Citila jsem jeho ruce všude po těle. Po tom co si mě v náručí odnášel do své ložnice to bylo jako Ráj. Ráj a potom Peklo. Prostě... Tož tutaj to. Pro větší intimčo zatáhl zavěsi. V pokoji bylo šero. Tak akorát abych ho mohla vidět. V jeho velké posteli jsem se cítila jako královna. Nádherně voněla. Všude to tu voněla jako on. Neodolám. Jazyk objedu jeho procvaknutou bradavku.
Vzdech jež vyjdou z jeho úst mi vykouzlí úsměv na tváři.
Bylo to intenzivní. Trvalo to celou věčnost. Naprosto mě zničil. Nejdříve vynesl jazyk do Nebe, což jsem mu milé oplatila, a poté jsem s ním a jeho...No však vy víte, padala do Pekel.Venku je krásně. Všude je bílo. Moc pěkné počasí. Ten sníh je snad bělejší než byl včera. To je asi blbost co...
,, Půjdeme se najíst?" Uchopím jo za ruku,kterou mi nabízí. ,, Nemám hlad...Ale něco si můžeme dát."
Jestli jsem si všimla zajímavých pohledů, které na nás házeli ostatní? Jasné. Jenže, když jsem cítila stisk Aaronovi ruky, hned všechny pochmurné myšlenky zmizeli pryč. Nikdy jsem si nevšimla tak dobře jako dnes, že je tak silný a dokonalý. V jeho blízkosti mi bylo dobře. Tak hrozně dobře. Necítila jsem se špatně kvůli Julii. Netrápila mě ani matka. Myslela jsem jen na to jak dobře mi momentálně je s Aaronem. Vedl mě centrem. Ruku mi prvně tiskt abych se mu v davu náhodou neztratila. Lidé se tlačili a každý někam pospíchal. Co by jste taky chtěli v tomhle zatraceným městě.,,Co by jsi si dala?" Myslím teď na pizzu,kebab nebo dort. Neee. Už vím. Dala bych si borůvkový koláč. To je přesně ono. Oči se mi rozzářili. Ukážu prstem na cukrárnu. Jen se ušklibne. Byl to zvláštní úšklebek. Měl velké oči. Tak velké a hluboké. Tak krásné. Ztrácela jsem se v nich jako v hlubokém moři. Chtěla bych se v nich topit pořád. Chtěla jsem bych v nich uvězněna.
,,Jak si přeješ. Dneska je tvůj den." ,, Takže to mám chápat tak, že uděláš vše co si budu přát?" Kývl na souhlas. Musela jsem s ním tričku laškovat. ,, Takže když řeknu že se chi jít koupat do jezera tak půjdeme?"
,, Myslím, že jezero bude zamrzlé,ale ano."
,,Když řeknu aby jsi skočil z mostu, skočíš?"
,, Jistě."
,,A když tě požádám o to aby jsi mě políbil?",,Tak tě políbím,Mary Rose."
Políbil mě. Hluboce a vášnivě. Jako nikdy.
ČTEŠ
Mary Rose & Aaron ✔️
Teen FictionZ jeho hlasu mě mrazilo a v mém mrzutém Světě byl najednou někdo kdo mi otravoval život víc než já jemu.