké rty a ten úsměv? Měla bych se trochu ovládat... Hnědé vlasy stáhnuté do takového malého drdůlku. Roztomilé.. Co to tady zase žvaním? Takhle nepřemýšlejte! Nikdy! Víte proč? Protože jakmile začnete takhle přemýšlet o klukovi je to v hajzlu. Buď to skončí naprosto zbytečným vztahem, který stejně po maximálně třech měsících jeden z vás ukončí a nebo sexem. Je celkem jedno kde. Záchody, postel u něj nebo u vás. Prostě sex na jednu noc.
,,To byla nejspíš objednávka." Naleju mu panáka vodky a peníze co mi dává strčím do peněženky. ,,Ještě něco?" ,,Ne?" ,,Tak běž ne?" Je nějaký moc vytrvalý ne? Hej týpku, nemám na tebe celej večer. ,,Další!" Mrkl? Mrkl na mě? Bože to je trapné. Teď už mi zase tak atraktivní nepřipadá. Otočím se abych dala flašku zase zpátky do poličky. ,,Co to bude?" Křiknu za sebe. ,,Dvě Whisky,prosím." Ou... Božínku. Projel mnou mráz z jeho hlasu. Jestli se mi u toho minulého klepali kolena, tak teď se tu zhroutí. Tam ten byl proti tomuhle úplnej břídil. Tohle..Tohle je moji milý..Já ani nevím jak to pojmenovat. Bůh je příliš slabé slovo. Boože.
Dám vám jednu radu. Pokud někdy potkáte takového kluka, tak jemu půjde jen o jedno. Každý víme o co. V tomhle případě vám radím a radím vám dobře. Jestli nemáte žádné zábrany, takovýhle kluk vás vynese do Nebe a pak společně spadnete do pekla. Vezme vás kam budete chtít. Jeden jediný večer se můžete cítit jako královna. On vám totiž splní touhy z vašeho nitra.
ČTEŠ
Mary Rose & Aaron ✔️
Teen FictionZ jeho hlasu mě mrazilo a v mém mrzutém Světě byl najednou někdo kdo mi otravoval život víc než já jemu.