Chapter 50

2.3K 96 3
                                    

,,Harold byl skvělý Král. Stejně jako bratr. Byl o dva roky starší. V naprosté harmonii udržoval oba kluby. Nebyl člověk co by ho neměl rád, i tak se jich pár našlo. Harold se seznámil s tvou matkou, když byli mladí. Hned se do sebe zamilovali a netrvalo dlouho kdy ses naeodila ty. Jenže tvá matka byla vážně okouzlující a nebylo divu, že to na ní zkoušeli i jiní. Jeden uspěl. Ten kokot co si teď sedí na trůně v Bloody Shooters. To co udělal je neodpustitelne. Chtěl moc, korunu i tvou matku. Dostal vše. Tehdy to bylo opravdu kruté. Najmul si lidi a vyvraždil všechny členy rady. Nakonec chtěl zabít i tebe, což se mu díky Davidovi nepovedlo. Tvou matku zblbnul natolik, že jí nezajímalo nic kromě něj. On sám pak prohnal Haroldovi kulku hlavou. Jen kvůli blbemu klubu. Ironické..... Klub mu připadl jako jedinému z řady co přežil. Harold si hřál na prsou hada. Tvá matka i s tebou zmizela, bylo by to podezřelé kdyby ne. Mary Rose. Ty jsi dědicka trůnu. Aaron to dál do novin z jediného důvodu. Ochránit tě. Kdyby to totiž lidé nevěděli, měl by ten kokot skvělou příležitost se tě zbavit aby jsi se nehlásila o svá práva. Aaron nevěděl jaký máš původ. Opravdu si s tebou začal jen protože chtěl. Hned jak dozvěděl odkud jsi řekl mi to. Dál jsem si dva a dva dohromady bylo mi jasné, že tě ti parchant bude lhát..
Udělá všechno proto aby si udržel korunu na hlavě co nejdéle. Byl by schopen tě i zabít. Jenže kdyby se tak stalo hned by se vše svedlo na nás. Na ty, kteří za Haroldem vždy stáli. Chápeš?
Proto Mary Rose, je důležité aby jsi byla v bezpečí. Slíbil jsem to Haroldovi. Je jen na tobě jestli se budeš chtít ujmout trůnu a koruny. Nikdo tě do toho nenutí. Je to jen na tobě. Jde mi o tvé bezpečí a tvé dobro."

Opravdu jsem hltala každé jeho slovo. Listovala jsem v albumu. Pozorně si prohlížela každou fotografii. On mi opravdu říkal pravdu? Vážně to byla pravda?

,,Opravdu jsi mi teď řekl pravdu?" Slzy se mi draly do očí. Díval se mi hluboce do očí.
,,Opravdu to říkám pravdu. Tvůj otec tě miloval jako nikoho jiného. Slíbil jsem mu, že ať se stane cokoliv, najdu tě a ochráním tě."

Věřila jsem mu. Poprvé za svůj život vím, že není chyba mu věřit. Tentokrát ne.

,, Dobrá. Věřím ti.." Přikyvuji. Oddychl si.
,,Jsem hrozně rád. Mary Rose jsi ochotná stát se Královnou?" Dech se mi zvedá nepravidelně. Ano či ne. Ten muž který zabil mého otce a z mé matky udělal to čím je si zaslouží spravedlnost.
,,Ano. Budu tou vaší Královnou pokud bude ten hajzl předveden spravedlnosti. Pak bych byla ráda,kdyby jsi se ujmul kralování ty."

Daroval mi vřelý úsměv. Přikývl.

Ježíši. Co jsem to udělala? S čím, že jsem to souhlasila?  No nejsem já,ale pitomá kráva? Jsem. Jsem blbá kráva hej. 

Zvedl se a vzal i mě na svou ruku. To jsem na tak lehká? Šel se mnou dolů do baru.
,, Počkej, Sebastiane co to děláš?" 
Ono to jako nezůstane mezi námi? To nebylo tajemství? Kurva...

Všichni,opravdu všichni nás pozorovali.
,, Naše Královna se ujme koruny!" Myslím, že při tom jak zařval jsem ohluchla. Ne, ohluchla jsem ve chvíli kdy se rozeřval celý bar. No do prdele..

,,Připijme si na naší Královnu. Na vůbec první Královnu našeho klubu! Ať žije Mary Rose Stormy Simson! Ať žije Dark Crows!"

Přesně tyhle věty opakovali pořád dokola.
Mé oči však byli zabodnuty do Aarona. On mi vážně nechtěl ublížit? Opravdu ne...
Udělal to,aby mě nazabili...

Slezu z ramene Sebastiána. Lidé mi dělají prostor k tomu abych prošla až k němu.

,, Pořád mě miluješ?"
,,Ano."
,, Miluju tě,Aarone."

Políbila jsem ho jako nikdy.

Mary Rose & Aaron ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat