,, Chceš další?" Kývnu na souhlas. Kolikátá to je skenička? Pátá? Možná šestá? Dneska přijdu domů na sračky.
Postřehnu zvonicí telefon. Julie. Jen to ne. Teď ne.,, Prosím?" ,,Mary! Ani se neozveš! To už na tom ležíte?" Zaženu slzy. Kéž by. ,,Ne,Julie. A nejspíš už nikdy nic takového nebude. Promiň,ale dneska o tom nechci mluvit. Vlastně o tom nebudu mluvit nikdy. Zase jsem prostě naletěla. Láska je úplně na píču." Bylo chvíli ticho. ,,Mary Rose.Je mi to hrozně líto." ,, Nevadí. Budu končit. Mám tu chlast víš.." Řekli jsme si jednoduché ahoj a tím jsem zavěsila. Zvonek nad dveřmi cinkl. Vešel Mario a vypadal podobně jako já. ,, Žena mi zdrhla i s malým. Nalej mi panáka,Miku." Sedl si zhrouceně ke stolu. Mike mu nalil velkýho panáka.
,,Tak na zasranou lásku,chlapy!" Pozvednu sklenku, stejně jako většina v hospodě. Na podělanou lásku si připije každej. Může tenhle rok bejt ještě horší? Na to, že se blíží ke konci se toho stihlo podělat dost.
Kde je to přísloví vše špatně je k něčemu dobré. V píči je. Nehledejte lásku. Láska je k piče. Totálně. Chcete lásku? Pořiďte si kočku. Nebo kocoura. Při pohledu na toho malého broučka co spí na baru se pousměju. Jedinej chlap, kterýho miluju a vím, že on miluje mě. Napadlo mě pořídit mu kamaráda. Ne kamarádku, kamaráda. Nepotřebuju koťata.Pohladím ho po hlavičce. Miláček můj.
,, Půjdu domů Miku." Hodím mu papírovku na bar a i s malým odcházím do mrazivé zimy. Kurva proč já... Proč zrovna já.
Venku sněží. Je mi hrozně. Nohy mě sotva nesou. Jsem opilá a ještě úplně zdrcená. Motám se. Víčka mám těžké. Slyším jak okolo mě křupe sníh. Já,ale přeci stojím na místě..Tak kdo to. V dalším momentě,teda než se stačím otočit nevidím nic. Snažím se bránit, ovšem vzhledem k tomu že jsem úplně na sračky to jde fakt těžko. Povalí mě na zem. Sníh mě nepříjemně studí a štípe.
Slyším Kebaba jak statečně prská...,, Já půjdu dobrovolně! Prosím!" Ta osoba jež byla velmi silná se zastavila ve své činnosti zvedání mě že země. ,, Půjdu sama jen mě nech vzít si kocoura. Prosím. Nebudu utíkat ani se bránit.." Dech mám těžký. V krku knedlík. Sama,ale moc dobře vím,ačkoliv jsem na sračky, že nemá cenu se bránit. Mám přes hlavu očividně pytel, takže ani nevím co bych měla dělat jiného.
Hluboký, mě neznámý hlas souhlasí. Do rukou mi podává Kebaba a za rukáv odvádí Bůh ví kam. Tak přátelé,jestli tohle nejsou moje poslední chvilky života,tak už vážně nevím.
Je mi zima...Ne horko. Ani nevím. Pociťuju jak ze mě pomalu vyprchává alkohol. Ne strachem, spíše nevědomostí.Dle příkazu si sedám do auta a nechám se odvážet Bůh ví kam. Velmi ráda jsem vás poznala. Je mi ctít znát takové lidi jako vás. Nikdy nezapomenu na to jak jste se řídili mými radami.
Vystupuji z auta. Ten muž, mě drží pevně za paži. Cítím smrad cigaret a alkoholu. Cítím trávu. Slyším ne moc hlasitou hudbu a spousty hlasů. Myslím že vím kde jsem. Stejně jako vím kdo si mě teď poddá. Ne-li zabije.
Jsem posazena na nejspíše židli. Je tu poměrně teplo. Všechno okolo mě utichlo. Slyším dveře, které zaklaply. V mžiku mám pytel z hlavy pryč. Párkrát zamrkam abych si zvykla na ostré světlo. Sama pro sebe se musím usmát.
,, Připadá ti něco k smíchu?" Zaostřím na velmi mladého kluka. Na tváři měl krásnou ozdobu v podobě tetování. Nádherný obrys vrány. Temný. Úžasné tetování.
,, Včetně tvýho ksichtu? Všechno." Jeho osobu nadále ignoruji. Opravdu se tu nehodlám zahazovat s nějakým mladým kohoutem co neví co je život.,, Mary Rose." Vstanu ze židle na kterou posadím Kebaba. Pár kroky se přesunu k němu a vlepím mu další mnohem bolestivější facku. ,, Ráda bych poslední chvilky svého zkurveného života strávila bez tebe. Takže vypadni. Děkuji." Sednu si opět na židli a čekám co přijde dál.
,,Mary Rose já sem-",,Kurva o co ti jde,Aarone! Nestačí to co jsi mi udělal? Chceš si do mě kopnout ještě víc? Jo? Já už nechci slyšet ani slovo. Ne od tebe!" Křičela jsem zoufalstvím. Nechtěla jsem ho ani vidět natož poslouchat.
,, Já nechtěl-",,Co si kurva nechtěl? V mým podělaným životě mi ublížilo už dost chlapů Aarone. A víš co? Oni mě možná mlátili a mám na ně vzpomínky na těle! Ale ty zkurvený jizvy nejsou nic o proti tomu co jsi mi udělal ty! Ty jsi mi dal podělanou naději! Nezjizvyl si ji tělo. Ty si mi zničil duši. Vzala jsem si s tebou posraný drogy! A kvůli čemu Hmm? Aby jsi mě mohl ojet? Běž do hajzlu , Aarone."
,, Já tě miluju,Mary Rose."
,,Na to jsi měl myslet dřív. Mě totiž není láska souzená."
ČTEŠ
Mary Rose & Aaron ✔️
Teen FictionZ jeho hlasu mě mrazilo a v mém mrzutém Světě byl najednou někdo kdo mi otravoval život víc než já jemu.